Kyseessä oli Elisaviihteen maksukanavat, joista MTV3 oli kahteen kertaan Oma.Elisa-sivuillani.
-Kun tein palvelupyyntölomakkeen, jossa pyysin poistamaan sen liikamaikkarin, ettei lasku tule kahteen kertaan, niin sain sähköpostiin seuraavansisältöisen viestin:
Hei,
kiitos yhteydenotostasi.
Asiakkuudellanne on tosiaan kaksi MTV3 pakettia tilattuna, yksi on Elisa S paketin kanssa ja toinen taas Big Brother 2010 paketin kanssa. Voisitko ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme jomman kumman paketin irtisanomiseksi?
050 950 500 (pvm/mpm)* ma-pe 8-20, la 9-16.30
Ystävällisin terveisin,
Xxxxx Xxxxx
Palveluasiantuntija
Elisa Oyj
Elisan tekninen asiakastuki
No harmistuneena sitten yritinkin soittaa, mutta puhelimeen ei koskaan vastattu, vaan puhelu katkesi aina 17 minuutin jälkeen.
Nyt se liikamaikkari on poistettu kyllä ilman soittamista, kun sinne lähettelin pari kertaa replyä. Kuitenkaan tästä puhelinjonossa seisomisen laskusta ei kehdattu sanoa mitään. Ei edes kehotettu yrittämään soittamista asiakaspalveluun 8)
