Kysymys

BBC Brit HD, Bonuskanava ja Häiriötiedotuskanava ei näy.

  • 17 marraskuu 2016
  • 7 kommenttia
  • 230 katselukerrat

Stream read error pukkaa. MIssähän lienee tällä kertaa vika?

7 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Jatkuuko ongelma edelleen? Muut IPTV-kanavatko näkyy normaalisti kuitenkin? Ensiapuna suosittelen palauttamaan digiboksille tehdasasetukset. Mitään yleistä vikaa ei ole tiedossa noilla kanavilla.

Lisäisitkö myös asiakasnumerosi profiiliisi sille varattuun kenttään, niin päästään tarvittaessa sun tietoihin käsiksi ja tutkimaan tarkemmin. Asiakasnumero näkyy vain moderaattoreille. 🙂
Jatkuu edelleen, en ole varma toimivatko muut kanavat. En muista mitä tällä hetkellä kuuluu tilaukseen, täytyy jostain tarkistaa kun on välillä muuttunut, avomies on tilaaja ja hän on tällä hetkellä ulkomailla.
Testaan tuota tehdasasetusten palautusta. Eikö ne tiedot olekaan profiilissa? Taisivat sitten kadota siinä palstan muutoksessa. Laitetaan uudestaan.
No nyt tehdasetusten palautksen jälkeen on jo yli 20 minuuttia näyttänyt tekstiä
"Valmistellaan kanavaoikeuksien päivitystä...Tämä voi kestää joitain minuutteja."
No nyt tehdasetusten palautksen jälkeen on jo yli 20 minuuttia näyttänyt tekstiä
"Valmistellaan kanavaoikeuksien päivitystä...Tämä voi kestää joitain minuutteja."


Tietysti tuo auttoi stream read erroriin, kun nyt tulee ilmoitus ettei kanavaa ole tilattu.
No vihdoin viimein päivittyi (joidenkin minuuttien, haha) jälkeen maksukanavien käyttöoikeudet. Stream read error vaan on ja pysyy, että se siitä.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Onko sulla minkänäköinen digiboksi siellä? Toimiiko sulla nyt siis muut lisäkanavat (511->) sekä tallenteet kuitenkin boksilla vai eikö nämäkään mitkään toimi? Tuo tieto auttaa hiukan hahmottamaan, missä vika voisi piillä. Toimiiko netti kuitenkin muilla laitteilla? Lisäähän se asiakasnumerosi profiiliin, niin meidän on helpompi sua auttaa kun päästään kurkkaamaan laitteistoa yms. 🙂
Onko sulla minkänäköinen digiboksi siellä? Toimiiko sulla nyt siis muut lisäkanavat (511->) sekä tallenteet kuitenkin boksilla vai eikö nämäkään mitkään toimi? Tuo tieto auttaa hiukan hahmottamaan, missä vika voisi piillä. Toimiiko netti kuitenkin muilla laitteilla? Lisäähän se asiakasnumerosi profiiliin, niin meidän on helpompi sua auttaa kun päästään kurkkaamaan laitteistoa yms. :)

Lisäsin tiedot aiemmin jo puhelimella profiiliin, mutta ei stitten näemmä ollutkaan tallentunut.

Tallenteet on toimineet koko ajan ja History HD sekä ylen HD kanavat ovat koko ajan toimineet. Nettiyhteykissä ei ole ollut vikaa. Kaikki muu on siis toiminut, mutta nämä yllä mainitut ja ilmeiseti muutama muu lisäkanava (kun en ole varma mitä tilaukseen kuuluu) ei ole tominut.

Viimeiseksi kokeilin käynnistää uudelleen reitittimen, en tiedä oliko se vaiko jokin henkimaailman juttu, mutta nyt kaikki kanavat näyttäisivät taas toimivan.

Osallistu keskusteluun