Kysymys

Tuleeko maksukanavien tallenusta joskus..

  • 7 marraskuu 2009
  • 10 kommenttia
  • 3991 katselukerrat

Tuleeko Elisalle joskus maksu kanavien tallennus mahdollisuutta. Risoo sitten älyttömästi, kun työntakia jää hyviä dokkareita näkemättä.
Luulisi, että tämä palvelu olisi jo syytä toteuttaa.

Coordy

10 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Kyseessä on sopimustekniset ongelmat. Toivotaan, että tämäkin tulevaisuudessa olisi mahdollista.
Kyseessä on sopimustekniset ongelmat. Toivotaan, että tämäkin tulevaisuudessa olisi mahdollista.
[/quote

Mitkähän kyseiset sopimustekniset ongelmat mahtaa ollakkaan, ei moisia ongelmia muilla operaattoreilla/kanavapaketti kauppiailla  ole. Nimi "maksukanavapaketti" tässä kohtaa hyvinkin osuva, asiakas maksaa......mutta mutta.....siinä kaikki. ???
Käyttäjätaso 1

Kyseessä on sopimustekniset ongelmat. Toivotaan, että tämäkin tulevaisuudessa olisi mahdollista.


Tuo sopimustekniikka tarkoittaa suomeksi todennäköisesti sitä, että hinnoista ei ole päästy ostajan ja myyjän kanssa sopimukseen.

Elisa ei toisaalta voi kovin pitkään jatkaa nykyistä "ei tallennus" politiikkaansa.
Aika monta viihdesopimusta on jäänyt todennäköisesti tekemättä tämän ominaisuuden takia ja tallentavat kilpailijat puhaltavat niskaan.


Kyseessä on sopimustekniset ongelmat. Toivotaan, että tämäkin tulevaisuudessa olisi mahdollista.


Tuo sopimustekniikka tarkoittaa suomeksi todennäköisesti sitä, että hinnoista ei ole päästy ostajan ja myyjän kanssa sopimukseen.

Elisa ei toisaalta voi kovin pitkään jatkaa nykyistä "ei tallennus" politiikkaansa.
Aika monta viihdesopimusta on jäänyt todennäköisesti tekemättä tämän ominaisuuden takia ja tallentavat kilpailijat puhaltavat niskaan.


Turhalta tuntuu arvailla tätä, mutta onkohan tässä kyseessä joku kriittinen massa, kuinka paljon Viihde tilaajia pitäisi olla, että sopimustekniset esteet kannattaisi neuvotella (rahalla).

Jos maksukanavien tallennus tulisi, ei sitä voisi enää jatkossa ottaa pois. Mutta onko riskinä se, että tilaajia ei tulekaan missään vaiheessa tarpeeksi ja koko Viihde tuottaisi tappiota..

Totuus on kuitenkin se, että Viihde palvelua ei voi tällä hetkellä suositella tuttaville varauksetta maksukanavien tallentamattomuusmahdollisuuden puuttuessa.

Vähän kyllä muna-kana jutulle vaikuttaa.
Kuukausi on nyt testattu maikkarin maksuteevee kanavapakettia ja todettu täysin turhaksi palveluksi ilman tallennusmahdollisuutta eli tilaus perutaan ensi tilassa!

Tässä on jo muutamia vuosia kuitenkin opeteltu ja opittu siihen ettei tarvitse ohjelmalistaus kädessä kytätä milloin se mielenkiintoinen ohjelma taas tulikaan vaan ohjelmat voi katsoa miltä tahansa kanavalta juuri silloin kun huvittaa. Ja tätähän se Edelmanin Akan poikakin mainoksissa hehkuttaa?

Harvapa noita maksullisiakaan kanavia kuitenkaan tallentelisi muuten kuin omaa käyttöä varten ja tavallaan kyseessä on nykyään enemmänkin katseluajan siirto kuin mikään muu.

Tuosta huonosta ominaisuudesta pitäisi mielestäni myös mainita riittävän ISOLLA kaikille asiakkaille ennen tilausta. Moni on varmasti tehnyt tiskillä tai näppäillyt netissä tilauksen ja huomannut vasta kotona ettei maksukanavia pysty tallentamaan.

