Vastattu

Aition laskutus

  • 15 huhtikuu 2017
  • 2 kommenttia
  • 315 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Minulla oli Elisa Viihde Aitio 6kk lahjaksi. Etu päättyi 26.03.2017. Irtisanoin Aition 26.03.2017. Miksi se on kuitenkin laskutettu kuukauden loppuun asti?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Emppppu 15 huhtikuu 2017, 16:39

Heippa Mari123 ja tervetuloa palstalle! Näkemättä laskua ja tilannetta tarkemmin, epäilisin että Aitio on irtisanottu siinä kohtaa kun lasku on alkanut järjestelmässämme jo muodostumaan. Tällöin irtisanomistieto ei ole päässyt laskutukseen asti, ennen kuin lasku sinulle lähetettiin. Joka tapauksessa jos Aitio meni kiinni 26.3. ja sinua on laskutettu koko kuukaudelta, niin seuraavassa laskussa tulee automaattisesti hyvitys ajalta 27.-31.3.
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Heippa Mari123 ja tervetuloa palstalle! Näkemättä laskua ja tilannetta tarkemmin, epäilisin että Aitio on irtisanottu siinä kohtaa kun lasku on alkanut järjestelmässämme jo muodostumaan. Tällöin irtisanomistieto ei ole päässyt laskutukseen asti, ennen kuin lasku sinulle lähetettiin. Joka tapauksessa jos Aitio meni kiinni 26.3. ja sinua on laskutettu koko kuukaudelta, niin seuraavassa laskussa tulee automaattisesti hyvitys ajalta 27.-31.3.
Käyttäjätaso 2
Tosi vanha ketju, mutta asia yhä ajankohtainen.
Näinhän se on mennyt Elisalla maailman sivu.
Vaikka olisit päättänyt sopimuksen ennen laskutuskauden alkua, Elisa laskuttaa ylimääräisen kuukauden (eli sopimuksen päättymiskuukauden loppuun). Kun Elisan laskutus ei ymmärrä kun kokonaisia kalenterikuukausia. vasta seuraavassa kuukaudessa hyvittää.
Näin Elisa lainaa asiakkailtaan rahaa ilman korkoa.

Muutenkin jos Elisa on laskuttanut väärin, joudut soittelemaan heidän virheestään, maksaa tämän Elisan virheen takia koituneet puhelinkulut ja lisäksi odottaa rahojasi vähintään kuukauden. Ilman korkoa.

Elisa sen sijaan laskuttaa korkokulut vaikka laskusi maksu olisi päivänkin myöhässä.

Osallistu keskusteluun