Vastattu

Aitio


  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Sain mailitse tarjouksen Aitiosta 0e/1 kk. Klikkasin mailin linkkejä (useaan otteeseen ja kahdella eri selaimellakin), ja yritin tilata, mutta ei onnistunut. Ilmoitus punaisella pohjalla: Palvelin ei pysty...
Missä vika? PIN oli oikein, tarkistin.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 22 helmikuu 2019, 12:51

Moro @Mumm ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Saitko tuota vielä tilattua? Jos et niin tuo voidaan tutkia ja korjailla joko vaikka Facebookin kautta tai sitten ihan asiakaspalvelun kautta 🙂 Ja mitä tuohon ilmaisen kuukauden laskutukseen tulee, jos laskuaineisto kertyy kuluvalta kuulta ennen kuin irtisanominen on tullut tietoon tulee siitä lopun kuun ajasta veloitus laskulle, mutta automaatio huolehtii siitä hyvityksen sitten seuraavaan laskuun eli tyhjästä ei tarvitse maksaa, se vain tasautuu seuraavalla laskulla sitten oikein 🙂
Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei.

Aition tilaus onnistui aikoinaan itsellä helpoiten Elisa Viihde -sovelluksesta. Aition tilaus vaatii Elisa Viihde + Aitio -tilauksen ja se on 12,90 euroa. Tuon sitten saa kuukaudessa ilmaiseksi.

Varoitus. Tilasin palvelun kokeiluun keskellä kuukautta ja minua veloitettiin laskussa seuraavasta kuusta lopuilta käyttöpäiviltä. Tilasin 25. päivä ja 25. päivä päättyi katseluoikeus - mutta myös 25-31 veloitettiin. Tämän Elisa on hyvittänyt laskulle, mutta pieni varoituksen sana. Aition laskutus ja kokeilu on 0 € vain, jos aloitat sen kuukauden ensimmäisenä päivänä. Muuten maksu syntyy, ja sen näkee vasta laskussa, muista sanoa irti jos ei tarvetta.

Tällainen maksu syntyi irtisanomisesta asiakaspalveluun huolimatta, koska lasku ehti jo muodostua, ja olettama tietysti järjestelmällä on että jatkan maksamista.

Elisa onneksi tämän ikävän yllätyksen hyvittää, jos irtisanoo palvelun sen jälkeen tarpeettomana, mutta kohtuus? Minä tilasin ilmaisen kokeilujakson, en kahta euroa laskuun.

Nyt soi Rebourne & Toneshifterz - At Night (Radio Edit).

Mukavaa illan jatkoa ja toivottavasti saat tilattua!
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Moro @Mumm ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Saitko tuota vielä tilattua? Jos et niin tuo voidaan tutkia ja korjailla joko vaikka Facebookin kautta tai sitten ihan asiakaspalvelun kautta 🙂 Ja mitä tuohon ilmaisen kuukauden laskutukseen tulee, jos laskuaineisto kertyy kuluvalta kuulta ennen kuin irtisanominen on tullut tietoon tulee siitä lopun kuun ajasta veloitus laskulle, mutta automaatio huolehtii siitä hyvityksen sitten seuraavaan laskuun eli tyhjästä ei tarvitse maksaa, se vain tasautuu seuraavalla laskulla sitten oikein 🙂
Kiitos hpguru ja Patomiäs hyvistä ohjeista!
Eipä onnistunut Aition tilaus sähköpostin linkistä. Aina tuli ilmoitus palvelimen virheestä.
OmaElisan chatissa sain tilauksen kuntoon näppärästi. Samalla tuli hoidetuksi pari muutakin nettiasiaa. Hyvää palvelua Johanna V!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei Mumm.

Hienoa, kun sait Aition vihdoin tilattua.

Suosittelen katsomaan sieltä The Hole -nimistä leffaa, mikäli toimiva kauhu on sinun mieleesi, itse pidin ja vaikka päätinkin kokeiluun - katsoin monta hyvää leffaa. Myös kotimaisia!

Nyt soi T.A.T.A.N.K.A. Project - DJ's Life (Original Mix).
Aitio on rahanhaaskausta, harmi että tilasit.
Käyttäjätaso 2
Moro @Mumm ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Saitko tuota vielä tilattua? Jos et niin tuo voidaan tutkia ja korjailla joko vaikka Facebookin kautta tai sitten ihan asiakaspalvelun kautta 🙂 Ja mitä tuohon ilmaisen kuukauden laskutukseen tulee, jos laskuaineisto kertyy kuluvalta kuulta ennen kuin irtisanominen on tullut tietoon tulee siitä lopun kuun ajasta veloitus laskulle, mutta automaatio huolehtii siitä hyvityksen sitten seuraavaan laskuun eli tyhjästä ei tarvitse maksaa, se vain tasautuu seuraavalla laskulla sitten oikein :)

Minä nyt kirjoitan tähän väliin, kun asia koskee samaa mistä olen tehnyt palautetta.
Eli minun mielestäni on väärin ylipäätään laskuttaa jotain ollenkaan, vaikka se hyvitettäisiin seuraavalla laskulla.
Jos Elisa tarjoaa jotain maksutta, niin siitä ei pitäisi veloittaa ollenkaan - ei vaikka se hyvitettäisiin myöhemmin.
Mm. tämän vuoksi en ikinä tilaa Elisalta näitä ohjelmapalveluja, en vuokraa elokuvia yms.
Joskus vuosia sitten kun vielä joitakin tilasin, niin usein meni jotain siinä väärin. ja Elisa on haka syyllistämään asiakasta omista virheistään. sitten hyvitetään tilauksia ihan hyvän asiakaspalvelun nimissä. eikä perustella hyvitystä sillä, että se on alunperin ollut väärin.


ei mulla muuta.

Osallistu keskusteluun