Vastattu

Ruutu+ lakkasi toimimasta


  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 7 kommenttia
Mulla on ollu useamman kuukauden voimassa oleva Ruutu+ tilaus Elisa Viihteen kautta. Perjantaina (11.5.) pystyin vielä katsomaan normaalisti myös maksullista sisältöä, mutta lauantaina ei enää toiminukaan. Kun yritän avata ohjelman, niin tulee teksti "Video ei tilapäisesti saatavilla" ja tämä toistuu kaiken Ruutu+ sisällön kohdalla. Ruudun appin ja www.ruutu.fi kautta kirjautuessa ehdottaa vaan Ruutu+ palvelun tilaamista vaikka tilaus on jo olemassa, voimassa ja aktiivinen Elisa Viihteen mukaan. Missä mättää ? Voinko tehdä jotain ?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi annixa 15 toukokuu 2018, 21:21

Nyt taas toimii! 😃

En tiedä mitä ja miten, mut yhtäkkiä alko taas toimia, ku päätin sadannen kerran kokeilla lähteekö pyörimään. Jee! Kiitos kaikille vastanneille!

Katso alkuperäinen viesti

14 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Elisan kautta tilatut Ruutu+ -tunnukset eivät toimi Ruudun omassa sovelluksessa tai verkkosivuilla. Ne toimivat ainoastaan Elisan sivuston / mobiilisovelluksen / digiboksin kautta käytettäessä.

Se, että miksi kyseinen sisältö ei toistu digiboksin kautta, onkin sitten ihan eri tarina. Kannattaa ihan aluksi kokeilla ottaa digiboksista virtajohto irti noin 10 sek ajaksi. Mikäli tämä ei auta, kannattaa palauttaa digiboksi tehdasasetuksille.
Kyllä mä oon aikasemmin pystyny kattomaan Ruutu+ sisältöä niillä samoilla tunnuksilla myös läppäriltä ja puhelimelta :S

Mutta kiitos! Täytyy kokeilla tuota digiboksin boottausta.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Voihan se ongelma olla myös Ruudussa.. Itseasiassa nyt tuli mieleen, että joillain käyttäjillä on ollut ongelmia myös DNA:n laitteiden kanssa. Ihan tässä jokusen päivän sisällä.

Voisikohan nämä liittyä samaan ongelmaan?
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
Dj_God kirjoitti:

Elisan kautta tilatut Ruutu+ -tunnukset eivät toimi Ruudun omassa sovelluksessa tai verkkosivuilla. Ne toimivat ainoastaan Elisan sivuston / mobiilisovelluksen / digiboksin kautta käytettäessä.



Korjaus tuohon lainattuun pätkään: Kun Ruutu+ on tilattu Viihteen kautta, saa tilaaja sähköpostiin tunnukset joilla pääsee Ruudun palveluiden pariin myös muualta kuin sivuston/sovelluksen/boksin kautta.

Näetkö sivulla elisaviihde.fi/maksukanavat/ Ruutu+ kanavapaketin aktiivisena?
Näkyy aktiivisena.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
No onpas kummallinen juttu! Näkyykö ruutu+ palvelut Viihteen kautta normaalisti? Vai herjaako digiboksillakin samaa?
Nimenomaan digiboksilla tulee tuo ilmoitus, että "Video ei tilapäisesti saatavilla" ja muualla ilmoittaa, ettei katseluoikeutta ole. Ruudun maksuttomat ohjelmat kyllä pyörivät, mutta Ruutu+ sisältöä ei avaa. Tilaus on voimassa ja aktiivinen, ja esimerkiksi samalla laskulla oleva Sf kids toimii normaalisti, ja näkyy samalla tavalla aktiivisena yms, kuin Ruutu-tilauskin. En ymmärrä.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Ah, joo luulin ensin ettei toimi siis ruudun nettipalvelussa vaan. 🙂 Mut joo on kyllä kumma. Laitatko tuonne sun profiiliin sun asiakasnumeron (ja huikkaa tähän kun oot sen tehnyt) nii kurkataan täältä käsin tilannetta 🙂
Laitoin asiakasnumeron 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kiitos. 🙂 Täälläkin näyttää kaikki olevan ihan kunnossa tilauksen kannalta. Pystyisitkö kokeilemaan tehdasasetuksille palautusta sinne digiboksille?
Täytyy kokeilla, kun pääsen kotiin. Ilmoittelen täällä sitten oliko siitä apua 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
annixa kirjoitti:

Täytyy kokeilla, kun pääsen kotiin. Ilmoittelen täällä sitten oliko siitä apua :)



Jeps 🙂 Ollaan kasiin asti paikalla!
Äh, ei auttanu tehdasasetusten palautus.
Nyt taas toimii! 😃

En tiedä mitä ja miten, mut yhtäkkiä alko taas toimia, ku päätin sadannen kerran kokeilla lähteekö pyörimään. Jee! Kiitos kaikille vastanneille!

Osallistu keskusteluun