Android-App + Viasat

  • 13 lokakuu 2017
  • 4 kommenttia
  • 286 katselukerrat

Käyttäjätaso 2
Moi!

Eilen koitin Viasatilta katsella lätkämatsia ja sovellus vain herjasi että "Virhe videon toistossa. Virhe laitteen rekisteröinnissä. Yritä hetken kuluttua uudelleen". Tätä samaa tuli kokoajan. Sitten noin 30min taukoa ja toimii moitteetta. Luin minulle tulleen viestin ja yritin käynnistää matsia uudestaan niin sama virhe. Aitio toimi samaan aikaan moitteetta. Kokeilin sekä Wlanilla kuin mobiililla, ei vaikutusta.

Tuotteessanne on siis käyttäjästä riippumaton virhe. Miten tämä hyvitetään että palvelu ei toimi oikein? Matsi jäi isolta osin katsomatta kun en ollut kotona tv:n ääressä ja luotin että äppi toimii.

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Heippa, no onhan tämä kyllä outoa:s
Muita ilmoituksia ei tästä ole itselle tullut vastaan, mutta tilannetta voisi kyllä selvitellä. Mikä puhelin sulla on? Kerrotko käyttöjärjestelmän numeron ja Viihde- sovelluksen version?
Käyttäjätaso 2
Puhelin on CAT S60, uusin firmis. Viihteestä uusin versio 3.18.2.
Käyttäjätaso 3
Terve taas! Tutkittiin asiaa tarkemmin, viime viikon torstaina 12.10 oli tosiaan Viihteen mobiilisovelluksessa ongelmaa erityisesti noiden suorien lähetysten toistossa, pahoittelut tästä 😞 Kyseessä oli käyttispäivityksestä johtunut kertaluontoinen vika, varmistetaan ettei tulevaisuudessa pääse enää käymään vastaavalla tavalla!
Am facing the same problem. Hope anyone here can help me too. Thanks in advance. Regards,

Osallistu keskusteluun