Vastattu

Rikkinäinen digiboxi

  • 16 helmikuu 2015
  • 4 kommenttia
  • 1850 katselukerrat

MInun digiboxini (Elisan valko-sininen) on rikki, omagurulle soitettu ja näin yhdessä todettiin. niin kysymykseni on, että Voinko viedä rikkinäisen Elisan digiboxin mihin vain myymälään korjattavaksi/vaihdettavaksi uuteen? vai vai johonkin tiettyyn myymälään? 
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Urhokas 19 helmikuu 2015, 12:03

  • En yhteystiedoillasi löydä sopimustietojasi tarkistaakseni tilannetta. Käytännössä vaihto menee puhelinsoiton kautta asiakaspalveluun puh 01019 0240. Vanhaa valkosinistä digiboksia ei tarvi oletuksena meille palauttaa ja uusi tulee sitten postin kautta sinulle. Tallenteet ja muut vaihtuu automaattisesti vanhalta laitteelta uudelle. Jos tämä on vielä sinulla ajankohtainen niin lisää palstan tietoihisi asiakasnumero tai laita minulle yhteystietosi viestillä niin voin katsoa sen vaihdon.

  • Katso alkuperäinen viesti

    4 kommenttia

    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +5
    Onko sinulla liikaa rahaa, kun Omagurulle menit 2,19 € min + mpm soittamaan?

    Ei siellä noita pitäisi todeta, vaan vikapalvelussa, joka on mpm. Sieltä olisit saanut samaan syssyyn boksinkin tilattua.

    Vaadithan superkalliista puhelusta hyvityksiä!!!
    hpguru kirjoitti:
    Onko sinulla liikaa rahaa, kun Omagurulle menit 2,19 € min + mpm soittamaan?

    Ei siellä noita pitäisi todeta, vaan vikapalvelussa, joka on mpm. Sieltä olisit saanut samaan syssyyn boksinkin tilattua.

    Vaadithan superkalliista puhelusta hyvityksiä!!!

    Elisan nettisivut johdatavat tuonne Omagurun yhteystietoihin.

    Normaalihintaisen vika/asiakaspalvelun yhteystiedot ovat vähän mutkan takana. On osattava valita oikeat kohdat Häiriöilmoituksen osalta.

    Soita asiakaspalveluummeLaajakaistan vianrajaus onnistuu helpoiten kun soitat modeemin luota.

    Ilmoita häiriöistä asiakaspalveluumme:
    Puh. 01019 0240 (mpm/pvm)

    Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista Ma-Su 24 h.
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • En yhteystiedoillasi löydä sopimustietojasi tarkistaakseni tilannetta. Käytännössä vaihto menee puhelinsoiton kautta asiakaspalveluun puh 01019 0240. Vanhaa valkosinistä digiboksia ei tarvi oletuksena meille palauttaa ja uusi tulee sitten postin kautta sinulle. Tallenteet ja muut vaihtuu automaattisesti vanhalta laitteelta uudelle. Jos tämä on vielä sinulla ajankohtainen niin lisää palstan tietoihisi asiakasnumero tai laita minulle yhteystietosi viestillä niin voin katsoa sen vaihdon.
  • Käyttäjätaso 1
    Minäkin totesin kesällä, että normaalihintaisen asiakaspalvelun numeroa ei löydy mistään. Sen sijaan tuota OmaGurua mainostetaan suurella ja hintaa vähän pienemmällä. Vajaalla satasella ei tullut sen paremmin modeemi kuin digiboksikaan tai puhelimen sim-kortin kopiointi kuntoon. Ei tullut kyllä Elisa Shopissakaan, johon OmaGuru osasi nohevasti neuvoa.

    Mikä tämän palstan tarkoitus eli funktio on? Täällä jotkut moderaattorit ja muut ilmeisesti elisalaiset kyselevät ihmisiltä erilaisia tietoja ja "katsovat" ihmisten tietoja jostain. Ovatko he virallisesti Elisan palveluksessa vai mitä porukkaa he ovat? Mistä he pääsevät "katsomaan" noita tietoja? Miten tuossa "katsomisessa" toteutuu tietoturva ja henkilön intimiteettisuoja?  Ohjaako Elisan sivut ongelmien kanssa tälle palstalle?

    Minusta on outoa, että julkisen keskustelupalvelun kautta pitää yrittää ratkoa laitteiston tai palvelun ongelmia, kun normaali asiakaspalvelu ei ole tavoitettavissa.

    Osallistu keskusteluun