Vastattu

Vuokraamo

  • 14 tammikuu 2014
  • 25 kommenttia
  • 6595 katselukerrat

Käyttäjätaso 1
Viihdepaketin mukana tuli lahjakortti yhden elokuvan katsomiseen maksutta. Ei se oikeastaan ollut yllätys, että katsottu elokuva oli laskutettavien joukossa. Elikkä herää kysymys mikä on tarkoitus näillä lahjakorteilla, jotka laitetaan viihdepakettien mukaan? 

i
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Jaksuu 20 tammikuu 2014, 16:43

Vuokraamossa pitäisi näkyä ilmaislipuke, eli elokuvaa vuokratessa digiboksin pitäisi kysyä käytetäänkö lipuke vai ei.

Tarkistin asiakkuuttasi ja tuo sinun lipuke oli uudella tunnuksella, mutta sinulle jäi tuo vanha tunnus käyttöön, jotta tallenteet säilyvät. Täten tuota lipuketta ei sinulla näkynyt ja veloitus tuli. Lisäsin sinulle nyt manuaalisesti uuden lipukkeen, joten seuraava vuokraus on ilmainen :)

Katso alkuperäinen viesti

25 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Vuokraamossa pitäisi näkyä ilmaislipuke, eli elokuvaa vuokratessa digiboksin pitäisi kysyä käytetäänkö lipuke vai ei.

Tarkistin asiakkuuttasi ja tuo sinun lipuke oli uudella tunnuksella, mutta sinulle jäi tuo vanha tunnus käyttöön, jotta tallenteet säilyvät. Täten tuota lipuketta ei sinulla näkynyt ja veloitus tuli. Lisäsin sinulle nyt manuaalisesti uuden lipukkeen, joten seuraava vuokraus on ilmainen 🙂
Mullakin vähän samankaltainen ongelma. Tilausvahvistuksessa ei tullut mukana luvattua lahjakorttia vuokraamoon. Mistähän sen saisi?
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
battery kirjoitti:

Mullakin vähän samankaltainen ongelma. Tilausvahvistuksessa ei tullut mukana luvattua lahjakorttia vuokraamoon. Mistähän sen saisi?


Hei battery ja tervetuloa Palstalle! 

Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihin, tai lähetä se minulle yksityisviestillä, niin korjataan tilanne. :) 
Kiitos! Laitoin privaattiviestiä.

-Battery
Tämä ei nyt kuitenkaan vielä selvinnyt. Kun menen eteenpäin vuokrauksessa kysytään vain PIN-koodia ja tarjotaan kuukausilaskutusta. Mukava olisi päästä testaamaan, koska testivideossa esiintyi pientä pätkimistä, onko sitä myös vuokravideoissa.

-Battery
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
Kun menet digiboksillasi vuokraamoon, ja valitset elokuvan, siinä leffan tietotaulun vasemmassa reunassa pitäisi olla laatikko "Käytän tähän ilmaislipun" tms, ja valinta KYLLÄ/EI?
Eikö tuota näy lainkaan?

Ethän ole tietokoneella online.elisaviihde.fi -Nettivuokraamossa? Sinne ei tuo Viihteen leffalippu käy kyllä...
Soitin Elisan asiakaspalveluun 15.1. 14 laskutuksessa tapahtuneen virheen vuoksi(ilmaisliput vuokraamoon "kadonneet" ja katsottu leffa veloitettu). Silloin minulle luvattiin lisätä 5 uutta leffalippua, mutta kun toissapäivänä olisin vuokrannut elokuvan ja käyttänyt ensimmäisen lipun, niitäpä ei näkynyt missään. En uskaltanut koettaa onneani, sillä jos  katsottu leffa laskutetaan on taas edessä sama rullianssi asiakaspalvelun kanssa. Joten missä mättää? Eikös ne liput pitänyt olla voimassa 3 kk?
Käyttäjätaso 5
Hei mama50 ja tervetuloa Palstalle!

Laitatko tänne Palstan profiilitietoihin sinun asiakasnumerosi niin pääsemme katsomaan mitä leffalipuille on tapahtunut. Oliko ne tarkoitus tulla ihan digiboksin vuokraamoon käyttöön vaiko tuonne nettivuokraamoon online.elisaviihde.fi ?

