Vastattu

Vuokraleffa pätki, jumi ja lakkasi toistamasta

  • 2 syyskuu 2018
  • 3 kommenttia
  • 410 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Vuokrattiin Elisa viihteen kautta leffan HD-laatuisena ja se alkoi pätkimään puolen tunnin katsomisen jälkeen. Sen jälkeen sammutettiin modeemi, lakkasi toimimasta kokonaan. Sen jälkeen resetoitiin modeemi, jatkoi pätkimistä. Sen jälkeen vaihdettiin modeemin kanavaa, toimi 10 min ja loppuleffa meni pätkien. Missä vika?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Rajatapaus 3 syyskuu 2018, 08:50

Moi aaaargh ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Tuollaisessa tilanteessa kannattaa resetoida modeemi painamalla sen takaa löytyvään reset- reikään 10-15 sekuntia esimerkiksi hammastikulla. :)

Jos tästä ei ole apua, suosittelen olemaan tuosta ongelmasta yhteydessä asiakaspalveluumme, jonka yhteystiedot löydät täältä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Millä laitteella tuota leffaa yritit katsoa? Tietokoneella, mobiililaitteella vaiko digiboksilla?

Tarkemmat tiedot päätelaitteesta voisi auttaa.
Siis ihan telkkarin kautta vuokrattiin ja yritettiin kattoa. Modeemi on Kotiboksi Zyxel VMG3925.
Moi aaaargh ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Tuollaisessa tilanteessa kannattaa resetoida modeemi painamalla sen takaa löytyvään reset- reikään 10-15 sekuntia esimerkiksi hammastikulla. :)

Jos tästä ei ole apua, suosittelen olemaan tuosta ongelmasta yhteydessä asiakaspalveluumme, jonka yhteystiedot löydät täältä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Osallistu keskusteluun