Ps. Mistä tuo maksullinen paketti muuten perutaan lopullisesti Viihdepalvelun käyttöliittymän "Maksukanavat" -valikon alta voi kyllä tilata ja vaihtaa mutta tilauksen "PERUUTA" -toimintoa en löytänyt?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Kuukausi on nyt testattu maikkarin maksuteevee kanavapakettia ja todettu täysin turhaksi palveluksi ilman tallennusmahdollisuutta eli tilaus perutaan ensi tilassa!

Tässä on jo muutamia vuosia kuitenkin opeteltu ja opittu siihen ettei tarvitse ohjelmalistaus kädessä kytätä milloin se mielenkiintoinen ohjelma taas tulikaan vaan ohjelmat voi katsoa miltä tahansa kanavalta juuri silloin kun huvittaa. Ja tätähän se Edelmanin Akan poikakin mainoksissa hehkuttaa?

Harvapa noita maksullisiakaan kanavia kuitenkaan tallentelisi muuten kuin omaa käyttöä varten ja tavallaan kyseessä on nykyään enemmänkin katseluajan siirto kuin mikään muu.

Tuosta huonosta ominaisuudesta pitäisi mielestäni myös mainita riittävän ISOLLA kaikille asiakkaille ennen tilausta. Moni on varmasti tehnyt tiskillä tai näppäillyt netissä tilauksen ja huomannut vasta kotona ettei maksukanavia pysty tallentamaan.

Ps. Mistä tuo maksullinen paketti muuten perutaan lopullisesti Viihdepalvelun käyttöliittymän "Maksukanavat" -valikon alta voi kyllä tilata ja vaihtaa mutta tilauksen "PERUUTA" -toimintoa en löytänyt?


Olen kanssasi samaa mieltä. Maksukanavien irtisanominen pitää hoitaa asiakaspalvelun kautta joko soittamalla tai lomakkeella.

Olen kanssasi samaa mieltä. Maksukanavien irtisanominen pitää hoitaa asiakaspalvelun kautta joko soittamalla tai lomakkeella.


Asiakaspalvelussa ei tunnuta olevan ihan ajan tasalla tuon suhteen. Soitin aspaan peruakseni HD-kanavapaketin, niin minulle kerrottiin, että voin tehdä sen myös valikon kautta. Muuten palvelu oli kyllä ystävällistä ja asia hoidettiin nopeasti, mutta tästä heille kannattaisi tiedottaa.

Olen kanssasi samaa mieltä. Maksukanavien irtisanominen pitää hoitaa asiakaspalvelun kautta joko soittamalla tai lomakkeella.


Eikö vain päivittää maksukanavat valikko sivulla, että voit samalla tavalla tilata ja peruuttaa?! 


Olen kanssasi samaa mieltä. Maksukanavien irtisanominen pitää hoitaa asiakaspalvelun kautta joko soittamalla tai lomakkeella.


Eikö vain päivittää maksukanavat valikko sivulla, että voit samalla tavalla tilata ja peruuttaa?!  


Luultavasti ei koska se madaltaisi asiakkaan kynnystä tehdä maksullisiin palveluihin "heräteperuutuksia". Ei siis auta kuin jonottaa puhelinpalveluun tai poimia vuoronumero kivijalkakaupan tiskille. Tattista vaan kovasti!



Olen kanssasi samaa mieltä. Maksukanavien irtisanominen pitää hoitaa asiakaspalvelun kautta joko soittamalla tai lomakkeella.


Eikö vain päivittää maksukanavat valikko sivulla, että voit samalla tavalla tilata ja peruuttaa?!  


Luultavasti ei koska se madaltaisi asiakkaan kynnystä tehdä maksullisiin palveluihin "heräteperuutuksia". Ei siis auta kuin jonottaa puhelinpalveluun tai poimia vuoronumero kivijalkakaupan tiskille. Tattista vaan kovasti!


Laitoin tuonne toiseenkin ketjuun, että itseltä onnistui helposti sähköpostitse. Eli www.elisa.fi/yhteydenotto.

Osallistu keskusteluun