Kysymys

Elisa viihde huoltoruuhka

  • 23 elokuu 2014
  • 1 kommentti
  • 478 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Elokuun alussa Viihteen ADSL modeemin yhteys katkesi ilmeisesti ukkosvaurion johdosta. Soittamalla huollon asiakaspalveluun sain melko kivuttomasti uuden modeemin ja yhteys Internetiin syntyi.

Mutta digiboksi (Netgem n7600) oli myös vaurioitunut siten, että se ei suostu liittymään verkkoon. Ilmoittaa tylysti, että kaapelia ei ole kytketty, vaikka varmasti on kytketty. Uusi ADSL modeemi on myös varsinainen "katkoja". Yhteys Internettiin katkeilee sattumanvaraisesti ja Smart-TV ilmoittelee säännöllisesti "verkkokaapeli irroitettu, onko OK".

Surullisinta on kuitenkin se, että sähköpostilla tehdyn vikailmoituksen jälkeen tuli kohtelias ilmoitus (10.08.2014), että ruuhkan johdosta asiaan palataan n. 4 työpäivän kuluttua ja viestien käsittely tapahtuu saapumisjärjestyksessä. Nyt on sitten 23.08.2014 eikä yhteyttä ole otettu. On siinä pojilla ruuhkaa! Sähköpostitse tehty vikailmoitus näyttää olevan soittamiseen verrattuna nimensä mukaisesti pelkkä ilmoitus Elisalle asiakkaan tilanteesta. Vai lieneekö ajatus, että antaa ajan hoitaa?

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
  • Pistin sinulle yksityisviestiä niin jatketaan siellä näistä.
  • Osallistu keskusteluun