Vastattu

Viimeisin boksiin tullut päivitys, menikö jotain vikaan?


Tässä vähän aikaa sitten tuli tuohon viihteen boksiin (Netgem) päivitys ja sen jälkeen ei ole toiminut enää Yle Areena, Netflix, eikä CMore boksin ohjelmakirjaston kautta. Kaikki muut pelittää kyllä. Areena, Netflix ja CMore kyllä avautuu, mutta sitten ei tapahdukaan enää muuta, esim. Netflixissä pääsee siihen "kuka katselee" -profiilin valintaan asti, mutta siihen sitten tökkääkin. Boksiin on palautettu tehdasasetukset, reititin on buutattu, wlan -vahvistimet, kaikki mahdolliset hilppeet buutattu ja yritetty kaikki kotikonstit, mutta ei vaan toimi. Boksin oon laittanut sekä piuhalla (ethernet) että wlanilla verkkoon, mutta ei sekään vaikuta asiaan. Eikä oikein loogiselta tunnu, että vika olis meidän verkon asetuksissa tms. kun kaikki muut toimii.. Oliskos ideoita, mikä mättää?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi hpguru 9 maaliskuu 2019, 09:44

Hei.

Elisan tukeen yhteydenotto ja saat mahdollisesti uuden.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Suurimmat olet jo tehnyt eikä ole auttanut selkeästi.

Nyt soi Rave Ryders - Techno Power (Off Beat Boy meets Fray Low Remix).

Hyvää päivää.
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei.

Elisan tukeen yhteydenotto ja saat mahdollisesti uuden.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Suurimmat olet jo tehnyt eikä ole auttanut selkeästi.

Nyt soi Rave Ryders - Techno Power (Off Beat Boy meets Fray Low Remix).

Hyvää päivää.

Osallistu keskusteluun