Vastattu

Swedish Extra -kanavat eivät näy

  • 4 kesäkuu 2017
  • 6 kommenttia
  • 477 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 2 kommenttia
Muutos yhdestä Svea-paketista kahdeksi Swedish-paketiksi ei näytä taloudessamme onnistuneen (Netgem N7700). Swedish Extran kanavista ei näy mikään, perus-Swedishin paketeista kaikki eli vanhat.

N7700 on nyt käynnistetty useamman kerran, tehdasasetukset palautettu kaksi kertaa, ja sen jälkeenkin vielä haettu kanavat. Kanavat sinänsä löytyvät, mutta yritys katsoa nimenomaan uusia kanavia tuottaa viestin "Voi pahus, kanavaa ei voida näyttää! Tätä tilaamaasi maksukanavaa ei juuri nyt voida näyttää. Kokeile myöhemmin uudelleen." Aivan oikein viihdeboksi tunnistaa, että Swedish Extra on tilattu kanavapaketti.

Terveisin,
Tuoski

Miten saisin kanavat näkymään?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Jaakop 5 kesäkuu 2017, 09:36

Tehdasasetusten palautus ja kanavahaku yleensä tuon kaltaiseen juuri auttaa. Mutta laitatko meille yksityisviestillä osoitteesi ja nimesi päästään näkemään lisätietoja ja selvittelemään asiaa.:)
Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
Tehdasasetusten palautus ja kanavahaku yleensä tuon kaltaiseen juuri auttaa. Mutta laitatko meille yksityisviestillä osoitteesi ja nimesi päästään näkemään lisätietoja ja selvittelemään asiaa.:)
Sama ongelma minullakin, N7700 digiboksi ja Swedish Extra kanavapaketista ei näy DR1, Kanal 10 ja NRK1. Boomerang uutena jostain syystä kuitenkin näkyy ja muut jotka aiemmin olivat vanhassa Svea paketissa näkyvät kyllä. Tehdaspalautus, flash boot, kanavahaku tehtynä ja buuttiakin useamman kerran kokeillut antaa.
Sama ongelma minullakin, N7700 digiboksi ja Swedish Extra kanavapaketista ei näy DR1, Kanal 10 ja NRK1. Boomerang uutena jostain syystä kuitenkin näkyy ja muut jotka aiemmin olivat vanhassa Svea paketissa näkyvät kyllä. Tehdaspalautus, flash boot, kanavahaku tehtynä ja buuttiakin useamman kerran kokeillut antaa.

Korjaantuikin nyt... Asiakaspalvelun kautta.
Mikäköhän se korjausratkaisu mahtoi olla; itselläni ihan sama vika ja kaikki buutattu pariinkin otteeseen...
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Mikäköhän se korjausratkaisu mahtoi olla; itselläni ihan sama vika ja kaikki buutattu pariinkin otteeseen...

Jos aikaisemmin viestiketjuun kirjoitetut opastukset eivät auttaneet asiassa, voisitko laittaa meille asiakastietosi yksityisviestillä: http://elisa.fi/palstatiimi ? Korjaus toteutettu teknisen tuen kanssa muun muassa tekemällä pakotus kanavapaketin näkymiseksi, palauttamalla tehdasasetukset digiboksiin sekä asentamalla digiboksin ohjelmisto uudelleen 🙂
Laitoinpa tuollaisen jo pari päivää sitten, homma korjaantui käsittääkseni itsestään (tai en tiedä miten, mutta minua kiinostaa toki käytännössä vain se, että kanavat näkyvät), mutta yksityisviestiin vastannut henkilö oli kovin ystävällinen, joten kiitoksia siitä.

Osallistu keskusteluun