Kysymys

9.2.2012 TV1 Kuningaskuluttaja klo 19:30

  • 9 helmikuu 2012
  • 1 kommentti
  • 2461 katselukerrat

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
  • Tiedonjyvä
  • 875 kommenttia
Aiheena mm.: "Urheilufanin Elisa Viihde paketti töksähtelee."

1 kommentti

Oli aika turha. Asiakas, jonka palvelu ei toimi, ilmeisesti johtuen etäisyydestä keskittimeen (alhaiseksi jäänyt nettinopeus). Luonnollisesti pätkimistä esiintyy maksukanavilla yms. peruskamaa. Valitti kuinka ei pääse sopimuksesta irti vaan maksaa paketista koko ajan.

Muutamia hauskoja yksityiskohtia ohjelmasta:
1) Asiakas kertoi ettei voi muuta kuin maksaa. Lopussa tuli ilmoitus, kuinka asiakkaalle on tarjottu mahdollisuus irtisanoa palvelu, jostain syystä ei ollut ilmeisesti heti näin tehnyt kuitenkaan 🙂 että se siitä pakkomaksamisesta.
2) Asiakas kertoi, kuinka Eurosportilta kannattaa katsoa mäkihyppyä, kun ei näe mihin suomalaiset laskeutuu (menee niin lyhyeksi hypyt ja kuva pätkii). Tätä kertoessaan asiakkaan televisiossa näkyi Eurosport-kanava, missä tennis pyöri ilman minkäänlaisia ongelmia :-)

Tuntui, että jonkinlainen pakkohaukkuminen medialta. En aliarvioi siis asiakkaan ongelmia, mutta että olisi pakko palvelulla jatkaa, niin sehän ei edes pitänyt paikkaansa.

Palvelu on loistava, mutta ei se kaikilla toimi. Sen takia onkin hyvä, ettei ketään pakkosidota palveluun, jos ongelmia on.

Osallistu keskusteluun