Kysymys

Tallennus ei näy kansiossa

  • 14 marraskuu 2012
  • 14 kommenttia
  • 2734 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 5 kommenttia
Elisa viihteessä oli jatkuva tallennus tiistaille 13.11.12, joka ei nyt kuitenkaan näy kansiossa tallentuneena. Voiko tallenteet tulla näkyviin viiveellä? Meillä on ollut Espoon Muuralassa niin paljon ongelmia Elisa viihde-yhteyden kanssa, että ottaa päähän ensin viikkotolkulla yhteydet ja tallenteiden toistot pätkii, ja nyt ei koko tallenne edes tule kansioon.

14 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
pikkuT kirjoitti:
Elisa viihteessä oli jatkuva tallennus tiistaille 13.11.12, joka ei nyt kuitenkaan näy kansiossa tallentuneena. Voiko tallenteet tulla näkyviin viiveellä? Meillä on ollut Espoon Muuralassa niin paljon ongelmia Elisa viihde-yhteyden kanssa, että ottaa päähän ensin viikkotolkulla yhteydet ja tallenteiden toistot pätkii, ja nyt ei koko tallenne edes tule kansioon.
Hei,

Kerropa vähän tarkemmin. Mitä ohjelmaa yritit tallentaa ja minkälaisella säännöllä ? Tallennus ilmestyy useimmiten 5-10 minuutin sisään ohjelman loppumisesta katsottavaksi.
Minulla on ollut YleFemmalta Solsidan (klo 21.30) ja Rikos (klo 22.00) jatkuvassa tallennuksessa, ja tähän asti ovat tallentuneet ok. Tarkistin vielä, että jatkuva tallennus on edelleen voimassa (tulevissa tallenteissa on ensi viikon jaksot näkyvissä). Mitä tarkoitit säännöllä?

Voiko Elisalla olla eilen ollut jotakin ongelmia tallennuksissa?

Viime viikolla meillä oli yksi toinen tallenne tallentunut niin, että tallennelistassa näkyi ohjelman kesto 90 min, kuten oikein olikin, mutta sitten kun tallennetta alkoi katsoa, se kestikin vain 6 min. Seuraavana päivänä tallenne olikin "korjautunut", ja näkyi kokonaan. 
Taitaa olla yleisempikin ongelma ko. päivälle. Minultakin puuttuu kaksi jatkuvaa tallennusta tiistailta: Rikos ja Boardwalk empire. Ärsyttävää!

Tämä ei suinkaan ollut ensimmäinen kerta, kun jatkuvat tallenteet puuttuu. Joka kerta ne kyllä ovat näkyneet jatkuvien tallenteiden listassa, joten virhe on Elisan päässä.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Ja olivathan tallettajat huomanneet käyttää jokeri -merkkiä tallennus nimessä??

Siis jatkuvat tallennukset malliin *Rikos*, jolloin lopun (7) vaihtuminen (12) muotoon ei estä tallennusta. Alkuunkin kannattaa tuo tähti laittaa.
Käyttäjätaso 2
Solsidan ja Rikos puuttuu, kuitenkin jos selaa tiistain tv-oppaaseen, niin ne näkyy punaisella.
Sama laulu täällä. Jatkuvat tulleet aikaisemmin ihan normaalisti, mutta tiistain ja keskiviikon Uusi päivä YleHD:ltä ei ole tullut. Tämän päiväinen näkyy edelleen tulevissa ohjelmissa kun katsoo nettisivuilta tulevia tallenteita. Mikä ihme tätä nyt vaivaa..? Viimeiset kaksi viikkoa ollut pelkkää tuskaa..
Samoi eilinen pirunpelto yle  hd jäänä tallentumatta.On jatkuvalla tallennuksella ja aikasemmat jaksot tallentuna.
Käyttäjätaso 2
Kanavilla Yle HD ja Yle Fem välillä 13.11. 04:00 - 15.11 08:50 tehdyt tallenteet ovat viivästyneet ja valmistuvat tämän päivän (15.11.) aikana. Pahoittelemme aiheutunutta haittaa.

Ellei tallenne näy huomennakaan, tarkista tallennussääntö. Yle oli lisännyt aika moneen ohjelmaan, mm. Pirunpelto, ikärajamerkinnän. Suosittelemme käyttämään tallennuksissa *-merkkiä, kuten ylenpänäkin on mainittu.
Kiitos, Yle femman molemmat tallennukset tulivat kansioon. Olen iloinen, kun saitte asian korjattua tyydyttävästi. Kiitos!
Täällä sama ongelma eli 13.11. esim. Rikos -sarjan osa 9/10 Yle Femmalta ei tallentunut boksiin. Ilmoitin asiasta Elisalle ja pyysin vastausta sähköpostitse siihen miksi tallenne ei näy (boksissa ilmoitus: "Pahoittelemme ettei tallennetta löydy") , mutta Elisan asiakaspalvelu ei reagoinut asiaan millään tavalla. On mielenkiintoista nähdä miten asiakasta kohdellaan. Eipä ole kehumista. Tallenteissa on ollut muutenkin paljon kaikenlaisia virheitä ja saa ilmoitella koko ajan. Ei voi kuin ihmetellä tätä asennetta kun tästä maksetaan kuitenkin melkoisen hyvin ja koko homman tarkoitus on katsoa ohjelmat kun itselle sopii. On kuitenkin ikävä katsoa esim. 8 osaa Rikos sarjaa ja sitten puuttuu lopusta oleellisia jaksoja joita ei ole kai tarkoitus koskaan korjata boksiin...eikä viitsitä ilmoitellakaan. Että sellaista palvelua nykyään.     
Käyttäjätaso 2
Toi rikos ilmestyi katsottavaksi seuraavana päivänä, kuten muutkin, mitä oli siltä päivältä jäänyt tulematta.
Meidän boksiin ei tullut tuota osaa Rikos 9/10 katsottavaksi vaan pelkkä ilmoitus "pahoittelut tiedostoa ei löytynyt". Tarkistin juuri että mitään muuta ei ole tullut 13.11. eli tilanne on pysynyt samana siitä lähtien. Saisitteko sen jotenkin vielä korjattua? Olisimme kiitollisia jos onnistuisi.
Tarkenne aikaisempaan. Kyse oli siis Rikos -sarjan kaudesta 2 osasta 9/10 (13.11.) eikä kaudesta 1 jonka 9. osa on kyllä tullut. Voitteko vastata voiko asialle tehdä jotain vai ei? Olemmeko ehkä ainoat joille tämä osa ei ole korjaantunut boksiin?
Pienen soittorumban jälkeen tuli tämäkin kuntoon.

Osallistu keskusteluun