Vastattu

TV-tallenteen toisto ei onnistu digiboksilla. Muuten kaikki toimii, mm. Netflix.

  • 1 kesäkuu 2019
  • 1 kommentti
  • 574 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Tallenteiden avaaminen Elisan "digiboksilla" alkoi jumittamaan n. 1-2 kk sitten. Aiemmin tallenteet ovat auenneet heti, mutta n. 1-2 kk ajan tallenteiden avaaminen kesti kauan ja odotellessa näkyi pelkkä musta ruutu. Nyt vajaan viikon ajan tallenteita ei saa enää auki ollenkaan. Muuten boksi toimii ok, valikot toimivat ja mm. Netflix aukeaa ja toimii ongelmitta. Onkohan Elisa tehnyt jotain muutoksia vai mistä alkuvaiheen avautumisten hidastuminen ja nyt tallenteiden avautumisen estyminen kokonaan voi johtua, kun muuten kaikki toimii?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 1 kesäkuu 2019, 11:27

Tervetuloa OmaYhteisöön @VTO!

Mikäs digiboksi sinulla on käytössä? Netgem N7700 vai N7800? Tuon vanhemman N7700 kohdalla jumiutumista, hidastelua ja muuta temppuilua on esiintynyt jo tovin aikaa. Tämä johtuu todennäköisimmin siitä, ettei kyseinen digiboksi oikein enää jaksa pyöritellä tuoreimpia ohjelmistoversioita.

Kannattaa melkeinpä lähteä ratkomaan tätä ongelmaa ihan sillä, että alustat laitteen sisäisen muistin ja palautat digiboksin tehdasasetuksiin. Näillä yleensä toimenpiteillä laitteen saa taas ainakin hetkellisesti toimimaan paremmin.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/

Jos ongelmat ei noilla Elisan antamilla ohjeilla tunnu paranevan, saattaa ainoa ratkaisu olla digiboksin vaihto uuteen. Tätä varten olisi hyvä, että lisäilet asiakasnumerosi omiin henkilökohtaisiin tietoihin täällä OmaYhteisössä. Tämä onnistuu klikkaamalla sivun oikeasta yläkulmasta profiilisi kuvaketta ja valitsemalla "Asetukset".
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tervetuloa OmaYhteisöön @VTO!

Mikäs digiboksi sinulla on käytössä? Netgem N7700 vai N7800? Tuon vanhemman N7700 kohdalla jumiutumista, hidastelua ja muuta temppuilua on esiintynyt jo tovin aikaa. Tämä johtuu todennäköisimmin siitä, ettei kyseinen digiboksi oikein enää jaksa pyöritellä tuoreimpia ohjelmistoversioita.

Kannattaa melkeinpä lähteä ratkomaan tätä ongelmaa ihan sillä, että alustat laitteen sisäisen muistin ja palautat digiboksin tehdasasetuksiin. Näillä yleensä toimenpiteillä laitteen saa taas ainakin hetkellisesti toimimaan paremmin.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/

Jos ongelmat ei noilla Elisan antamilla ohjeilla tunnu paranevan, saattaa ainoa ratkaisu olla digiboksin vaihto uuteen. Tätä varten olisi hyvä, että lisäilet asiakasnumerosi omiin henkilökohtaisiin tietoihin täällä OmaYhteisössä. Tämä onnistuu klikkaamalla sivun oikeasta yläkulmasta profiilisi kuvaketta ja valitsemalla "Asetukset".

Osallistu keskusteluun