Vastattu

Elisa irtisanoo!

  • 7 heinäkuu 2014
  • 13 kommenttia
  • 1705 katselukerrat

  • Vakituinen vieras
  • 61 kommenttia
Muutama lasku maksamatta, viihde suljettu ja kun lomareissun jälkeen pääsen vihdoin asiaa selvittämään niin koko viihde on sanottu irti! Joudun tekemään uuden sopimuksen ja toimituksessa kestää VÄHINTÄÄN viikko! Vaikka siis kaikki laitteet löytyy jo ja kaikki laskut on maksettu!
Vaikka itse tässä hieman mokasinkin niin onhan tämä nyt ihan uskomatonta!
Yhtään viestiä tai kirjettä ei irtisanomisesta ole tullut, asia selvisi vasta soitetttuani ja jonotettuani as.palveluun 37 min.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Jaksuu 8 heinäkuu 2014, 15:56

2 karhukirjeen jälkeen menee yleensä perintään ja jos perinnästä ei ole 3 viikkoon kuulunut mitään, niin sopimus suljetaan automaattisesti :(

Tuo on kyllä tosi ikävää tällaisissa tilanteissa, kun on lomalla ja sitten tuollaisia asioita ei pääse hoitamaan. Toivottavasti tuo yhteys olisi kuitenkin käyty kytkemässä ensiviikon aikana viimeistään takaisin.

Eli ilmeisesti tuo ei ollut mikään pieni napin painallus vaan ihan fyysinen kytkentä täytyy käydä keskuksen puolella tekemässä uudestaan.
Katso alkuperäinen viesti

13 kommenttia

Käyttäjätaso 6
2 karhukirjeen jälkeen menee yleensä perintään ja jos perinnästä ei ole 3 viikkoon kuulunut mitään, niin sopimus suljetaan automaattisesti :(

Tuo on kyllä tosi ikävää tällaisissa tilanteissa, kun on lomalla ja sitten tuollaisia asioita ei pääse hoitamaan. Toivottavasti tuo yhteys olisi kuitenkin käyty kytkemässä ensiviikon aikana viimeistään takaisin.

Eli ilmeisesti tuo ei ollut mikään pieni napin painallus vaan ihan fyysinen kytkentä täytyy käydä keskuksen puolella tekemässä uudestaan.
No, laskusta on tullut yksi perintäkirje ja tänään sain irtisanomisilmoituksen, vaikka sopimukset on sanottu irti toista viikkoa sitten.
Enpä tiedä onko millanen napinpainallus tai ei, mutta pitkältä ajalta vaikuttaa. Tänään sitten lakkas digiboksikin toimimasta kokonaan ja aamusta lähtien olen odottanut asiakaspalvelun soittoa...
Käyttäjätaso 6
Kytkennän tosiaan käy tekemässä alihankkija eikä meidän oma asentaja, niin nämä ei yleensä seuraavana päivänä ole toiminnassa :(

Noita laskuja oli ilmeisesti ollut aikaisemminkin hiukan rästissä, kun näitä oli ollut pitempään, niin tuo sopimuksen sulku oli sitten tapahtunut.
No miksiköhän tuo digiboksikaan ei enää toimi?? Eilen vielä toimi...
Käyttäjätaso 6
Sopimus avataan vasta kytkennän jälkeen, jottei laskutus lähde pyörimään liian aikaisin.

Digiboksilla pitäisi peruskanavat toimia, mutta tallenteisiin et pääse. Myöskään IPTV-kanavaien ei pitäisi eivät toimia ennen avausta.
Eipä toimi peruskanavat, sanoo vain "digiboksin toiminnassa on ongelma, käynnistä digiboksi uudelleen"
Juu ja käynnistetty on monta kertaa...
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Kannattaa jo tuossa vaiheessa sitten ajaa digiboksille tehdasasetusten palautus jos se on mahdollista.

Valkoinen Pace DiT7100 -digiboksi
Tehdasasetusten palautus onnistuu valikosta Menu > Asetukset > Diagnostiikka > Tehdasasetusten palautus.

Harmaa ja musta Netgem N7600/N8100 -digiboksi
Tehdasasetusten palautus onnistuu valikosta Menu > Vianselvitys > Info > Tehdasasetusten palautus.

Laite käynnistyy tämän jälkeen itsestään uudelleen ja seuraavaksi pitää seurata ruudun ohjeita mm. kanavat hakea, jotta pääsee normaalitilaan. Olet varmaan myös varmistanut että antennijohto on hyvin kiinni laitteessa?
Digiboksi toimii taas.
Kysymys vielä: kun nettiyhteys sitten joskus taas avautuu niin pitääkö minun tehdä jotain asennuksia tai muuta? Palautuuko esim. modeemin asetukset samaan kuin olivat? Olen siis aikoinaan muuttanut nimen ja salasanan omikseni, eivätkä siis ole enää muotoa "koti846492" jne. Kannattaako modeemi olla päällä nyt koko ajan ja vaan odotella punaisen valon muuttumista vihreäksi?
Käyttäjätaso 6
Modeemin asetukset ovat ne, jotka olet sille määrittänytkin. Eli me emme muuta niitä uudestaan. Voit pitää modeemia seinässä kokoajan. Sinulle tulee vielä tekstiviestillä kuittaus, kun yhteys on taas kytkettynä 🙂
Eihän tämä nyt ihan putkeen mene siellä asiakaspalvelussakaan...
Maanantaista lähtien asiaa selvitetty, joka kerta asiakaspalvelusta eri vastaus...
Tiistaina piti olla asiat kunnossa ja viihde luvattiin avata 10.7. Eli tänään. Jättivät vielä viihteen puolelle soittopyynnönkin, sitä soittoa ei kyllä koskaan tullut.
Päätinpä varmistella asiaa ja hupsista 46 min jonottamisen jälkeen asiat eivät olleetkaan kunnossa mutta toki saatiin selvitettyä mutta sillä seurauksella että viihteen avaaminen siirtyikin viikolla! ????????????
En myöskään saa pelkkää nettiliittymää joka kuuluu meillä vuokraan, koska kahta sopimusta ei voi olla.
Kyllä on vaikeeta...
Nyt on sitten kolme avauspäivämäärää ilmoitettu, 10, 14 ja 17 päivä... Mielenkiintoista... Lasku kyllä pärähti eilen sähköpostiin, mutta mikään muu ei kyllä toimi....
Käyttäjätaso 6
Tindr kirjoitti:
Nyt on sitten kolme avauspäivämäärää ilmoitettu, 10, 14 ja 17 päivä... Mielenkiintoista... Lasku kyllä pärähti eilen sähköpostiin, mutta mikään muu ei kyllä toimi....

Tarkistin tuota ja linja ainakin on auki. Zyxelillä on IP-osoitekkin voimassa :)

Nykyinen tila kestänyt 2 vuorokautta ja 2h 15minuuttia, joten onkohan tuo ollut jo pitempäänkin toiminnassa?

Nyt kuitenkin kaiken pitäisi jo toimia normaalisti.
Juu kyllä nyt kaikkien kommelluksien jälkeen toimii, tänään klo 12.16 sain tekstiviestin. Vihdoinkin ????

Osallistu keskusteluun