Vastattu

Elisa Viihde Aitio -irtisanominen

  • 28 maaliskuu 2016
  • 5 kommenttia
  • 1254 katselukerrat

Sain liittymän mukana tuon Elisa-viihde -paketin ilmaisen kokeilun ja irtisanoin sopparin joskus alkuvuodesta.

Nyt kuitenkin laskussa on mukana jokin Elisa Viihde Aitio 01.03.2016 - 31.03.2016 24 9,90€

Yritin irtisanoa myös tämän Aition ohjeiden mukaisesti tuolla Elisaviihde/omasovellus -osoitteessa, mutta siellä lukee "Voimassaolevaa tilausta Elisa Viihde -sovellukseen ei löytynyt."

Laitetteko tuon Viihde Aitio -sopimuksen poikki asap, kiitos

Jätän tuon 9,90€ nyt laskusta maksamatta, mutta jatkossa mieluusti lasku saisi koostua vain tilaamistani palveluista.

Näettekö ylläpitäjät tietoni profiilistani vai pitääkö tiedot jättää tähän julkisesti?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi danitz0r 28 maaliskuu 2016, 14:19

Aitio irtisanotaan maksukanavat välilehdestä.

"Jos Elisa Viihde -sovelluksessasi on myös ohjelmakirjasto (esim. Aitio, Lasten Suosikit) käytössä, täytyy se irtisanoa erikseen. Ohjelmakirjaston voit irtisanoa Maksukanavat-sivulla."
Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Palstatiimi näkee tietosi profiilistasi. Älä missään nimessä kirjoita tietojasi tänne Palstalle. Tämä on julkinen keskustelufoorumi, jota kuka tahansa voi lukea. Tietojen jakaminen täällä voi johtaa tietojesi väärinkäyttöön eli ns. identiteettivarkauteen.

Jos haluat saada varmasti asiasi eteenpäin, lähetä Palstatiimille yksityisviestiä. Se onnistuu täältä valitsemalla "lähetä viesti".
Kiitti vinkistä/linkistä.

Laitan viestä yv:nä.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +2
Aitio irtisanotaan maksukanavat välilehdestä.

"Jos Elisa Viihde -sovelluksessasi on myös ohjelmakirjasto (esim. Aitio, Lasten Suosikit) käytössä, täytyy se irtisanoa erikseen. Ohjelmakirjaston voit irtisanoa Maksukanavat-sivulla."
Sain liittymän mukana tuon Elisa-viihde -paketin ilmaisen kokeilun ja irtisanoin sopparin joskus alkuvuodesta.
Nyt kuitenkin laskussa on mukana jokin Elisa Viihde Aitio 01.03.2016 - 31.03.2016 24 9,90€

En ole näköjään ainoa jota on viilattu tämän(kin) kanssa. Puhelimessa tyrkytettiin viimesyksynä ilmaista tutustumisjaksoa, jonka lopussa huomasin, etten ole ehtinyt kertaakaan käydä edes vilkaisemassa. Irtisanoin sen joulukuussa - ja huhtikuussa oli alkanut laskutus, jota ei kuulemma voi takautuvasti perua.

Tämän lisäksi puhelinliittymääni oli joskus keväällä 2015 lisätty TÄYSIN TIETÄMÄTTÄNI JA ILMAN ILMOITUSTA joku ihmeen AlleEuronPäivät -lisäpalvelu 2e/kk. Puhelinlaskun osuus on harvoin yli 5e kuussa, joten 24e vuodessa olen maksanut tuotakin turhaan. Laskua vain harvemmin tulee tarkistettua, kun se nettipankkiin tulee e-muodossa ja vähän vaihtelee kuitenkin. Sitä luottaa.
Myös modeemia yritettiin kaksoislaskuttaa kuukausien ajan huolimatta siitä että kävin toimipisteessä ja soitin asiasta 2 kertaa asiakaspalveluun. Nyt on ilmeisesti yhtä sitkeässä tämä Elisa Viihde/Aitio/mikä-lie-ei-kiinnosta.

"Hauskinta" ehkä on se, että muutaman päivän kuluttua siitä kun olin saanut tingattua Viihde-lisämaksun pois, minulle soitti pirteä myyjä ja tyrkytti samaa maanvaivaa uudestaan!

Ai niin, mainitsinko, että uusimmassa laskussani laskutetaan taas sekä Aitiota että Viihdettä.
En muuten aio maksaa. Heitin jo 20e hukkaan alkukesästä kun en suurennuslasilla tarkistanut laskuja. Ymmärrän että me alle 30e/kk tuottavat köyhät kurjat olemme varmaan "huonoja" ja merkityksettömiä asiakkaita, mutta harmittaa että tarvitsee edes harkita liittymän vaihtoa tälläisten sekoilujen takia. Itse yhteyksien laatu on firmalla kuitenkin niin selkeästi paras, että vaihtoehtoa tuskin löytyy.

Enpä jaksa juuri nyt alkaa taas uudestaan soittelemaan, jonottelemaan ja riitelemään puhelimessa asioista jotka olen jo selvittänyt. Ehkä huomenna ehtii. Tsemppiä etukäteen sille asiakaspalvelijalle [ja ennenkuin viestini sävy tulkitaan väärin, sanottakoon, että asiakaspalvelussa on aina vastannut varsin ystävällinen tyyppi], joka joutuu kuuntelemaan.

Tarkistakaa ihmiset TARKKAAN ne puhelin- ja nettilaskunne JOKA KUUKAUSI.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Ihan oikeassa olet tuosta laskun tarkistamisesta - se kannattaa tarkistaa aina ennen laskun maksamista ja e-laskun osalta ennen sen hyväksymistä. Aivan sama kuka laskuttaa ja mitä laskuttaa niin itse ainakin tsekkaan kaiken olevan kunnossa.

Jos haluat niin omat sormet syyhyää jo mielenkiinnosta lähteä tarkistamaan noita sopimuksia ja laskuja. Eli ei tarvitse jonotella mihinkään kun laitat vain yksityisviestinä laskusta asiakasnumeron sekä katuosoitteesi ja syntymäaikasi tunnistamisen vuoksi. Liitä mukaan mikä laskussasi on pielessä niin lähden tarkistamaan. Kuulostaa hyvin erikoiselta tapaukselta, mutta eiköhän nämä mysteerit saada selvitettyä! 🙂

Osallistu keskusteluun