Olen soittanut asiakaspalveluun kolme kertaa, jonottaen jokaisella kerralla neljään-viiteen eri paikkaan ja puhelujen kestot n. 30-60min. Lisäksi olen käynyt Elisan liikkeessä kahdesti. Jokaisella puhelinsoitolla olen käynyt piuhat läpi asiakaspalvelijan kanssa, mutta mitään ei ole saatu toimimaan. Liikkeessä asioinnin yhteydessä palvelija on luvannut tehdä asiasta häiriöilmoituksen ja luvannut että minulle soitetaan saman päivän kuluessa ja korjataan tilanne - No eipä ole soittoja kuulunut.
Olen kuluttujanut monet eurot puhelunpalveluunne ja sumplinut aikatauluni odottaen soittoa, jota ei ikinä ole tullut. Kaiken lisäksi sain vielä palvelusta kk-laskun, vaikkei koko homma ole toiminut kuluvan kk aikana laisinkaan. Liikkeestä saatu lainaprepaid-nettitikku pätkii koko ajan ja tällä hetkellä käytän tietokoneella asioidessa (joka on koulunkäyntini vuoksi jokapäiväistä) puhelimeni nettiä, joka on SONERAN ja toimii moitteettomasti.
Edellisessä osoitteessa Viihteen saamiseen kesti reilu kk. Silloin ajattelin asian olevan satunnainen ongelma, mutta nyt huomaan tämän *****an olevan jokakertaista. Mittani tähän *****ttamiseen on täynnä, joten kysymys kuuluu, onko tämä kaikki perustelu syy purkaa kyseisen 'palvelun' 2.7.2015 päättyvä määräaikainen sopimus?
PS. En kaipaa enää korjausneuvoja, vain vastauksen kysymykseeni.
