Vastattu

Elisa maksukanava sivu ei toimi

  • 29 huhtikuu 2019
  • 29 kommenttia
  • 1272 katselukerrat

  • Vakiintunutta kalustoa
  • 4 kommenttia
Kun yritän mennä Elisan maksukanava sivulle niin tulee virheilmoitus jossa lukee että osio ei ole juuri nyt saatavilla. Olen kokeillut tätä jo useamman päivän ajan puhelimella, tabletilla ja tietokoneella ja aina sama juttu.
Ohjeissa lukee että tätä kautta pystyy perumaan Aition tilauksen, mutta kun sivut ei toimi.
Kyseessä siis allaoleva sivusto:
  1. Kirjaudu Elisa Tunnuksella (OmaElisan tunnus), Elisa Viihde -tunnuksella tai Mobiilivarmenteella osoitteeseen elisaviihde.fi/maksukanavat.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 29 huhtikuu 2019, 13:28

@Liisi79 kiitos 🙂 Vika selvisi, sulle on onnistunut muodostumaan toinen tilaus Elisa Viihteestä (EV+Aitio kombo) joka rikkoo ton hallinnan. Korjauksena suljin ton tilauksen kokonaan, eli jatkossa taas toimii hallintasivu eikä sulla ole kuin yksi sopimus tuota käyttämässä 🙂 Mitä kautta tuon tilasit kun tuon ei pitäisi olla mahdollista että samalle tunnukselle tulee toinen aktiivinen tilaus tuolla tapaa?
Katso alkuperäinen viesti

29 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kun yritän mennä Elisan maksukanava sivulle niin tulee virheilmoitus jossa lukee että osio ei ole juuri nyt saatavilla. Olen kokeillut tätä jo useamman päivän ajan puhelimella, tabletilla ja tietokoneella ja aina sama juttu.
Ohjeissa lukee että tätä kautta pystyy perumaan Aition tilauksen, mutta kun sivut ei toimi.
Kyseessä siis allaoleva sivusto:
  1. Kirjaudu Elisa Tunnuksella (OmaElisan tunnus), Elisa Viihde -tunnuksella tai Mobiilivarmenteella osoitteeseen [url-custom=http://elisaviihde.fi/maksukanavat] elisaviihde.fi/maksukanavat[/url-custom].

Kokeilin kirjautua em. linkin kautta Oma Elisa-tunnuksillani ja ihan hyvin pääsin palveluun sisään.

Laitteistona tietsikka WIN 7 ja selaimena uusin Firefox (66.0.3). Siis vika näyttäisi koskevan vain osaa käyttäjistä. Kokeile tyhjentää selaimen välimuistit ja kokeile uudestaan kirjautumista.

Jos ei auta niin tee vikailmoitus.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
@Liisi79 lisäiletkö profiiliisi asiakasnumeron niin vilkaisen mikä siellä riivaa? 🙂
Ei auttanut salainhistorian tyhjennys, sama virhe toistuu.
Kävin lisäämässä asiakasnumeron profiiliin. Toivotaan että selviää mistä johtuu.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
@Liisi79 kiitos 🙂 Vika selvisi, sulle on onnistunut muodostumaan toinen tilaus Elisa Viihteestä (EV+Aitio kombo) joka rikkoo ton hallinnan. Korjauksena suljin ton tilauksen kokonaan, eli jatkossa taas toimii hallintasivu eikä sulla ole kuin yksi sopimus tuota käyttämässä 🙂 Mitä kautta tuon tilasit kun tuon ei pitäisi olla mahdollista että samalle tunnukselle tulee toinen aktiivinen tilaus tuolla tapaa?
Nyt pääsen sinne maksukanavat sivulle, mutta ei minulla ole enää sitä voimassa olevaa aitiota mikä minun oli tarkoitus irtisanoa ilmaisen kuukauden loppuun. 😀 Mutta eipä sen väliä kun kerkesin Kaikki synnit sarjan katsoa 😊
Tilasin Elisan verkkokaupasta puhelimen ja siinä yhteydessä tarjottiin aitiota 11,90 kk ja ensimmäinen kk ilmainen. Meneekö se jatkossakin tilttiin jos aition taas otan?
@Liisi79 kiitos 🙂 Vika selvisi, sulle on onnistunut muodostumaan toinen tilaus Elisa Viihteestä (EV+Aitio kombo) joka rikkoo ton hallinnan. Korjauksena suljin ton tilauksen kokonaan, eli jatkossa taas toimii hallintasivu eikä sulla ole kuin yksi sopimus tuota käyttämässä 🙂 Mitä kautta tuon tilasit kun tuon ei pitäisi olla mahdollista että samalle tunnukselle tulee toinen aktiivinen tilaus tuolla tapaa?

Täällä olisi ihan sama ongelma eli en pääse tuonne maksukanavat sivustolle
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
@Liisi79 voit sen sieltä sivun kautta tilata tai jos tahdot niin mäkin voin sen sulle pistää voimaan uusiksi oikeassa muodossa? 🙂 Ei mene tilttiin kunhan otat Aition 9,90e/kk hintaisena (plus mahdolliset hintaedut), toi 11,90e/kk sisältää sovelluksen mikä sulla on jo sopimuksella muutenkin joten tulee tuplabuukkaus ja sivusto menee särki :)

@tik62 saman korjauksen tein eli suljin tuon paketin pois 🙂 Jos haluat Aition käyttöön niin joko https://elisaviihde.fi/maksukanavat kautta 9,90e/kk hintaisena tilaamaan tai voin myös täältä hoitaa sen sinulle 🙂 Olitko mitä kautta muuten ottanut tuon? Verkkokaupasta jotain tilatessa vai? 🙂
Kiitos tämä on hyvä näin. En tarvitse tällä hetkellä aitiota ja otan sen sitten tuolta käyttöön jos tulee ajankohtaiseksi. 🙂

