Kysymys

Palvelun toimivuus

  • 3 lokakuu 2009
  • 3 kommenttia
  • 19946 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 5 kommenttia
Olen niin kyllästynyt tallenteiden pätkimiseen ja nykimiseen. Eilen mitään nauhotusta ei pystynyt katsomaan. Eikä ole ihme jos illan aikana normi lähetyskin pätkii.Ei auttanut johdon repiminen seinästä ja modeemin johdon repiminen seinästä. Ei voi olla tarkoitus,että virtajohtoja joutuu vähän väliä irroittamaan, vielä kun ne eivät vaikuttaneet mitenkään. 😠
Olisi syytä kehittää tuohon parannus. Jos vaikka sivuille tulisi päivitys jompaan kumpaan, mikäli siitä olisi apua. Tiedoksi: antennijohto on 1m pituinen ja modeemin johto on kanssa sama mikä paketissa tuli, eli vika ei ole niissä.

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Olen niin kyllästynyt tallenteiden pätkimiseen ja nykimiseen. Eilen mitään nauhotusta ei pystynyt katsomaan. Eikä ole ihme jos illan aikana normi lähetyskin pätkii.Ei auttanut johdon repiminen seinästä ja modeemin johdon repiminen seinästä. Ei voi olla tarkoitus,että virtajohtoja joutuu vähän väliä irroittamaan, vielä kun ne eivät vaikuttaneet mitenkään. 😠
Olisi syytä kehittää tuohon parannus. Jos vaikka sivuille tulisi päivitys jompaan kumpaan, mikäli siitä olisi apua. Tiedoksi: antennijohto on 1m pituinen ja modeemin johto on kanssa sama mikä paketissa tuli, eli vika ei ole niissä.


Kannattaa kokeilla toisella puhelinjohdolla jos Viihde-paketin mukana tullut puhelinjohto on maanantaikappale. Vaikka johto onkin uusi, se saattaa silti olla viallinen.

Toinen mikä tietysti vaikuttaa tallenteiden toistoon, niin onhan sinulla tarpeeksi kaistaa käytössäsi? Näet Kotiboksin paikallisesta hallinnasta http://192.168.100.1 ' TARGET='_blank -osoitteesta, millä nopeudella modeemi on saanut yhteyden tahdistettua.

Jos normaalit peruskanavatkin pätkivät, niin se saattaa johtua huonosta antenni-/kaapeliverkon signaalista. Viihde-digiboksi on valitettavasti herkempi häiriöille kuin "tavalliset" digiboksit.
Näyttää yhteys olevan aivan kunnossa. Harmittaa,ku ei toimi vieläkään.http://www.aijaa.com/v.php?i=4995482.jpg ' TARGET='_blank
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Näyttää yhteys olevan aivan kunnossa.


Kaistan puolesta kyllä, mutta kannattaa se viallinen puhelinjohto silti poissulkea. Johto voi olla viallinen niin, että ADSL-linjan tahdistumisnopeudessa ei näy mitään, mutta viallinen/vioittunut/huonokuntoinen johto tiputtaa paketteja ja/tai aiheuttaa virheilyä, joka taas näkyy heti IP:n yli välitettävässä TV-kuvassa.

Osallistu keskusteluun