Yhteysvirhe yritä hétkenkuluttua uudelleen (401)
Vapaana olevan tilan hakemiisessa tapahtui virhe, Jäljellä olevaa tilaa ei voida näyttää.
Tallenteiden haussa tapahtui virhe. Yritä hetken kuluttua uudelleen.
Käytössä Netgem N7700 -digiboksi ja Mobiilireititin 4G E589
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi eBin
Vastaavien ongelmien ilmetessä kannattaa tehdä seuraavat hommat järjestyksessä:
1. Tarkista että digiboksi on suoraan verkkojohdolla (RJ45) kiinni modeemissa, modeemin porttia 4 tulee välttää, portit 1-3 ok. Langatonta yhteyttä voi toki käyttää jos verkkojohdon vetäminen ei ole mahdollista.
2. Sammuta digiboksi ja modeemi. Kytke modeemiin virrat, ja resetoi se painamalla "reset"-nappia 20 sekuntia. Katso että laite väläyttää valoja resetin merkiksi.
3. Kun nettiyhteys taas toimii, ota digiboksista virtapiuha irti, ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua. Tämä pakottaa digiboksin hakemaan päivityksiä.
4. Kun kuva palautuu normaaliksi, paina digiboksin virtanappia nopeasti viisi kertaa peräkkäin palauttaaksesi sille tehdasasetukset (jos sinulla on valkoinen Pace-digiboksi, palauta sille tehdasasetukset valikon kautta).
Mikäli nämä eivät auttaneet, voimme tutkia tarkemmin mikäli lähetät meille yksityisviestin asiakasnumerosi kera, tästä: https://elisa.fi/palstatiimi.
Katso alkuperäinen viesti
1. Tarkista että digiboksi on suoraan verkkojohdolla (RJ45) kiinni modeemissa, modeemin porttia 4 tulee välttää, portit 1-3 ok. Langatonta yhteyttä voi toki käyttää jos verkkojohdon vetäminen ei ole mahdollista.
2. Sammuta digiboksi ja modeemi. Kytke modeemiin virrat, ja resetoi se painamalla "reset"-nappia 20 sekuntia. Katso että laite väläyttää valoja resetin merkiksi.
3. Kun nettiyhteys taas toimii, ota digiboksista virtapiuha irti, ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua. Tämä pakottaa digiboksin hakemaan päivityksiä.
4. Kun kuva palautuu normaaliksi, paina digiboksin virtanappia nopeasti viisi kertaa peräkkäin palauttaaksesi sille tehdasasetukset (jos sinulla on valkoinen Pace-digiboksi, palauta sille tehdasasetukset valikon kautta).
Mikäli nämä eivät auttaneet, voimme tutkia tarkemmin mikäli lähetät meille yksityisviestin asiakasnumerosi kera, tästä: https://elisa.fi/palstatiimi.