@tik62 saman korjauksen tein eli suljin tuon paketin pois 🙂 Jos haluat Aition käyttöön niin joko https://elisaviihde.fi/maksukanavat kautta 9,90e/kk hintaisena tilaamaan tai voin myös täältä hoitaa sen sinulle 🙂 Olitko mitä kautta muuten ottanut tuon? Verkkokaupasta jotain tilatessa vai? :)


Kiitokset, nyt toimii. Olisikohan ollut joku puhelinmyyjä, joka tarjosi toista simmiä laajakaistaan, en ottanut, mutta silti sain laittoi tuon Aition kuukaudeksi ilmaiseksi. Kesä tulossa niin ei jouda kaikkea tämänhetkistäkään tarjontaa katsomaan eli ei kiitos Aitiolle.
Sama ongelma täälläkin. Maksukanava sivu ilmoittanut jo pitkään että osio ei ole juuri nyt saatavilla.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Sama ongelma täälläkin. Maksukanava sivu ilmoittanut jo pitkään että osio ei ole juuri nyt saatavilla.
Laitatko asiakasnumerosi ja käyttämäsi käyttäjätunnuksen profiiliisi niin katson mikä siinä voisi olla? ☺
Sain asian hoidettua asiakaspalvelun kautta joten nyt toimii.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Sain asian hoidettua asiakaspalvelun kautta joten nyt toimii.
Hieno juttu 😊

Saitko selvyyttä mikä siellä oli pielessä?
Täälläkin samaa vikaa. Puhelinmyyjä tarjoili jotakin päivityksiä mobiiliin, en ottanut, mut laitto elisaviihteen+aition tulemaan kuukauden ilmaseks. OmaElisan mukaan elisaviihde online-tilaus on aktiivinen, mutta ohjelmia ei silti voi katsoa maksutta sovelluksella puhelimella, eikä selaimella elisaviihde.fissä.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Täälläkin samaa vikaa. Puhelinmyyjä tarjoili jotakin päivityksiä mobiiliin, en ottanut, mut laitto elisaviihteen+aition tulemaan kuukauden ilmaseks. OmaElisan mukaan elisaviihde online-tilaus on aktiivinen, mutta ohjelmia ei silti voi katsoa maksutta sovelluksella puhelimella, eikä selaimella elisaviihde.fissä.
Moikka! Otin oikeudekseni kurkata asiakkuutesi kun ystävällisesti olit asiakasnumerosi laittanut profiiliin. Uskoisin että tässä sekaannusta aiheuttaa se sinulla on useammat Viihde-tunnukset. Sinulle lähetettiin uudet nyt tilauksen myötä mitä käyttämällä Sovelluksessa ja selaimessa onnistuu Aition katseleminen. Jos haluat, voin nuo vanhat laittaa kiinni sotkemasta? 🙂
Joo, huomasinki tänään, että puhelinmyyjä oli laittanu uudet tunnukset, jotka toimii. Vanhat voi poistaa. Kiitoksia 🙂
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Joo, huomasinki tänään, että puhelinmyyjä oli laittanu uudet tunnukset, jotka toimii. Vanhat voi poistaa. Kiitoksia 🙂

Moikka 🙂 Voisitko laittaa yksityisviestiä meille @OmaYhteisö-tiimi niin ei vahingossakaan mene väärä tunnus kiinni (tiedoksi siis se, mikä tuo vanha tunnus on, jotta ei vahingossakaan poisteta käytössä olevaa tunnusta.)
Sama ongelma täälläkin maksukanavat sivulla!
Käyttäjätaso 3
Moikka @Topkom ja tervetuloa Omayhteisöön! :)

Pystyisitkö lisäämään tietoihisi asiakasnumerosi tai vaikka laittamaan yksityisviestillä elisa.fi/omayhteisotiimi tietosi niin voidaan kurkata sun sopimusta vielä tarkemmin.
Lisäsin!
Käyttäjätaso 3
Lisäsin!

Kiitos! Samaa ogelmaa näytti sielläkin olevan, Eli sulla oli päällekkäin kaksi sovellustilausta. Toinen Aition ja toinen HBO:n kanssa. Poistin nyt toisen sieltä ja pitäisi nyt toimia. Mikäli tuon Aition haluat tilata niin suosittelen tekemään sen tuolta https://elisaviihde.fi/maksukanavat sivun kautta. Toki voidaan se täältäkin tilata ☺

@Patomiäs täällä samaa ongelmaa kuin Liisi79 kirjoitti.

"

Elisan maksukanava sivulle niin tulee virheilmoitus jossa lukee että osio ei ole juuri nyt saatavilla." 

 

Mitä pitää tehdä? Pari päivää sama ilmoitus. 

Käyttäjätaso 2

@kyreasser Merkkaatko profiiliisi asiakasnumerosi, niin voidaan tutkailla tuota ongelmaa läpi :)

 

@iesse nyt pitäisi olla asiakasnro näkyvillä. 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

@kyreasser Merkkaatko profiiliisi asiakasnumerosi, niin voidaan tutkailla tuota ongelmaa läpi :)

 

Pääsisitkö tsekkaamaan OmaElisaan sopimuksesi? Kyse voi olla siitä että sinulla on useampi sovellus tms sopimus päällekkäin ja tämä aiheuttaa ongelmaa :nerd:

Osallistu keskusteluun