Vastattu

Vaihto NG 7700 > 7800


Hop!

Tuntuupi että oma Netgem 7700 (tsekkasin laitteen pohjasta) alkaa olla tiensä päässä, sillä se on alkanut kaatuilemaan, Netflix ei lataa haluttua ohjelmaa (lataa xx%, kuuluu "Dong", Netflix poistuu Elisa viihde päävalikkoon) < ongelma poistuu kun otan virtapiuhan minuutiksi irti > töpseli takaisin > homma pelittää.

Ehkäpä eniten ärsyttävä vika/ominaisuus on, että nykyään kaukosäätimellä pitää osoittaa laitteeseen ihan kohtisuorasti ja lähempää kuina aikaisemmin mikäli aikoo että komento (esim. kanavan vaihto) menee läpi..

Olisiko perusteltua vaihtaa laite 7800-sarjalaiseen ja miten moinen prosessi käynnistetään Elisa kanssa fiksusti?

Muita kokemuksia 7700 > 7800?

//Timo
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Porkkana 16 huhtikuu 2018, 08:28

Hei,
Ei tuollainen vika korjaannu yleensä itsestään, pahenee vain.

jätä tuolta soittopyyntö:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

oikea alareuna tai voit itsekin soittaa 010 190 240, auki 24h vikatilanteissa.

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Ei kellään vastaavia kokemusia / vaihtoa 7700 > 7800? :?

//Timo
Lisää ongelmia koko viikonlopun ajan: ohjelmaopas todella *hidas* selaillessa, kanavien vaihdossa (ei IP-pohjaiset) 3-5 sekunnin viive... Alkaa olla semmoinen hommeli että laite ja sopimus menee poikki jos eivät ala korjaantumaan. Kotona Elisa 4G-verkko (Netgem piuhalla kiinni reitittimessä) ja toimii nopeasti ja pätkimättä muilla laitteilla. Kaikenlaisia uudelleenkäynnistelyjä yms. jne. etc. aob. osv. etc. tehty jo ihan riittävästi...
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
Hei,
Ei tuollainen vika korjaannu yleensä itsestään, pahenee vain.

jätä tuolta soittopyyntö:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

oikea alareuna tai voit itsekin soittaa 010 190 240, auki 24h vikatilanteissa.
Soittoaika varatuna, kiitos vinkistä @Porkkana !

//t

Osallistu keskusteluun