Eilen oli vikaa! Jus joo!

  • 8 maaliskuu 2018
  • 6 kommenttia
  • 269 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 3 kommenttia
Mielestäni palvelussa on joka päivä ja ympäri vuorokauden vikaa! Kanavan vaihdot kestää niin kauan, että mainoskatko ehtii mennä, etkä pääse katsomaan, mitä muilla kanavilla menee. Nypi sitten kaapeleita pokseista irti ja takaisin ja taas toimii hetken tai ei. Tallennukset toimii ja ei toimi ja et pääse varmistamaan tallennuksista, että tallentuuko! Punaset pallerot näkyy tai ei! Siis todella raivostuttavaa! Tulee mieleen 1980-luvun tietokoneet, kun piti aina odottaa 5 minuuttia, että tekeekö sen nyt jotain vai pitäisikö odottaa vielä! Aino tapa toimia tämän p....n kanssa on istua läppäri sylissä ja hoitaa tallennukset sitä kautta ja tallenteetkin kannattaa sitten katsoa siltä läppäriltä! Siiiiis niiiiin syvältä! Nykypäivänä!

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Hei Hille10 ja tervetuloa Palstalle.

Elisa Viihteessä on tosiaan ollut alkuviikosta häikkää, jonka takia palvelun käyttö on kärsinyt. Vika on Elisan mukaan saatu jo korjattua. Jos digiboksi yskii edelleen, eikä palvelun käyttö onnistu kuten sen pitäisi onnistua, kannattaa tehdä digiboksille perinteiset ylläpitotoimet.

Oheisessa aiheessa on ohjeet, joilla laitteen saa taas henkiin:
https://palsta.elisa.fi/digiboksit-ja-kaeyttoe-14/mitae-tehdae-ensimmaeisenae-ja-ennen-keskustelun-aloittamista-jos-viihteen-digiboksin-toimivuuden-kanssa-on-ongelmia-509373
En kyllä kertonut tämän viikon, vaan viimeisen puolen vuoden kokemuksista. Meillä on noi teidän kuvailemat temput tehty ties moneenko kertaan ja sitten on kanavajärjestys taas ihan sekaisin. Olis kyllä muitakin harrastuksia, kun pelata Elisa Virhe! -peliä. Onneks on verenpainelääkitys kohdallaan!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Minähän en ole Elisan henkilökuntaa vaan ihan tavallinen asiakas, kuten sinäkin.

Elisa Viihteen digiboksin ongelmat ovat jatkuneet siis jo pidempään?

Nyt olisi hyvä ja tärkeä tietää:
- Minkälainen nettiyhteys on käytössä?
- Mikä modeemi on käytössä?
- Mikä digiboksi on käytössä?
- Onko digiboksi langallisessa vai langattomassa verkossa? Oletko kokeillut molempia? Toistuuko ongelma molemmilla yhteystavoilla?

Lisäksi kannattaa lisätä asiakasnumero omaan profiiliin täällä Palstalla. Se onnistuu klikkaamalla omaa nimimerkkiä sivun oikeasta yläkulmasta (kun olet kirjautuneena Palstalle) ja valitsemalla "Asetukset". Asiakasnumero löytyy esim. laskusta. Profiilissasi oleva asiakasnumero näkyy vain sinulle itsellesi sekä Palstatiimille.

Kun asiakasnumero on profiilissasi, on Palstatiimin helpompi antaa sinulle henkilökohtaisempaa apua tilanteeseen. Myös mahdolliset laitevaihdot onnistuvat sutjakkaammin.
Kiitos Dj_God! Ny tulee semmosia kysymyksiä, että täytyy odottaa, että ukko palaa mökiltä! Itse aktivoiduin siksi, että ukko rupeaa oleman aivan kypsä tähän "palveluun" ja ollut yhteydessä sinne sun tänne ja kirjoitellut myös tälle palstalle. Ja sillä ei ole verenpainelääkitystä! Joo ja piti vielä lisätä, että niitä laitteitakin on vaihdettu!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Palataan astialle kun miehesi palaa mökiltä. Kumman nimissä Elisa Viihde on? Mikäli sopimus on miehesi nimissä, olisi hyvä, että hänkin osallistuisi tähän keskusteluun ja lisäilisi asiakasnumeron profiiliinsa, ellei hän ole sitä jo aiemmin tehnyt.

Kyselin näitä sen takia, että osa digiboksin ongelmista saattaa liittyä huonosti toimivaan nettiyhteyteen tai modeemiin. Joskus jopa langaton verkko saattaa olla syypää digiboksin toimimattomuuteen, langaton verkko kun on altis häiriöille, eikä noiden digiboksien langattoman verkon sovittimet ole mitään markkinoiden parhaita.
Palaillaan! Kiitos sinulle!

Osallistu keskusteluun