Vastattu

Premiumin tallenteet

  • 30 joulukuu 2019
  • 19 kommenttia
  • 683 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 10 kommenttia

Päivitin Elisaviihteen Premiumiksi muutama päivä sitten, nyt en löydä vanhoja tallenteita enkä ohjelmakirjastojakaan (esim. cmore) mistään.

Mistä ne pitäisi löytyä?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi PekuHoo 2 tammikuu 2020, 12:24

Ottivat tekniikan puolelta yhteyttä ja saivat toimimaan.

Kuulemma järjestelmävirhe, jokin profiilitiedosto jää puuttumaan. Sen kun lisää niin sitten toimii.

Katso alkuperäinen viesti

19 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1

Moikka PekuHoo ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Nyt kuulostaa siltä ettei boksin vaihto ole mennyt kerralla ihan nappiin. Kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme, niin asia päästään korjailemaan. Toinen vaihtoehto on täällä OmaYhteisössä laittaa profiiliisi asiakasnumerosi (löytyy esim. laskulta, ei näy muille kuin henkilökunnalle) niin OmaYhteisö-tiimi pääsee katsomaan tilannetta tarkemmin! :slight_smile:

Asiakasnumero lisätty.

Ja olin chatin kautta yhteydessä asiakaspalveluun, lupasivat korjata ongelman.

Käyttäjätaso 3

@PekuHoo Noniin asia on jo näköjään hoidossa sitä kautta :) 

Varmistelen vaan muutaman jutun? Onko tallennekansio täysin tyhjä? C Moren kirjastoako ei löydy ollenkaan? 

Kannattaa myös varmuuden vuoksi palautella digiboksi tehdasasetuksille. Uusi boksi kun on kyseessä niin saattaa joskus vaatia resettiä niin viimeismmät ohjelmistot päivittyy loppuun. :) 

Elisa Viihde -valikossa on vain asetukset ja koti -välilehdet. Eikö siellä pitäisi olla myös tallenteet ja ohjelmakirjastot ainakin?

Tehdasasetusten palautus ei tuonut muutosta asiaan. 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1

Kuulostaa siltä, ettei digiboksi ole tehnyt uusimpia päivityksiä ihan onnistuneesti. Tässä auttaa useimmiten seuraava temppu:

Irrota digiboksin virtajohto. Paina digiboksin kyljessä oleva nappi pohjaan ja laita virtajohto takaisin napin ollessa edelleen pohjassa. Odota pari sekuntia johdon takaisin laittamisen jälkeen ja irrota napista.

Tämän jälkeen boksi hakee uusimmat päivitykset. Auttoiko pulmaan?

Ei vaikutusta. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Lisäätkö @PekuHoo yksityisiin muistiinpanoihin profiilissasi käytössä olevan digiboksin pohjasta MAC(SN) koodin?

Lisätty.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

No johan nyt on, sekin täsmäsi :/ Kaikki näyttäisi olevan päällisin puolin kunnossa, mutta silti sulla on vain Koti ja Asetukset siellä ylhäällä tarjolla? Jos Koti näkymässä kelaat alaspäin “Suorana nyt” nauhan ohi niin tuleeko sielläkään mitään vastaan? Ja olihan boksille nettiyhteys tarjolla kun teit tehdasasetuksien palautuksen?

Vain Koti ja Asetukset näkyvät, nettiyhteys on ollut koko ajan langallisena.

Kotivalikossa näkyy “Suorana nyt” ja sen alla “General”, jossa “Verkko ja yhteydet”, “TV_signaali ja laatu”, “Ääni ja kuva” sekä “Lisäasetukset” -laatikot.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Siis noi on suoraan Koti-valikossa? Ja samat löytyy sitten Asetukset välilehdeltä ja mitään muuta valikkoa boksi tarjoa? https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/ sivulla löytyy liuta toimenpiteitä mitä tässäkin on jo jumpattu, toiveena olisikin nyt vielä että jos kävisit nuo kaikki tuolta sivulta ilmoitetussa järjestyksessä läpi, joskus tuolla järjestyksellä on ollut mystinen vaikutus :/ 

Suoraan kotivalikossa kyllä. Otsikko siellä kuten Asetukset välilehdelläkin englanniksi eli General, Personalization ja info&diagnostics. 
 

Muita valikoita ei ole. 
 

Tein nuo toimenpiteet, ei muutosta. 

 

Ottivat tekniikan puolelta yhteyttä ja saivat toimimaan.

Kuulemma järjestelmävirhe, jokin profiilitiedosto jää puuttumaan. Sen kun lisää niin sitten toimii.

Käyttäjätaso 3

Okei! Hienoa! Eli nyt kaikki käy ja kukkuu normaalisti? :)

Nyt kaikki toimii hienosti.

Sama vika täällä myös, mikään toimenpide ei auta ongelmaan. 

Käyttäjätaso 1

Sama vika täällä myös, mikään toimenpide ei auta ongelmaan. 

@Reinisalmi Suosittelen ottamaan yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme joko soittamalla tai chatin kautta :smile:  Kun tosiaan kotikonstein kaikki resetoinnit yms. on tehty niin silloin on hyvä tarkistuttaa sopimuspuoli asiakaspalvelun kanssa. :thumbsup:

Osallistu keskusteluun