Vastattu

Elisa maksukanava sivu ei toimi

  • 29 huhtikuu 2019
  • 29 kommenttia
  • 1283 katselukerrat

  • Vakiintunutta kalustoa
  • 4 kommenttia
Kun yritän mennä Elisan maksukanava sivulle niin tulee virheilmoitus jossa lukee että osio ei ole juuri nyt saatavilla. Olen kokeillut tätä jo useamman päivän ajan puhelimella, tabletilla ja tietokoneella ja aina sama juttu.
Ohjeissa lukee että tätä kautta pystyy perumaan Aition tilauksen, mutta kun sivut ei toimi.
Kyseessä siis allaoleva sivusto:
  1. Kirjaudu Elisa Tunnuksella (OmaElisan tunnus), Elisa Viihde -tunnuksella tai Mobiilivarmenteella osoitteeseen elisaviihde.fi/maksukanavat.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 29 huhtikuu 2019, 13:28

@Liisi79 kiitos 🙂 Vika selvisi, sulle on onnistunut muodostumaan toinen tilaus Elisa Viihteestä (EV+Aitio kombo) joka rikkoo ton hallinnan. Korjauksena suljin ton tilauksen kokonaan, eli jatkossa taas toimii hallintasivu eikä sulla ole kuin yksi sopimus tuota käyttämässä 🙂 Mitä kautta tuon tilasit kun tuon ei pitäisi olla mahdollista että samalle tunnukselle tulee toinen aktiivinen tilaus tuolla tapaa?
Katso alkuperäinen viesti

29 kommenttia

Mulla sama ongelma.

Tuo maksukanavat sivu on jo useamman päivän ollut toimimatta. Sama virheilmoitus.

Ongelma oli siellä näkösällä. Tein tuolle korjaavaa toimenpidettä ja laitoin sulle selitystä vähän tekstarilla että mikä oli ongelma ja korjaus :) 

Kiitos!  Toimii taas

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Mulla sama ongelma.

Tuo maksukanavat sivu on jo useamman päivän ollut toimimatta. Sama virheilmoitus.

Ongelma oli siellä näkösällä. Tein tuolle korjaavaa toimenpidettä ja laitoin sulle selitystä vähän tekstarilla että mikä oli ongelma ja korjaus :) 

Mulla sama ongelma.

Tuo maksukanavat sivu on jo useamman päivän ollut toimimatta. Sama virheilmoitus.

Käyttäjätaso 3

@kyreasser Kiitos! @Ihaa-na Sen sanoikin. Chekkaatko vielä tuolta OmaElisan kautta, ettei sinulla ole useampia Elisa Viihde tunnuksia jossa tuo sovellus olisi aktiivisena :) Mikäli näin on laitatko @OmaYhteisö-tiimille yksityisviestiä, niin suljetaan ne mahdolliset ylimääräiset tunnarit sekottamasta pakkaa :blush:

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

@kyreasser Merkkaatko profiiliisi asiakasnumerosi, niin voidaan tutkailla tuota ongelmaa läpi :)

 

Pääsisitkö tsekkaamaan OmaElisaan sopimuksesi? Kyse voi olla siitä että sinulla on useampi sovellus tms sopimus päällekkäin ja tämä aiheuttaa ongelmaa :nerd:

@iesse nyt pitäisi olla asiakasnro näkyvillä. 

Käyttäjätaso 3

@kyreasser Merkkaatko profiiliisi asiakasnumerosi, niin voidaan tutkailla tuota ongelmaa läpi :)

 

@Patomiäs täällä samaa ongelmaa kuin Liisi79 kirjoitti.

"

Elisan maksukanava sivulle niin tulee virheilmoitus jossa lukee että osio ei ole juuri nyt saatavilla." 

 

Mitä pitää tehdä? Pari päivää sama ilmoitus. 

Käyttäjätaso 3
Lisäsin!

Kiitos! Samaa ogelmaa näytti sielläkin olevan, Eli sulla oli päällekkäin kaksi sovellustilausta. Toinen Aition ja toinen HBO:n kanssa. Poistin nyt toisen sieltä ja pitäisi nyt toimia. Mikäli tuon Aition haluat tilata niin suosittelen tekemään sen tuolta https://elisaviihde.fi/maksukanavat sivun kautta. Toki voidaan se täältäkin tilata ☺
Lisäsin!
Käyttäjätaso 3
Moikka @Topkom ja tervetuloa Omayhteisöön! :)

Pystyisitkö lisäämään tietoihisi asiakasnumerosi tai vaikka laittamaan yksityisviestillä elisa.fi/omayhteisotiimi tietosi niin voidaan kurkata sun sopimusta vielä tarkemmin.
Sama ongelma täälläkin maksukanavat sivulla!
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Joo, huomasinki tänään, että puhelinmyyjä oli laittanu uudet tunnukset, jotka toimii. Vanhat voi poistaa. Kiitoksia 🙂

