Kysymys

Tallenteen katsominen pätkissä - paluun vaikeus

  • 3 marraskuu 2010
  • 70 kommenttia
  • 7858 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

70 kommenttia

Samaa olen huomannut itsekin. En vaan ole jaksanut asiasta valittaa, koska tuntuu olevan ihan satunnaista milloin boksi muistaa edellisen kohdan ja milloin ei. Topfield-tyylinen bookmark olisi hyvä idea.
Kaapeli, vanha harmaa boksi, modeemi natissa
Tuossa oon nyt aktiivisemmin  käyttänyt tätä ElisaViihteen boksia, kun tuo CD sopimus loppui tuossa kuun vaihteessa!
Saman huomasin eilen, kun ensimmäistä kertaa katsoin noita tallenteita, että tuo vanhan kohdan muisti ei oikein toimi :(
Kun painoin oikealla, niin usein hyppäsi sen 5min eteenpäin!
Muutaman kerran tosin onnistui menemään oikeaan kohtaan, mutta sen pitää onnistua sitten kerrasta tai itten tuo "muistipaikka" muuttuu ???
Toinen suurempi ongelma oli, että yhteys meni jostain syystä 3kertaa ohjelman aikana poikki ja siitä tuon ongelman tuohon vanhan katselukohdan hakemiselle paljastuikin!
Aikaisemmin olenkin tuosta nettiyhteyden pätkimisestä ilmoitellut tuonne vika juttuun, mutta ei sieltä mitään vikaa ole löytynyt ja sitten olen ajatellut, että se on läppäristä kiinni, mutta jos tuo boksikin pätkii, niin....
Onko tämän tutkiminen lopetettu Elisan puolelta vai voiko tähän odottaa korjausta? Ongelmahan näyttää koskevan useamman kuin pelkästään  minun Viihde-liittymää.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Onko tämän tutkiminen lopetettu Elisan puolelta vai voiko tähän odottaa korjausta? Ongelmahan näyttää koskevan useamman kuin pelkästään  minun Viihde-liittymää.


Kovin on hankala korjata, sillä tätä ei saada testiympäristössä toistumaan. :(

Kannattaa jättää tästä häiriöilmoitus vikapalvelumme kautta, niin saadaan tarkemmat tiedot ja ilmoituksia eteenpäin, jos ongelma tosiaan vaivaa näin montaa käyttäjää kuin tässäkin ketjussa on ilmoittautunut.


Onko tämän tutkiminen lopetettu Elisan puolelta vai voiko tähän odottaa korjausta? Ongelmahan näyttää koskevan useamman kuin pelkästään  minun Viihde-liittymää.


Kovin on hankala korjata, sillä tätä ei saada testiympäristössä toistumaan. :(

Kannattaa jättää tästä häiriöilmoitus vikapalvelumme kautta, niin saadaan tarkemmat tiedot ja ilmoituksia eteenpäin, jos ongelma tosiaan vaivaa näin montaa käyttäjää kuin tässäkin ketjussa on ilmoittautunut.
Eikö tässä Palstalla ilmoitettu tomimattomuus riitä?  Seuraako vikailmoituksesta boottaus, tehdasasetusten palautus yms. vaiva? Ovatko kaikki Palstan Elisalaiset testanneet tätä?


Onko tämän tutkiminen lopetettu Elisan puolelta vai voiko tähän odottaa korjausta? Ongelmahan näyttää koskevan useamman kuin pelkästään  minun Viihde-liittymää.


Kovin on hankala korjata, sillä tätä ei saada testiympäristössä toistumaan. :(

Kannattaa jättää tästä häiriöilmoitus vikapalvelumme kautta, niin saadaan tarkemmat tiedot ja ilmoituksia eteenpäin, jos ongelma tosiaan vaivaa näin montaa käyttäjää kuin tässäkin ketjussa on ilmoittautunut.


Se että jotain ei saa labrassa toisettua ei varmaankaan saa olla syy ilmiselvän vian selvittämisen lopettamiseksi.  ;)

Minkälaisen virhekuvauksen halutatte siellä Elisalla, jotta siinä on tarpeeksi yksityiskohtaista tietoa? Mielestäni porukka on kuvannut hyvin askeleet tämän virheen toistamiseksi, joten mitä tarkoitat tuolla "tarkemmilla tiedoilla"?  ???  

