Vastattu

BeWAN iBox kotiboksi katkoo yhteyden

  • 1 helmikuu 2016
  • 1 kommentti
  • 387 katselukerrat

Hei,

Useamman vuoden palvellut Elisa Viihteen Kotiboksi on ilmeisesti tullut nyt tiensä päähän. Katkaisee internet-yhteyden useita kertoja päivässä. Ongelma alkoi jo syksyllä ja pätkiminen on siitä asti vain tihentynyt. Resetoiminen boksin painikkeesta tai etänä ei ole auttanut mitään. Internet-yhteys palautuu n. 3-8 min kuluessa yhteyden katkeamisesta. En ole päässyt toistaiseksi katsomaan mitä valoja purkissa loistaa yhteyden kadotessa. Selaimella diagnostiikkaa tutkiessa voi päätellä koko purkin boottaavan itsensä yhteyden poiketessa:

Time since
startup

0 day 0 hour 28 minutes
Uptime of current
Internet connection

0 day 0 hour 26 minutes
Kotiboksin malli on:

BeWan ibox V1.0

BeWan IAD ARV4510NPW-A-LF-L3

Mikä avuksi?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Red 2 helmikuu 2016, 10:26

Tervetuloa Palstalle
  • ?! 🙂 Tsekkasin sun yhteyden ja se näytti olevan ok. Modeemi tosiaan vaikuttaa boottailevan itse itseään joten toimitellaan sulle postitse muutaman arkipäivän kuluessa uusi purkki. 🙂 Saat tekstaria sitten kun paketti on noudettavissa postista.
  • Katso alkuperäinen viesti

    1 kommentti

    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Tervetuloa Palstalle
  • ?! 🙂 Tsekkasin sun yhteyden ja se näytti olevan ok. Modeemi tosiaan vaikuttaa boottailevan itse itseään joten toimitellaan sulle postitse muutaman arkipäivän kuluessa uusi purkki. 🙂 Saat tekstaria sitten kun paketti on noudettavissa postista.
  • Osallistu keskusteluun