Moikka 🙂 Voisitko laittaa yksityisviestiä meille @OmaYhteisö-tiimi niin ei vahingossakaan mene väärä tunnus kiinni (tiedoksi siis se, mikä tuo vanha tunnus on, jotta ei vahingossakaan poisteta käytössä olevaa tunnusta.)
Joo, huomasinki tänään, että puhelinmyyjä oli laittanu uudet tunnukset, jotka toimii. Vanhat voi poistaa. Kiitoksia 🙂
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Täälläkin samaa vikaa. Puhelinmyyjä tarjoili jotakin päivityksiä mobiiliin, en ottanut, mut laitto elisaviihteen+aition tulemaan kuukauden ilmaseks. OmaElisan mukaan elisaviihde online-tilaus on aktiivinen, mutta ohjelmia ei silti voi katsoa maksutta sovelluksella puhelimella, eikä selaimella elisaviihde.fissä.
Moikka! Otin oikeudekseni kurkata asiakkuutesi kun ystävällisesti olit asiakasnumerosi laittanut profiiliin. Uskoisin että tässä sekaannusta aiheuttaa se sinulla on useammat Viihde-tunnukset. Sinulle lähetettiin uudet nyt tilauksen myötä mitä käyttämällä Sovelluksessa ja selaimessa onnistuu Aition katseleminen. Jos haluat, voin nuo vanhat laittaa kiinni sotkemasta? 🙂
Täälläkin samaa vikaa. Puhelinmyyjä tarjoili jotakin päivityksiä mobiiliin, en ottanut, mut laitto elisaviihteen+aition tulemaan kuukauden ilmaseks. OmaElisan mukaan elisaviihde online-tilaus on aktiivinen, mutta ohjelmia ei silti voi katsoa maksutta sovelluksella puhelimella, eikä selaimella elisaviihde.fissä.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Sain asian hoidettua asiakaspalvelun kautta joten nyt toimii.
Hieno juttu 😊

Saitko selvyyttä mikä siellä oli pielessä?
Sain asian hoidettua asiakaspalvelun kautta joten nyt toimii.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Sama ongelma täälläkin. Maksukanava sivu ilmoittanut jo pitkään että osio ei ole juuri nyt saatavilla.
Laitatko asiakasnumerosi ja käyttämäsi käyttäjätunnuksen profiiliisi niin katson mikä siinä voisi olla? ☺
Sama ongelma täälläkin. Maksukanava sivu ilmoittanut jo pitkään että osio ei ole juuri nyt saatavilla.

@tik62 saman korjauksen tein eli suljin tuon paketin pois 🙂 Jos haluat Aition käyttöön niin joko https://elisaviihde.fi/maksukanavat kautta 9,90e/kk hintaisena tilaamaan tai voin myös täältä hoitaa sen sinulle 🙂 Olitko mitä kautta muuten ottanut tuon? Verkkokaupasta jotain tilatessa vai? :)


Kiitokset, nyt toimii. Olisikohan ollut joku puhelinmyyjä, joka tarjosi toista simmiä laajakaistaan, en ottanut, mutta silti sain laittoi tuon Aition kuukaudeksi ilmaiseksi. Kesä tulossa niin ei jouda kaikkea tämänhetkistäkään tarjontaa katsomaan eli ei kiitos Aitiolle.
Kiitos tämä on hyvä näin. En tarvitse tällä hetkellä aitiota ja otan sen sitten tuolta käyttöön jos tulee ajankohtaiseksi. 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
@Liisi79 voit sen sieltä sivun kautta tilata tai jos tahdot niin mäkin voin sen sulle pistää voimaan uusiksi oikeassa muodossa? 🙂 Ei mene tilttiin kunhan otat Aition 9,90e/kk hintaisena (plus mahdolliset hintaedut), toi 11,90e/kk sisältää sovelluksen mikä sulla on jo sopimuksella muutenkin joten tulee tuplabuukkaus ja sivusto menee särki :)

@tik62 saman korjauksen tein eli suljin tuon paketin pois 🙂 Jos haluat Aition käyttöön niin joko https://elisaviihde.fi/maksukanavat kautta 9,90e/kk hintaisena tilaamaan tai voin myös täältä hoitaa sen sinulle 🙂 Olitko mitä kautta muuten ottanut tuon? Verkkokaupasta jotain tilatessa vai? 🙂
@Liisi79 kiitos 🙂 Vika selvisi, sulle on onnistunut muodostumaan toinen tilaus Elisa Viihteestä (EV+Aitio kombo) joka rikkoo ton hallinnan. Korjauksena suljin ton tilauksen kokonaan, eli jatkossa taas toimii hallintasivu eikä sulla ole kuin yksi sopimus tuota käyttämässä 🙂 Mitä kautta tuon tilasit kun tuon ei pitäisi olla mahdollista että samalle tunnukselle tulee toinen aktiivinen tilaus tuolla tapaa?

Täällä olisi ihan sama ongelma eli en pääse tuonne maksukanavat sivustolle
Nyt pääsen sinne maksukanavat sivulle, mutta ei minulla ole enää sitä voimassa olevaa aitiota mikä minun oli tarkoitus irtisanoa ilmaisen kuukauden loppuun. 😀 Mutta eipä sen väliä kun kerkesin Kaikki synnit sarjan katsoa 😊
Tilasin Elisan verkkokaupasta puhelimen ja siinä yhteydessä tarjottiin aitiota 11,90 kk ja ensimmäinen kk ilmainen. Meneekö se jatkossakin tilttiin jos aition taas otan?

Osallistu keskusteluun