Vastattu

Tekstitys puuttuu

  • 2 tammikuu 2016
  • 9 kommenttia
  • 942 katselukerrat

Käyttäjätaso 2
Missä on vikaa, kun kanavalla 511 ei tule tekstitystä ollenkaan??? Shetlandsaarten.. menossa eikä tekstiä.

TV:n puolella (antenni) tekstitys toimii.

Laite on Netgem 7700.

Eikä auta virittely tahi virran katkaisu.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi sakarialanne 5 tammikuu 2016, 11:47

Jälkikäteen on mahdoton sanoa, mistä johtui, että tekstit puuttuivat.

Jos joskus tulee vielä samainen ongelma vastaan, kannattaa tehdä häiriöilmoitus puhelimitse. Selviää "lennossa" ja korjaantuu nopeammin.

Katso alkuperäinen viesti

9 kommenttia

Kunniamerkki +3
  • ? Vieläkö tämä tilanne jatkuu vai ovatko tekstit jo palautuneet muiden ohjelmien yhteydessä?
  • Käyttäjätaso 2
    Onko tämä vastaus joku vitsi? Ei palokuntakaan kysele parin päivän kuluttua ilmoituksesta, "vieläkö palaa".

    En tiedä puuttuuko teksti kyseisestä ohjelmasta, kun se loppui jo lauantaina.(2.1.2016)
    Kunniamerkki +3
  • ? Akuuteissa vika-asioissa kannattaa ennemmin ottaa yhteyttä puhelimitse asiakaspalveluumme numeroon 010 190 240. Ei palokuntaakaan kannata keskustelupalstan kautta kutsua, vaan soittaa hätänumeroon. 🙂
  • Käyttäjätaso 2
    Eipä tässä palokuntaa ollut tarvis tilatakaan, vaan asiakaspalvelua, joka kertoo, missä on vika, kun tekstiä ei ole.

    Ei taida Elisalta tulla vastausta???
    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +3
    aarolehi kirjoitti:
    Onko tämä vastaus joku vitsi? Ei palokuntakaan kysele parin päivän kuluttua ilmoituksesta, "vieläkö palaa".

    En tiedä puuttuuko teksti kyseisestä ohjelmasta, kun se loppui jo lauantaina.(2.1.2016)

    Ei se mikään vitsi ollut. Tarkoitti kysymyksellään, että jokohan osaltasi "tekstityshaasteet" ovat menneet ohi, koska mitään yleistä vikaa ei ainakaan ole tunnistettu.
    Käyttäjätaso 2
    Ei se tekstin puuttuminen ole mitenkään minusta kiinni. Olen ostanut vehkeet Elisalta ja ADSL sekä Viihde tulevat samasta putiikista.

    Ilmeisesti Elisa myy epäkuranttia tawaraa, kun alvariinsa on jotakin ongelmaa laitteissa tai toimituksessa.

    Netgem-laitteen olen ostanut kesäkuussa 2015. Olisiko takuuaika ummessa?

    Tuskallista tämä kiemurtelu, kun myyjä/ toimittaja ei voi vastata selvään kysymykseen, missä vika.
    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +3
    Jälkikäteen on mahdoton sanoa, mistä johtui, että tekstit puuttuivat.

    Jos joskus tulee vielä samainen ongelma vastaan, kannattaa tehdä häiriöilmoitus puhelimitse. Selviää "lennossa" ja korjaantuu nopeammin.
    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +4
    sakarialanne kirjoitti:
    Jos joskus tulee vielä samainen ongelma vastaan, kannattaa tehdä häiriöilmoitus puhelimitse. Selviää "lennossa" ja korjaantuu nopeammin.

    Niin kannattaa, mutta ohjelman keston pitää olla vähintään 1 tunti ja soittaa välittömästi, että ehtii jonosta vikailmoituksiin kertomaan ongelmasta.
    Käyttäjätaso 2
    Ylen HD-kanavilla minun ainakin pitää aina laittaa suorana katsottaessa tekstitys päälle tekstitettyihin ohjelmiin erikseen, muuten ei tule tekstiä näkyviin. Näin on ollut siitä alkaen, kun Ylen HD-kanavat (511 jne.) alkoivat näkyä.

    Osallistu keskusteluun