Vastattu

Yhteysvirhe 404 ja viihde ei toimi boksin kautta

  • 14 kesäkuu 2016
  • 2 kommenttia
  • 396 katselukerrat

Kävipä niin, että otimme perjantaina adsl-yhteyden tilalle mobiilinetin ja samalla vanhan boksin tilalle uuden Netgemin boksin. Mobiilinetti ei toiminut meidän talossa lainkaan 4g-yhteydellä, joten palautettiin laite lauantaina. Liikkeessä kytkivät vanhan adsl:n takaisin päälle, koska yhteyttä ei oltu ehditty katkaista. Netgemin boksi jäi meille. Nyt olen odotellut, että viihde alkaisi jälleen toimimaan. Mobiililaitteilla pääsee viihteen tallenteisiin ja vuokraamoon, boksin kautta ei. Boksi ilmoittaa yhteysvirhe 404. Onko tämä nyt sellainen käyttäjätunnuksiin liittyvä ongelma, joka ratkeaa vain asiakaspalveluun soittamalla?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Red 15 kesäkuu 2016, 09:48

Tutkailin asiaa ja asiakkuudellesi on linkitettynä tosiaan vielä vanha Pace-digiboksi. Tämän vuoksi Netgemillä ei toimi tallenteet yms. Tuo voidaan kuitenkin korjata ihan sillä, että lähetät Netgemistä löytyvän MAC-osoitteen yksityisviestillä Palstatiimille: http://elisa.fi/palstatiimi niin saadaan linkitettyä kyseinen laite toimintaan. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tutkailin asiaa ja asiakkuudellesi on linkitettynä tosiaan vielä vanha Pace-digiboksi. Tämän vuoksi Netgemillä ei toimi tallenteet yms. Tuo voidaan kuitenkin korjata ihan sillä, että lähetät Netgemistä löytyvän MAC-osoitteen yksityisviestillä Palstatiimille: http://elisa.fi/palstatiimi niin saadaan linkitettyä kyseinen laite toimintaan. 🙂
Terve!

Latoin Netgmin mac-osoitteen ilmoittamaasi osoitteeseen yksityisviestillä. Toivottavasti saadaan boksi toimimaan näin helposti.

Kiitos avusta!


-Tommi

EDIT 16.6.: Otettu mac-osoite ja asiakkaan sukunimi pois tästä. 🙂 / Red

Osallistu keskusteluun