Voisit Groner esimerkiksi kertoa minkälaisia parametrejä haluat tietää  meiltä vian paikantamisessa. Aikaisemmin teille esitettiin myös  kysymys siitä onko esim nuo Elisan tallenninpalvelimet jotenkin jaettu käyttäjien kesken, eli olisiko niin, että vika koskee vain tiettyyn tallenninpalvelimeen liitettyjä käyttäjiä. Tässä voisi olla yksi tutkimushaara.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki



Onko tämän tutkiminen lopetettu Elisan puolelta vai voiko tähän odottaa korjausta? Ongelmahan näyttää koskevan useamman kuin pelkästään  minun Viihde-liittymää.


Kovin on hankala korjata, sillä tätä ei saada testiympäristössä toistumaan. :(

Kannattaa jättää tästä häiriöilmoitus vikapalvelumme kautta, niin saadaan tarkemmat tiedot ja ilmoituksia eteenpäin, jos ongelma tosiaan vaivaa näin montaa käyttäjää kuin tässäkin ketjussa on ilmoittautunut.
Eikö tässä Palstalla ilmoitettu tomimattomuus riitä?  Seuraako vikailmoituksesta boottaus, tehdasasetusten palautus yms. vaiva? Ovatko kaikki Palstan Elisalaiset testanneet tätä?


Ei seuraa, jos kerrot että nuo on jo tehty ja viittaat vaikka tähän viestiketjuun. Ilmoituksen voi tehdä myös http://www.elisa.fi/asiakaspalvelu/hd-lomake.php?id=57 ' TARGET='_blank.




Onko tämän tutkiminen lopetettu Elisan puolelta vai voiko tähän odottaa korjausta? Ongelmahan näyttää koskevan useamman kuin pelkästään  minun Viihde-liittymää.


Kovin on hankala korjata, sillä tätä ei saada testiympäristössä toistumaan. :(

Kannattaa jättää tästä häiriöilmoitus vikapalvelumme kautta, niin saadaan tarkemmat tiedot ja ilmoituksia eteenpäin, jos ongelma tosiaan vaivaa näin montaa käyttäjää kuin tässäkin ketjussa on ilmoittautunut.


Se että jotain ei saa labrassa toisettua ei varmaankaan saa olla syy ilmiselvän vian selvittämisen lopettamiseksi.  ;)

Minkälaisen virhekuvauksen halutatte siellä Elisalla, jotta siinä on tarpeeksi yksityiskohtaista tietoa? Mielestäni porukka on kuvannut hyvin askeleet tämän virheen toistamiseksi, joten mitä tarkoitat tuolla "tarkemmilla tiedoilla"?  ??? 

Voisit Groner esimerkiksi kertoa minkälaisia parametrejä haluat tietää  meiltä vian paikantamisessa. Aikaisemmin teille esitettiin myös  kysymys siitä onko esim nuo Elisan tallenninpalvelimet jotenkin jaettu käyttäjien kesken, eli olisiko niin, että vika koskee vain tiettyyn tallenninpalvelimeen liitettyjä käyttäjiä. Tässä voisi olla yksi tutkimushaara.


Ongelman toistaminen tällaisissa tilanteissa on ensiarvoisen tärkeää, mikäli siinä ei onnistuta, korjaaminen on mahdotonta. Palstan kautta emme pääse kiinni liittymän tietoihin ym. emmekä myöskään Palstan kautta ota häiriöilmoituksia vastaan, siksi ohjaus vikapalveluun tässä tilanteessa.

Jos ongelma saataisiin toistumaan tai kyseessä olisi jokin kaikkia käyttäjiä vaivaava ongelma (esim. viallinen tallenne), niin näitä pystymme välittämään eteenpäin korjaukseen myös Palstan kautta.
Vikailmoitus tehty yhteydenottolomakkeella.
Voisiko vielä saada vastauksen siihen, onko tallenteiden käsittelyssä rinnakkaisia palvelimia, jolloin eri asiakkailla voisi  olla eroja tästä johtuen.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Vikailmoitus tehty yhteydenottolomakkeella.
Voisiko vielä saada vastauksen siihen, onko tallenteiden käsittelyssä rinnakkaisia palvelimia, jolloin eri asiakkailla voisi  olla eroja tästä johtuen.


