Kysymys

PÄIVITYS JA KANAVAPAIKAT KATOAA

  • 15 tammikuu 2018
  • 3 kommenttia
  • 366 katselukerrat

Minkä tähden boxin päivityksen jälkeen omat kanavapaikka - asetukset pitää AINA tehdä uudelleen???
Ei mene jakeluun että vuonna 2018 digitaalisen laitteen käyttö voi olla noin ärsyttävää... Siis oikeasti:

Kun purkkiin ajetaan päivitys (jolle et voi mitään) -> tehdasasetusten palautus -> syötä kaikki h*lvetin salasanat ja tunnukset ja sähköpostit uudelleen että saat kanavaluetteloon jotain tolkkua??

Tämä kun tehdään parikin kertaa viikossa, niin...:@:@:@

Elisa tuottaa digitaalista sisältöä eli on niillä töin... miksi asiakasta arsyttää olla Elisan asiakas ?

3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Vihdoinkin ollaan tähän ongelmaan saatu ratkaisu ja bokseille on ajettu päivitys aiemmin kesällä, minkä jälkeen ei pitäisi itse asetettujen kanavapaikkojen kadota 🙂
Vihdoinkin ollaan tähän ongelmaan saatu ratkaisu ja bokseille on ajettu päivitys aiemmin kesällä, minkä jälkeen ei pitäisi itse asetettujen kanavapaikkojen kadota :)

Jaahas, milloinkahan tuo on tapahtunut? Viime viikolla tei tuon kanavarumban viimeksi....
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki
Vihdoinkin ollaan tähän ongelmaan saatu ratkaisu ja bokseille on ajettu päivitys aiemmin kesällä, minkä jälkeen ei pitäisi itse asetettujen kanavapaikkojen kadota :)

Palvelimilla on jotain köhää joka aiheuttaa ip-kanavien häviämisen ja siten sotkee myös järjestelyt kun ei niitä kanavia ole saatavilla.

https://yhteiso.elisa.fi/elisa-viihde-digiboksit-14/kanavapaikkojen-jaerjestely-ei-toimi-507728/index2.html#post585143

Osallistu keskusteluun