Leffaliput ovat tosiaan 3kk voimassa, eli jos ne on sinulle laitettu niin kyllä niiden siellä vielä pitäisi olla 🙂 Korjataan tilanne, jos ne puuttuvat asiakkuudeltasi.
Kiitos vastauksesta! Kyllä leffaliput pitäisi olla digiboxin vuokraamoon tai ainakin ne "kadonneet" olivat...Asiakasnumero lisätty omiin tietoihin.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
mama50 kirjoitti:

Kiitos vastauksesta! Kyllä leffaliput pitäisi olla digiboxin vuokraamoon tai ainakin ne "kadonneet" olivat...Asiakasnumero lisätty omiin tietoihin.


Kiitos!
Jotain tuossa on käynyt, merkintä löytyy että "leffaliput lisätty", mutta ei niitä kyllä missään näkynyt. Laitoinpa uudelleen, ja varmistin että näkyvät oikein meidän päässä. Eli ei muutakuin kokeilemaan nyt vaan!
Kiitos vaan, nyt ilmaislipukkeet näkyvät täälläkin päässä! Ovatkohan ne nyt voimassa 3 kk. 15.1 vai eilisestä lähtien?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Eilisestä lähtien näyttää Scarpia lisänneen sinulle leffaliput eli ovat voimassa kesäkuun alkupuolelle. Katselunautintoa! 🙂
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
Huce kirjoitti:

Täällä on kans yks tumpelo, jolla on laskussa vitosen leffa, vaikka oli muka vuokraavinaan ilmaisella leffalipulla nettivuokraamosta...


No niinpä on. Käyhän siellä vuokraamon puolella, ja varmista että siellä näkyy vaihtoehto leffalipun käyttämiselle. Viihteen kaukosäätimellä siis.
Moi,

sain palvelun tilatessani maaliskuun alussa viisi vapaalippua. Olen tietääkseni käyttänyt niistä vain kolme ja nyt vuokraamossa (digiboksin kautta) ei näy enää yhtäkään lippua eikä mahdollisuutta maksaa lipulla. Muistinko täysin väärin vai ovatko ne käyttämättömät liput hävinneet jonnekin?
Kerkeiskö joku mode tsekkaamaan tän?
Käyttäjätaso 5
Hei LN_1138,

Liput oli lisätty 8.1. ja olivat voimassa kolme kuukautta, eli niiden voimassaoloaika loppui 8.4.
Kiitoksia. Mielenkiintoista koska 8.1 oli tilauspäivä mutta itse palvelu tuli voimaan vasta 3.3, jolloin lippujen olisi pitänyt aktivoitua.
Käyttäjätaso 5
LN_1138 kirjoitti:
Kiitoksia. Mielenkiintoista koska 8.1 oli tilauspäivä mutta itse palvelu tuli voimaan vasta 3.3, jolloin lippujen olisi pitänyt aktivoitua.

Totta tosiaan, palvelu avautui 3.3. mutta ilmaisliput oli aktivoitu jo tilausvaiheessa. Laitoin nyt sinulle kaksi leffalippua noiden käyttämättömien tilalle. 🙂
Kiitoksia!
Rapsi kirjoitti:
LN_1138 kirjoitti:
Kiitoksia. Mielenkiintoista koska 8.1 oli tilauspäivä mutta itse palvelu tuli voimaan vasta 3.3, jolloin lippujen olisi pitänyt aktivoitua.
Totta tosiaan, palvelu avautui 3.3. mutta ilmaisliput oli aktivoitu jo tilausvaiheessa.

Olisikohan tässäkin kehittämisen paikka Elisalla.;)
Moi!

Minullekin tuli viihteen tilauksen yhteydessä leffalippu, jossa sanotaan: "tarjoamme ensimmäisen elokuvan maksutta". Mitään valikkoa ei kuitenkaan digiboksin vuokraamossa näy, josta tämän lipun pystyisi käyttämään. Mikä avuksi?
jussjuho kirjoitti:
Moi!

Minullekin tuli viihteen tilauksen yhteydessä leffalippu, jossa sanotaan: "tarjoamme ensimmäisen elokuvan maksutta". Mitään valikkoa ei kuitenkaan digiboksin vuokraamossa näy, josta tämän lipun pystyisi käyttämään. Mikä avuksi?

Tuon ilmaisen leffalipun pitäisi tulla vaihtoehtona, kun on valinnut  jonkun leffan ja boksi pyytää vahvistamaan vuokrauksen.
Digiboxi ei tuollaista vaihtoehtoa ole antanut, on pyytänyt vain pin-koodin.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Ilmaisvuokraus on voimassa kolme kuukautta, jonka jälkeen ilmaislippu poistuu videovuokraamosta, jos lippua ei käytä.

Osallistu keskusteluun