On toki, kuormaa tasataan tallennepalvelinfarmissa eri palvelimille. Tuo voisi tosiaan olla yksi syy siihen, että toiston jatkaminen stop-kohdasta ei toimi osalla käyttäjistä / joka kerralla kuten pitäisi.


Vikailmoitus tehty yhteydenottolomakkeella.
Voisiko vielä saada vastauksen siihen, onko tallenteiden käsittelyssä rinnakkaisia palvelimia, jolloin eri asiakkailla voisi  olla eroja tästä johtuen.


On toki, kuormaa tasataan tallennepalvelinfarmissa eri palvelimille. Tuo voisi tosiaan olla yksi syy siihen, että toiston jatkaminen stop-kohdasta ei toimi osalla käyttäjistä / joka kerralla kuten pitäisi.


Tämä  jatkaminen stop-kohdasta ei KOSKAAN toimi  minun Viiiteessä ensimmäisen kerran jälkeen, joten kyse ei sitten voi olla tuosta kuormantasauksesta, koska se olisi aika epätodennäköistä, että minä olisin kuormatasaustilanteessa aina se, joka siirretään sen palvelimen alueelle, jossa tämä tallennuspaikan muisti ei toimi.



Vikailmoitus tehty yhteydenottolomakkeella.
Voisiko vielä saada vastauksen siihen, onko tallenteiden käsittelyssä rinnakkaisia palvelimia, jolloin eri asiakkailla voisi  olla eroja tästä johtuen.


On toki, kuormaa tasataan tallennepalvelinfarmissa eri palvelimille. Tuo voisi tosiaan olla yksi syy siihen, että toiston jatkaminen stop-kohdasta ei toimi osalla käyttäjistä / joka kerralla kuten pitäisi.


Tämä  jatkaminen stop-kohdasta ei KOSKAAN toimi  minun Viiiteessä ensimmäisen kerran jälkeen, joten kyse ei sitten voi olla tuosta kuormantasauksesta, koska se olisi aika epätodennäköistä, että minä olisin kuormatasaustilanteessa aina se, joka siirretään sen palvelimen alueelle, jossa tämä tallennuspaikan muisti ei toimi.
Vai, olisiko niin, että kuormantasauksesta johtuen tietyt asiakkaat ovat jatkuvasti yhdellä palvelimella ja toiset toisella...? Ja sitten toinen palvelin toimii virheellisesti ja toinen oikein. Voisitko sinäkin tehdä häiriöilmoituksen, jolloin ainakin voisivat tutkia olisiko kyseessä sama palvelin meillä molemmilla.
Vai, olisiko niin, että kuormantasauksesta johtuen tietyt asiakkaat ovat jatkuvasti yhdellä palvelimella ja toiset toisella...? Ja sitten toinen palvelin toimii virheellisesti ja toinen oikein. Voisitko sinäkin tehdä häiriöilmoituksen, jolloin ainakin voisivat tutkia olisiko kyseessä sama palvelin meillä molemmilla.


Toki tuokin on mahdollista, tuntuisi vain omituiselta ratkaisisulta jos se olisi toteutettu noin kankeasti. Täytin häiriöilmoituskupongin...

Testailin tätä ongelmaa pikkuisen edemmäksi, ja huomasin seuraavaa:

1] Avaan ennenkatsomattoman tallenteen
2] Pysäytän katsomisen 10min kohdalla
3] Avaan tämän saman tallenteen uudelleen, boksi ilmoittaa, että navinäppäintä oikealle painaessa pääsen takaisin tuohon 10min kohdalle
4] Painan navi-näppäintä oikealle, nauha alkaa pyöriä tuosta noin 10min kohdalta
5] Katson tallennetta eteenpäin ja lopetan katsomisen 20min kohdalla
6] Avaan tämän saman tallenteen uudelleen, boksi ei ilmoita mitään vaan tallenne alkaa ihan alusta
7] Katson tallennetta 5min kohdalle ja pysäytän katsomisen
8] Avaan tämän saman tallenteen uudelleen, boksi ilmoittaa, että navinäppäintä oikealle painaessa pääsen takaisin tuohon 5min kohdalle
9] Painan navi-näppäintä oikealle, nauha alkaa pyöriä tuosta noin 5min kohdalta
10] Katson tallennetta eteenpäin ja lopetan katsomisen 15min kohdalla
11] Avaan tämän saman tallenteen uudelleen, boksi ei ilmoita mitään vaan tallenne alkaa ihan alusta

