Vastattu

Premium boxin kuvassa häiriötä

  • 15 syyskuu 2020
  • 7 kommenttia
  • 179 katselukerrat

Asensin juuri tulleen uuden premium boxin ja sen kuvassa on koko ajan häiriötä, ns. aavekuvaa, onko muilla olluut samaa? 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Heimo Järkkä 17 syyskuu 2020, 15:52

Tänäänkin kaikki toimii. Ehkä se oli jokin tilapäinen häiriö, joka toivottavasti pysyy poissa. 

Katso alkuperäinen viesti

7 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Moro @Heimo Järkkä ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Eipä toi normaalia ole, veikkaisin melkein että tuo on nyt HDMI signaalin puolelta peräisin. Ootko testannut että johto on varmasti kunnolla kiinni molemmista päistä ja tarvittaessa vielä testannut toista HDMI porttia TV:stä? 

Moi. Joo on testattu kaikki portit ja johdot, eli sama häiriö. Vanha boxi toimii loistavasti.

TV:kin on vain pari viikkoa vanha.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Oletettavasti myös eri kuva-asetukset oot käyny läpi? Entä olitko kokeillut https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/ sivun temput tuolle boksille?

Eilen, kun laitoin laitteet päälle, ne toimi loistavasti. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Okei? Eli ongelmaa on ja ei ole vähän vaihdellen? Oliko sulla ollut eilen aiemmin laitteet päällä vai käynnistelitkö ihan kylmiltään? Oliko mitään muuttujaa mikä olisi eri “normaalista”?

Tänäänkin kaikki toimii. Ehkä se oli jokin tilapäinen häiriö, joka toivottavasti pysyy poissa. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Pidetään peukkuja ja jos nyt vielä palailee niin katsotaan tilannetta uusiksi :)

Osallistu keskusteluun