Pätkivätkö peruskanavat netin kautta vanhalla PPO:n alueella?

  • 2 elokuu 2017
  • 4 kommenttia
  • 386 katselukerrat

  • Satunnainen osallistuja
  • 13 kommenttia
Juhannuksesta lähtien olen taistellut Elisa Viihteen peruskanavien (1-14) pätkimisen kanssa.

On resetoitu laitteita moneen kertaan. Palstatiimiläisten avulla saatiin tehtyä vikailmoitus. Tekninen tuki arvioi, että johtuu digiboksista ja lähettivät uuden. Mutta paskat, edelleen pätkii :@
Olen soittanut pitkän jonotuksen jälkeen asiakaspalveluun ja sieltä sanottiin, että vikailmoitus on edelleen avoinna. Kuulemma ottavat yhteyttä, mutta eipä tuolta mitään kuulu.

Onkohan muilla PPO:n alueen käyttäjillä samaa ongelmaa? Siis tv-kanavia 1-14 netin kautta katseltuna. Saattaa mennä puolikin tuntia pätkimättä, mutta sitten niitä voi tulla useita peräjälkeen.
Digiboksina on nyt Netgem N7800, aikaisemmin Netgem N7700.

Voisikohan olla tästä johtuvaa, ainakin ajankohta sopisi; Elisan päivitys ilmoitus "Netgem N7700 ja N7800 digibokseille tullaan tekemään päivitys ensin pienempi erä ensi yönä (19.6.2017) ja loput viikon päästä (26.6.2017)"

4 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Hyvin ainakin täällä toimii kanavat 1-14 IPTV kautta Netgem N7700/N7800 boksilla.

Minulla ollut vikaa tallenteiden ja ohjelmakirjastojen kanssa aina välillä yhteys katkeaa ja ohjelman toiston joutuu aloittaman uudestaan.

Minulle on tulossa uusi modeemi jos se sillä alkaisi toimimaan.
Käyttäjätaso 1
Pätkii Kalajoella, varsinkin myöhäisillalla.

Boxi on N7700.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Pätkii Kalajoella, varsinkin myöhäisillalla.

Boxi on N7700.


Saattaa olla modeemissa vikaa. Mikä modeemi sinulla on?
Omasta puolestani voin vastata, että pätkiminen meillä loppui siihen kun Elisa teki jonkin korjauksen verkkoon. Oli sitkeä vika, johon kokeiltiin monenlaista temppua ja asentajakin kävi mittailemassa paikanpäällä. Siis jokin verkkovika, en tiedä tarkemmin. Nyt toimii hienosti.

Osallistu keskusteluun