...tämä sama ei-toimi/toimii sykli jatkuu sitten samalla lailla eteenpäin. Elikä joka toinen poistumiskerta tallenteeseen tallentuu poistumispaikka ja joka toinen kerta ei  ??? ???
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

Testailin tätä ongelmaa pikkuisen edemmäksi, ja huomasin seuraavaa:

1] Avaan ennenkatsomattoman tallenteen
2] Pysäytän katsomisen 10min kohdalla
3] Avaan tämän saman tallenteen uudelleen, boksi ilmoittaa, että navinäppäintä oikealle painaessa pääsen takaisin tuohon 10min kohdalle
4] Painan navi-näppäintä oikealle, nauha alkaa pyöriä tuosta noin 10min kohdalta
5] Katson tallennetta eteenpäin ja lopetan katsomisen 20min kohdalla
6] Avaan tämän saman tallenteen uudelleen, boksi ei ilmoita mitään vaan tallenne alkaa ihan alusta


Kokeilin tätä omalla boksilla. Minulla boksi osaa jatkaa katselua myös 20 minuutin kohdasta. Siirryin 10 minuutin kohdalle parilla 5 minuutin hypyllä ja myöhemmin vastaavilla hypyillä 20 minuutin kohdalle.

Käytitkö omissa testeissäsi hyppytoimintoa vai annoitko tallenteen pyöriä reaaliajassa?


Juu näin se meilläkin menee.

Niin tai näin niin kyse on Elisan systeemien toimimattomuudesta , jolle Elisan pitäisi  tehdä jotakin. Selitys , että kun vikaa ei pystytä todentamaan testiympäristössä tarkoittaa sitä , että joko ei ole halua perehtyä asiaan tai sitten se vakavampi vaihtoehto , että ylläpidolla ei ole tarpeeksi ammattitaitoa asian hoitamiseen.
Viitsisitkö sinäkin tehdä häiriöilmoituksen, jotta niiden puutteeseen ei voitaisi vedota. 😉


Testailin tätä ongelmaa pikkuisen edemmäksi, ja huomasin seuraavaa:

1] Avaan ennenkatsomattoman tallenteen
2] Pysäytän katsomisen 10min kohdalla
3] Avaan tämän saman tallenteen uudelleen, boksi ilmoittaa, että navinäppäintä oikealle painaessa pääsen takaisin tuohon 10min kohdalle
4] Painan navi-näppäintä oikealle, nauha alkaa pyöriä tuosta noin 10min kohdalta
5] Katson tallennetta eteenpäin ja lopetan katsomisen 20min kohdalla
6] Avaan tämän saman tallenteen uudelleen, boksi ei ilmoita mitään vaan tallenne alkaa ihan alusta


Kokeilin tätä omalla boksilla. Minulla boksi osaa jatkaa katselua myös 20 minuutin kohdasta. Siirryin 10 minuutin kohdalle parilla 5 minuutin hypyllä ja myöhemmin vastaavilla hypyillä 20 minuutin kohdalle.

Käytitkö omissa testeissäsi hyppytoimintoa vai annoitko tallenteen pyöriä reaaliajassa?
Minulla tämä joka toinen lopetuspaikan unohtaminen tapahtuu riippumatta siitä miten olen siirtynyt tallenteessa eteenpäin.



Testailin tätä ongelmaa pikkuisen edemmäksi, ja huomasin seuraavaa:

1] Avaan ennenkatsomattoman tallenteen
2] Pysäytän katsomisen 10min kohdalla
3] Avaan tämän saman tallenteen uudelleen, boksi ilmoittaa, että navinäppäintä oikealle painaessa pääsen takaisin tuohon 10min kohdalle
4] Painan navi-näppäintä oikealle, nauha alkaa pyöriä tuosta noin 10min kohdalta
5] Katson tallennetta eteenpäin ja lopetan katsomisen 20min kohdalla
6] Avaan tämän saman tallenteen uudelleen, boksi ei ilmoita mitään vaan tallenne alkaa ihan alusta


Kokeilin tätä omalla boksilla. Minulla boksi osaa jatkaa katselua myös 20 minuutin kohdasta. Siirryin 10 minuutin kohdalle parilla 5 minuutin hypyllä ja myöhemmin vastaavilla hypyillä 20 minuutin kohdalle.

