Kysymys

Viasat sport kanavat ei näy!


  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Joo eli mulla on viihteessä Nelonen Paketti + Pro Extra + Viasat Sport kanavapaketti ja tällä hetkellä mikään noista viasatin kanavista ei näy. Osaisko joku sanoo mistä johtuu?

Oon yrittäny palauttaa boksista tehdasasetukset mut ei auta. Tosi hienoo maksaa tästä kun ei toimi ja yöllä tulis kuitenkin nhl-matsi mitä oon oottanu jo jonkun aikaa.. 

18 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Mulla ihan sama juttu, eilen illalla eivät enää näkyneet mitkään viasatin kanavat! Kävin katsomassa viihteen maksukanava

valikkoa, kaikki viasatin kanavapaketit oli kadonneet sieltäkin!
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Joo. Ei näy Viasat Sport. Eilen häipyivät. Näkyy kuitenkin Viihteen nettisivuilla ja digiboksin kautta, että on tilattuna. Itselläni on tilattu paketti 7 kuukauden määräaikaisena ja laitettu sulkeutumaan 21.7. määräajan loputtua. 
Joo ei näy, Viasat sport, ilmoittaa että kanavaa ei ole tilattu ja pyytää painamaan isoa sinistä painiketta jolla tilatun kavana voi aktivoida. Vaikka niin tekee ja luettelossa näkyy että tilaus on voimassa niin mitään ei tapahdu. Onko kellään kokemusta miten Elisalta haetaan kompensaatio toimimattomasta palvelusta?
Sama ongelma... ei ole kukaan keksinyt mitään ratkaisua tai kuullut mikä hätänä?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Onko kukaan soittanut asiasta vikailmoituksiin? Modet tulee huomenna aamulla duuniin lukemaan näitä kommentteja, joten ilman oma-aloitteisuutta tänään tuskin tapahtuu mitään.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Soitin vikailmoituksiin. Provisiointi tehtiin uudelleen ja sen jälkeen viihdevalikossa käynnin jälkeen alkoi toimimaan. Eli jos on ongelmaa, soittakaa vikailmoituksiin. 
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Liittynee siihen, että Viasat Sportin kanavista osa pimeni olympialaisten ajaksi ja siitä hyvityksenä näkyi kuun vaihteeseen asti Viasatin kaikki kanavat. Kun sitten tuo tarjousaika loppui, poistui virheellisesti provisiointi kaikista Viasatin kanavista, vaikka on tilattu paketti.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Ammattilainen kirjoitti:
Liittynee siihen, että Viasat Sportin kanavista osa pimeni olympialaisten ajaksi ja siitä hyvityksenä näkyi kuun vaihteeseen asti Viasatin kaikki kanavat. Kun sitten tuo tarjousaika loppui, poistui virheellisesti provisiointi kaikista Viasatin kanavista, vaikka on tilattu paketti.

Eli operaattori ryssi tämänkin...
..eli täytyykö kaikkien soittaa että saa kanavat taas näkymään? 
Sama vika, kun piti NHL:ää alkaa katsomaan. Pelkkää mustaa ruutua. Viasat ilmoitti seuraava " Elisa Viihteessä on ilmeisesti ollut ongelmia osalla asiakkaista viikonlopun aikana. Valitettavasti tuossa emme pysty suoraan auttamaan, vaan sinun tulisi kääntyä Elisan tekn. asiakaspalvelun puoleen. Sitä kautta ongelma toistaiseksi ratkennut näillä asiakkailla". 
Soitin vikailmoitukseen ja kehoittivat palauttamaan tehdasasetukset, sen tein mutta eipä siitä mitään apua ollut. Soitinkohna väärään vikailmoitukseen. Muutenkin asiakaspalvelijan vastaukset oli vähän sitä sun tätä. Onkohan kellään parempaa tietoa mitä tekisin seuraavaksi?
RamppaK kirjoitti:
Soitin vikailmoitukseen ja kehoittivat palauttamaan tehdasasetukset, sen tein mutta eipä siitä mitään apua ollut. Soitinkohna väärään vikailmoitukseen. Muutenkin asiakaspalvelijan vastaukset oli vähän sitä sun tätä. Onkohan kellään parempaa tietoa mitä tekisin seuraavaksi?
Jos soitit klo 8 jälkeen, niin siellä on varmaan vastannut ongelmasta vähemmän perillä oleva asiakaspalvelija.

Vikahan on ollut siinä, että kanavien provisiointi on pudonnut pois ja pitää uudistaa.
Puh. 01019 0240, Häiriöilmoitus, olikohan numerovalinta 4. Esittää asian niin päivittävät sieltä että kanavat näkyy. Näin ainakin itsellä kävi Lauantaina ja nyt toimii.
...tässä kohta jonoteltu puhelimessa varmaan yhen kuukauden maksun verran, että kyllähän tää menee näinkin.
Käyttäjätaso 6
Modejen ollessa paikalla tästä sportista voi laittaa meillekin yksityisviestillä asiakasnumeroa, niin voidaan provisioida uusiksi. Zyrtekin asiakkuuden löysinkin tuosta, joten provisoin tuon sinulle 🙂
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Jaksuu kirjoitti:
Modejen ollessa paikalla tästä sportista voi laittaa meillekin yksityisviestillä asiakasnumeroa, niin voidaan provisioida uusiksi. Zyrtekin asiakkuuden löysinkin tuosta, joten provisoin tuon sinulle :)

Se pitäisi panna kaikille Elisalaisille kuvaksi tuo merirosvon kuva. Se jotenkin kuvaa organisaation toimintatapaa. Rahat pois maksajilta! Esimerkiksi tämä useita käyttäjiä koskeva tiettyjen kanavien näkymättömyys, jonka todellista syytä ei ole kukaan Elisalta rohjennut kertoa, sopii hyvin tähän "Rahat pois huonolla palvelulla" kategoriaan. Nyt on tapahtunut palvelun tuottajalla jotakin, joka estää palvelun ostaneita saamasta maksamaansa palvelua. Sen sijaan, että operaattori aktiivisesti tekisi korjaavia toimenpiteitä, operaattori odottaa asiakkaiden valituksia korjatakseen vain kulloisenkin asiakkaan ongelman, joka kuitenkin koskettaa monia asiakkaita.

Pari kysymystä:

Mitä on tapahtunut, että kanavat ei näy?

Kun tämä(kin) ongelma tuli esiin, niin miksi Elisa ei omatoimisesti korjannut ongelmaa kaikille niille, joita asia koskee?
Käyttäjätaso 6
Ongelma johtui siitä, että maksukanavan palveluntarjoaja oli tehnyt muutoksia ja valtuutukset oli tästä syystä poistunut. Elisa on tehnyt tänään iltapäivän aikana massana kaikille tuon valtuutuksen.
Käyttäjätaso 1
Ja sitten on ilmennyt sellainen ongelma ainakin Viasat HD-kanavilla, että jossain vaiheessa lähetysta ja joskus useimman kerran yhteys katkeaa ja jatkuu uudelleen.Tätäkään ei ennen ole tapahtunut.Tää palvelu vaan paranee joka viikko.

Osallistu keskusteluun