Kysymys

ELISA SÄÄTÄÄ KAISTAANI SUOSIEN "VIIHDETTÄÄN"

  • 23 tammikuu 2012
  • 3 kommenttia
  • 2799 katselukerrat

Iltaisin ruuhka-aikaan 100/5 nettini kulkee 7/2! Kun elisan toosan käynnistää ja aloittaa esim HD-elokuvan esikatseluun, nouseen nopeus 24/3.
Minulle on kaupattu 100/5 yhteys, joten nopeuden säätely ja pitäminen ala-arvoisen hitaana on törkeää.

Täytynee vaatia taas ilmaisia kuukausia ja ottaa yhteyttä myös toimintaa valvoviin tahoihin.

Koittakaapa muutkin, pitääkö havaintoni myös teillä paikkansa, ja ilmoitelkaa tuloksista!

KAPASITEETTIPULA ON TIETEN TEHTY SOPIMUSRIKKIOMUS, JOTA ON HARRASTETTU VUOSIA, TÖRKEÄÄ!!!

3 kommenttia

Jep sama ilmiö on huomattu.
On taas keikka avattu kun 100 megasesta liittymystä tulee speedtestin mukaan mahtavat 3,8 megaa  😞

Nämä ei korjaannu pelkästään vikakeikkoja avamaalla, vaan joka kerta kun ongelmia niin reklaamatio laskusta. En ole kohta reiluun vuoteen maksanut kovinaan montaa normalihintaisa laskua.

kaikki kenellä ongelmia, avatkaa keikka ja vaatikaa hyvitystä laskuista. Jos alkaisi sitten jossain vaiheessa kiinostaa elisaakin korjata vikansa.
Joo, taas uudet pohjat illalla:



Nämä ovat keskiverto poimintoja, myös huonompia on joukossa...

Ihan selvyyden vuoksi aamuyöstä:



Kaista on niin tukossa, että nyt ei auta edes priorisointi, sillä digiboxin käyttäminen ei näköjään  tänään paranna testituloksia.
Toisaalta HD elokuvan esikatselu tulee kyllä läpi, joten viihteen data liikkuu nytkin nopeammin kuin speedtestin!

Viihde tökkii, puhekaista pätkii, verkkopelit ei onnistu, skype / facetime muun käytön kanssa tökkii...
Pahimmillaan ELISAN leväperäisyys haittaa iltaisin JOKAISTA perheenjäsentä (5kpl), joitakuita jopa usealla tavalla kerrallaan!

Ministeri Krista Kiuru on niin tosissaan nopean internetin kanssa (100M), että taidan informoida häntä nykyisten "nopeiden" todellisista nopeuksista.
Ehkä saamme ministeriön suunnalta vähän ohjausta ja ojennusta tähänkin asiaan, jossa toimijan oma ryhti ei riitä.
Jospa saataisiin jopa laki tai asetus, jota edes Elisa ei uskalla tai voi rikkoa.
Nykyiset sopimukset näyttävät olevan todella yksipuolisia ja vain asiakasta sitovia.
Kunniamerkki

Jep sama ilmiö on huomattu.
On taas keikka avattu kun 100 megasesta liittymystä tulee speedtestin mukaan mahtavat 3,8 megaa  😞

Nämä ei korjaannu pelkästään vikakeikkoja avamaalla, vaan joka kerta kun ongelmia niin reklaamatio laskusta. En ole kohta reiluun vuoteen maksanut kovinaan montaa normalihintaisa laskua.

kaikki kenellä ongelmia, avatkaa keikka ja vaatikaa hyvitystä laskuista. Jos alkaisi sitten jossain vaiheessa kiinostaa elisaakin korjata vikansa.


Mulle todettin puhelimessa kun reklamoin nopeudesta, että ei ole järkevää elisan puolelta antaa laskuista hyvitystä . Että jos nyt ei kohta ala  toimimaan niin irtisanovat liittymän sillä perusteella että eivät voi kyseistä liittymä nopeutta toimittaa.
'
Tämä on minunmielestä aika törkeää toimintaa, jos liittymä on toiminut luvatulla nopeudella ja sitten tulee joku vika että bitit ei kulje niin sanotaan liittymä irti ennemmin kuin korjataan vika.

Osallistu keskusteluun