Käytitkö omissa testeissäsi hyppytoimintoa vai annoitko tallenteen pyöriä reaaliajassa?
Minulla tämä joka toinen lopetuspaikan unohtaminen tapahtuu riippumatta siitä miten olen siirtynyt tallenteessa eteenpäin.


Joo, tuo oli minulta vain yksi esimerkki, jonka mukaan bugi on aina toistettavissa.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Kokeilin vielä parilla muulla tallenteella, ja minulla katselun jatkaminen onnistuu aina oikeasta kohdasta. Kokeilin myös katselun lopettamista C- ja Standby-näppäimillä, ja tuolloinkin digiboksi muisti aina, mihin jäätiin.

Kokeilin myös tallenteen katselun lopettamista vetämällä digiboksin töpseli seinästä. Tällöin digiboksi ehdotti samaa kohtaa, johon tallenne oli keskeytetty edellisellä kerralla. Olin siis lopettanut katselun stop-näppäimellä 40 minuutin kohdalla, jatkoin katselua siitä, hyppäsin kymmenisen minuuttia eteenpäin, töpseli seinästä, ja uudelleenkäynnistyksen jälkeen boksi ehdotti tallenteen katselun jatkamista 40 minuutin kohdasta. Tämä osoittaa, että digiboksi lähettää jonkin viestin palvelimelle, kun tallenteen katselu keskeytetään hallitusti. Mutta joillakuilla toinen pysäytyskerta johtaa siihen, että aiempi pysäytyskohta pyyhkiytyy pois eikä uusi kohta tallennu tilalle.

Onhan teillä, joilla tämä ongelma ilmenee, digiboksissa sama ohjelmistoversio kuin minulla: 4.7.54-2 - 06-Oct-2010?


Onhan teillä, joilla tämä ongelma ilmenee, digiboksissa sama ohjelmistoversio kuin minulla: 4.7.54-2 - 06-Oct-2010?


Juuri sama softa on digiboxissa (vanha harmaa) ja meillä lopetuskohta temppuilee. Ilmiö on helposti toistettavissa.


Joo tuo sama sw-versio on boksissa. Boksi on  harmaa.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Minullakin on harmaa boksi. Ei tähän oikein muuta voi ehdottaa kuin häiriöilmoituksen tekemistä. Vian selvityksessä voisi auttaa, jos ongelmaa testatessa kirjaisi muistiin kellonajan ja ilmoittaisi häiriöilmoituksessa, minkä tallenteen kanssa ongelma on ilmennyt ja mihin kellonaikaan. Jospa niiden tietojen avulla jostain lokista näkyisi, mitä palvelimen puolella tapahtuu, kun tallenne pysäytetään toista kertaa?

Tietysti jos kiinnostusta riittää, joku voisi kokeilla, mitä tapahtuu, jos ongelmasta kärsivästä boksista ottaa töpselin seinästä toisella katselukerralla. Ehdottaako boksi sen jälkeen katselun jatkamista samasta kohdasta kuin edelliselläkin kerralla (kuten minulla) vai unohtaako boksi pysäytyskohdan kokonaan. Tuosta voisi päätellä, pyyhkiytyykö tieto pysäytyskohdasta tallenteen katselun aloittamisen vai lopettamisen yhteydessä. Tosin en tiedä, olisiko tästä tiedosta mitään hyötyä ongelman ratkaisun kannalta.

Minullakin on harmaa boksi. Ei tähän oikein muuta voi ehdottaa kuin häiriöilmoituksen tekemistä. Vian selvityksessä voisi auttaa, jos ongelmaa testatessa kirjaisi muistiin kellonajan ja ilmoittaisi häiriöilmoituksessa, minkä tallenteen kanssa ongelma on ilmennyt ja mihin kellonaikaan. Jospa niiden tietojen avulla jostain lokista näkyisi, mitä palvelimen puolella tapahtuu, kun tallenne pysäytetään toista kertaa?

Tietysti jos kiinnostusta riittää, joku voisi kokeilla, mitä tapahtuu, jos ongelmasta kärsivästä boksista ottaa töpselin seinästä toisella katselukerralla. Ehdottaako boksi sen jälkeen katselun jatkamista samasta kohdasta kuin edelliselläkin kerralla (kuten minulla) vai unohtaako boksi pysäytyskohdan kokonaan. Tuosta voisi päätellä, pyyhkiytyykö tieto pysäytyskohdasta tallenteen katselun aloittamisen vai lopettamisen yhteydessä. Tosin en tiedä, olisiko tästä tiedosta mitään hyötyä ongelman ratkaisun kannalta.
Nyt on jo ainakin kolme käyttäjää tehnyt häiriöilmoituksen, joten toivottavasti vikapalvelu jo sillä pohjalla alkaa tutkia ongelmaa.

