Vastattu

Wi-Fi ongelma - Netgem N7700-T2C-4-D / Huawei B365s-22

  • 18 toukokuu 2019
  • 2 kommenttia
  • 580 katselukerrat

  • Vakiintunutta kalustoa
  • 3 kommenttia
Minulla on ollut useamman vuoden käytössä otsikossa mainittu yhdistelmä, joka on toiminut tähän asti moitteettomasti. Nyt yhdistelmää on alkunut vaivata ongelma Wi-Fi yhteyden muodostamisessa.

Kun käynnistä boksin niin se ei yhdisty Wi-Fi verkkoon, kuten se normaalisti on tehnyt, vaan minun on tehtävä boksille käynnistyksen jälkeen "kylmäbootti", jonka jälkeen boksi suostuu kirjautumaan moitteetta Wi-Fi verkkoon.

Palautin boksiin tehdasasetukset, mutta se ei poistanut "kylmäbootin" tarvetta. Mikä neuvoksi
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Rantomeister 20 toukokuu 2019, 12:51

Moikka @keka ! Jonkin verran muiltakin asiakkailta tullut vastaavia huomioita tämänkin päivän aikana. Laita asiakasnumerosi profiiliin & yksityisviesti @OmaYhteisö-tiimi niin päästään katsomaan vähän tarkemmin.

-Rantomeister
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
Moikka @keka ! Jonkin verran muiltakin asiakkailta tullut vastaavia huomioita tämänkin päivän aikana. Laita asiakasnumerosi profiiliin & yksityisviesti @OmaYhteisö-tiimi niin päästään katsomaan vähän tarkemmin.

-Rantomeister
Ongelma on johdettavissa näihin uusiin modeemipäivityksiin joita on tullut kaksi peräkkäin lyhyen ajan sisällä. Minullakin lisääntyi huimasti 2,4 GHz ja 5GHz error ja drop määrät wlanissa uusimman päivityksen tultua viime tiistaiyönä 14.5 jälkeen. Jonka jälkeen ei ole päässyt nettiin viihdeboxilla (NT7800) jos modeemi on ollut välillä sammutettuna. (Modeemi on VMG3925). Viimeisen NT7800 päivityksen jälkeen ei boxikaan löydä edes kaapelikanavia minkä se ennen teki vaikka ei ollut kytkeytynyt verkkoon. Nyt boxi on ensimmäisenä IP adaptive tilassa mistä se pitää laittaa käsin "hammasrattaasta" tv-kanavalle. Perukaa uusin modeemipäivitys 11 -> 10 niin kaikki pitäisi palautua ennalleen ainakin minulla.

Osallistu keskusteluun