Vastattu

Pahoittelut, tiedostoa ei löydy

  • 27 huhtikuu 2012
  • 9 kommenttia
  • 1821 katselukerrat

Mitäs tämä nyt sitten tarkoittaa? Katseltiin Yle1 tallennusta helmikuulta ja kun piti katsoa osa 2 niin tiedostoa ei löytynytkään. Ei Hd:nä eikä normina. Kiva ylläri. Elisan logo vilkkuu taustalla ja banneri pöyrii: Pahoitttelut, tiedostoa ei löydy. Mistä johtuu ja onkohan tällaisia miinoja tallenteissa enemmänkin piilossa?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi N A 27 huhtikuu 2012, 21:59

Samasta asiasta on keskusteltu ketjussa Tallenteet kaatuvat. Tallenne saattaa siis näkyä, kun kokeilee uudestaan hetken kuluttua.
Katso alkuperäinen viesti

9 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Samasta asiasta on keskusteltu ketjussa Tallenteet kaatuvat. Tallenne saattaa siis näkyä, kun kokeilee uudestaan hetken kuluttua.
Tosiaan, nythän se taas näkyy. Kiitos vinkistä, olisi varmaan jäänyt yrittämättä uudelleen, kun ei ole aiemmin moiseen ilmoitukseen törmännyt.

Erikoinen juttu, kun kaikki muut kyseisen sarjan jaksot näkyivät normaalisti, mutta tämä yksi jakso ei näkynyt hd:nä eikä sd:nä.
Käyttäjätaso 1
Miksi tämä aihe on  "ratkaistu",vika päällä edelleen todella useissa tallenteissa.

Ei toi "ratkaistu" vie ongelmaa pois vaikka kuinka napsuttelis ratkaisuja..
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Ei tuo aiempi kirjoitukseni minustakaan varsinainen ratkaisu tähän ole, mutta hyvä, jos siitä on kuitenkin ollut jotain hyötyä.

Veikkaisin, että Elisalla on jossakin yksittäisessä palvelimessa jotain häikkää, ja virheilmoitus tulee silloin, kun tallennetta yritetään toistaa ongelmapalvelimelta. Ei tämä minusta kovin iso ongelma ole, mutta toki Elisan soisi korjaavan sen.
Sama vaiva on täälläkin.. Yleensä kaikkein pahimmillaan klo 20-22, mutta ongelmaa ilmenee myös muihin vuorokauden aikoihin. Ensin alkaa kuva pysähdellä, sitten tulee ilmoitus tuntematon virhe 5, tallenne pysähtyy ja kun yrittää katsoa uudelleen niin tulee pahoittelut ettei tiedostoa löydy. Aikansa kun yrittää uudelleen niin jossain välissä saattaa alkaa toimia. 
Käyttäjätaso 1
Enpä usko että Elisan palvelimilla on ainakaan pääroolia tässä. Meillä ongelma toistuu aina kun boksia ei ole buutattu pariin päivään ja kelailee mainostaukojen yli. Erityisesti jos painaa hyppyä nopeasti peräjälkeen tai vaihtaa hypyn suuntaa, vika saattaa nousta esiin. Joskus tallenteen saa katsottua loppuun kun sitkeästi aloittaa alusta ja kelailee kohdalle mutta useimmiten buutti korjaa tilanteen vähemmällä hiusten lähdöllä.

Minä siis veikkaa boksin softavikaa pääsyylliseksi koska buutti auttaa selvästi ja joka kerta. Elisan olisi nyt korkea aika päättää näiden valkoisten h*****inkoneiden romutuksesta tai softan laittamisesta kerralla kuntoon. Vaimo ei suostu enää käyttämään tätä ollenkaan, sillä menee hermot nopeammin kuin minulla.
Tämä riesa on viime aikoina äitynyt taas ihan prkl pahaksi. Jos yhden ohjelman sattuu saamaan onnistuneesti katsottua, niin kyllä se haahuilu viimeistään toisen kohdalla alkaa... Ja tuntuisi tosiaan siltä, että jos tallenne on ensin löytynyt se saattaa sitten kelatessa yllättäen "kadota". Alkaa olla myös täällä hermot aika huonossa hapessa :smileyangry:
Käyttäjätaso 1
Onko tähän ratkaistuun ongelmaan tulossa ratkaisua Elisan toimesta?

Edelleen vika päällä!!
Käyttäjätaso 1
Nyt lähtee tallenteet pyörimään,hyvä homma!

Ei vaan tekstitykset toimi noissa mitkä eivät aikaisemmin näkyneet,***** homma!

Osallistu keskusteluun