Testasin vielä töpselin irroitusta. Toimi samalla tavalla kuin sinulla eli muisti 'vanhan' pysäytyskohdan.
Mulla on tuo musta, eli toistaiseksi uusin boksi. Viimeisin firmware sisällä. Täytyy itsekin väsätä häiriöilmoitus asiasta )kunhan kerkeän) jotta tästä sää elisa sitten mahdollisimman paljon tietoa.

Mulla on tuo musta, eli toistaiseksi uusin boksi. Viimeisin firmware sisällä. Täytyy itsekin väsätä häiriöilmoitus asiasta )kunhan kerkeän) jotta tästä sää elisa sitten mahdollisimman paljon tietoa.


Täytin vikailmoituskupongin 20.3 ja siinä muistaakseni puhuttiin jostain viikon vastausajasta...en ole hirveän yllättynyt siitä, että mitään ei ole kuulunut...


Mulla on tuo musta, eli toistaiseksi uusin boksi. Viimeisin firmware sisällä. Täytyy itsekin väsätä häiriöilmoitus asiasta )kunhan kerkeän) jotta tästä sää elisa sitten mahdollisimman paljon tietoa.


Täytin vikailmoituskupongin 20.3 ja siinä muistaakseni puhuttiin jostain viikon vastausajasta...en ole hirveän yllättynyt siitä, että mitään ei ole kuulunut...
Häiriöilmoitusta ei myöskään näy Oma Elisassa!


Minullakin on harmaa boksi. Ei tähän oikein muuta voi ehdottaa kuin häiriöilmoituksen tekemistä. Vian selvityksessä voisi auttaa, jos ongelmaa testatessa kirjaisi muistiin kellonajan ja ilmoittaisi häiriöilmoituksessa, minkä tallenteen kanssa ongelma on ilmennyt ja mihin kellonaikaan. Jospa niiden tietojen avulla jostain lokista näkyisi, mitä palvelimen puolella tapahtuu, kun tallenne pysäytetään toista kertaa?

Tietysti jos kiinnostusta riittää, joku voisi kokeilla, mitä tapahtuu, jos ongelmasta kärsivästä boksista ottaa töpselin seinästä toisella katselukerralla. Ehdottaako boksi sen jälkeen katselun jatkamista samasta kohdasta kuin edelliselläkin kerralla (kuten minulla) vai unohtaako boksi pysäytyskohdan kokonaan. Tuosta voisi päätellä, pyyhkiytyykö tieto pysäytyskohdasta tallenteen katselun aloittamisen vai lopettamisen yhteydessä. Tosin en tiedä, olisiko tästä tiedosta mitään hyötyä ongelman ratkaisun kannalta.
Nyt on jo ainakin kolme käyttäjää tehnyt häiriöilmoituksen, joten toivottavasti vikapalvelu jo sillä pohjalla alkaa tutkia ongelmaa.

Testasin vielä töpselin irroitusta. Toimi samalla tavalla kuin sinulla eli muisti 'vanhan' pysäytyskohdan.
Hiljaista on! Eipä Oma Elisassa vieläkään näy häiriöilmoitusta. ???
Nyt on jo yli kuukausi kulunut siitä kun täytin tuon Elisan vikailmoituskupongin, enkä ollut ainoa joka teki niin.  Eipä ole kuulunut mitään....vikailmoituskupongissa puhuttiin viiden arkipäivän vastausajasta. 😠

Milloinkohan suomalaiset yritykset oppii asiakaspalvelun perusteet, yksi niistä on, että jos luvataan jotain ja siinä ei pysytä niin siitä ilmoitetaan asiakkaalle.  Myöhästymisiähän sattuu, mutta sitä varten on olemassa kanavat asiakkaalle tiedottamisessa. Onko Elisa nykyajan VR? Jos ei ole resursseja käsitellä asiakaspalautetta niin silloin asiakaspalautemahdollisuus täytyy poistaa!  😠