Vastattu

Asiakaspalvelu

  • 7 helmikuu 2018
  • 8 kommenttia
  • 493 katselukerrat

Odotin pääsyä tekniseen asiakaspalveluun yli 20 minuuttia.
Miksi noin hidasta?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 7 helmikuu 2018, 10:57

Ikävä kuulla, jos asiakaspalveluun on ollut ruuhkaa.
Miksi noin hidasta- kysymykseen vastaukseen on siis vastauksena se, että soittajia on paljon tai että linjoilla olevilla on pitkäkestoisia selvityksiä.
Pyrimme kyllä auttamaan aina mahdollisimman pian. Vikatilanteissa numeromme 010190240 palvelee ympäri vuorokauden.
Katso alkuperäinen viesti

8 kommenttia

Minulle tarjottiin takaisinsoittoaikaa ylihuomiseksi akuuttiin ongelmaan!!!
Eipä voi asiakaspalveluksi sanoa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Ikävä kuulla, jos asiakaspalveluun on ollut ruuhkaa.
Miksi noin hidasta- kysymykseen vastaukseen on siis vastauksena se, että soittajia on paljon tai että linjoilla olevilla on pitkäkestoisia selvityksiä.
Pyrimme kyllä auttamaan aina mahdollisimman pian. Vikatilanteissa numeromme 010190240 palvelee ympäri vuorokauden.
Akuuttiin, päiväkohtaiseen ongelmaan tulisi voida saada vastaus saman päivän aikana. Soitin mainitsemaasi numeroon, mutta siirto tekniselle asiantuntijalle kesti niin kauan, liki 20 minuuttia, etten jaksanut odottaa ja maksaa puhelusta, jonka aiheutti Elisan virhe.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Akuuttiin, päiväkohtaiseen ongelmaan tulisi voida saada vastaus saman päivän aikana. Soitin mainitsemaasi numeroon, mutta siirto tekniselle asiantuntijalle kesti niin kauan, liki 20 minuuttia, etten jaksanut odottaa ja maksaa puhelusta, jonka aiheutti Elisan virhe.

Harmi, ettet jaksanut jäädä jonottamaan. Valitettavasti akuuteissa tilanteissa ei oikein muuta vaihtoehtoa ole kun odotella linjoilla.
Jos ilmottaa häiriöstä niin voi kyllä pyytää hyvityksen siellä vikapalvelussa puhelustaan (olettaen, että kännykkäliittymä josta soitat on meiltä, muiden operaattoreiden laskuun toki ei päästä vaikuttamaan).
Asiakaspalvelu vastasi kyllä hienosti puhelinsoittoon ja ohjasi ongelman kanssa vikapäivystykseen.
Koska viihde/kaapeli liittymän kanssa on ollut ongelmia useamminkin saman kuukauden aikana pyysin jotain hyvitystä. Asiakaspalvelu lupasi heti laittaa tulemaan muutaman ilmaisen videovuokrauksen. Näitä ilmaisia vuokrauksia on nyt odoteltu jo reilu 3 viikkoa!!!
Miksi edes luvataan mitään jos ei kuitenkaan sitten anneta?
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Tervetuloa Palstalle PumpMan!

Ilmaiset videovuokraukset laitetaan lähes poikkeuksetta aina suoraan Elisa Viihteen digiboksiin. Liput ovat voimassa 3kk ajan ja vuokraukset voi käyttää Elisa Viihteen Vuokraamo -palvelussa.
Voisitko lisätä asiakasnumeron profiilisi tietoihin, niin pääsemme tarkistamaan että liput löytyvät varmasti tiedoistasi?
Asiakasnumero lisätty.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Asiakasnumero lisätty.

Nyt sieltä löytyy digiboksilta Vuokraamosta vapaalippu 🙂
Pahoittelut, ettei se sinne aiemmin tupsahtanut. Voimassaoloaika on sen 3kk 🙂

Osallistu keskusteluun