Elisa Viihteessä kaikki maksukanavat tulevat nimenomaan laajakaistayhteytttä pitkin, joten todennäköisesti reitittimessä on jotain pielessä. Tarvittaisiin hieman lisätietoja jotta asia saadaan ratkaistua.
Mikäli käytössäsi on tämän näköinen laite http://asiakastuki.elisa.fi/ohje/25/ varmistathan että reitittimen WAN-liitännässä olevan kaapelin toinen pää on kytketty joko datapistorasiaan tai huoneistojakamon nousuun, ja että digiboksille menevä verkkokaapeli on jossain laitteen ethernet-liitännässä.
Muutoin voisit laittaa asiakasnumerosi joko minulle yksityisviestinä tai profiiliisi, niin päästään katsomaan asiaa tarkemmin
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi.
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.