Kysymys

Elisa viihteen irtisanominen kesken sopimuskauden!

  • 14 February 2016
  • 31 kommenttia
  • 4005 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

31 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Onpa koominen ketju -joillain se vaan pinna kestää :smileygrin:

Idea kun täällä Palstalla on, että uudetkin palstalaiset voivat täältä etsiä vastauksia ongelmiinsa, niin tätä ketjua voisi vähän tiivistää, kun niin monta viestiä on mennyt toisten tyhmäksi ja hitaiksi haukkumiseen. Jos tuota Nakin selitystä nyt voi koettaa jotenkin johdonmukaiseksi yrittää kääntää, niin se vois mennä näin;

-Tehtiin myyjän kanssa mulle uusi sopimus. Sopimuksessa luki, että Elisa voi muuttaa palveluja ja sisältöä, mutta mä siihen suostuin, kun myyjäkin sanoi sen olevan parempi. Sitten yks kerta tupakalle mennessä mä tajusin, ettei se mun omasta mielestä ole "parempi", joten mä kelasin etten haluakaan enää suostua siihen sopimukseen, jonka olen aiemmin "allekirjoittanut". Mä lähdin sitä sit itkemään Elisalle, ja ne ihan kivuttomasti päästi mut irti siitä sopimuksesta. Onpa voittaja-fiilis! Mä olen ihan vakuuttunut siitä, et se johtui vain ja ainoastaan mun vedenpitävästä argumentoinnista. Nyt ajattelin tulla kaikkia muuten vain tyhmiä, hitaita tai idiootteja neuvomaan tässä, et menkää tekin valittaa, kun teillä ei ole 'pause'-toimintoa siinä palvelussa, minkä olette ostaneet. Sehän on vähän sama, kuin et teidän autos ei olis takavaloja. Tajuattekste? Ai ette? Höhöö, vähäks te kaikki sit ootte tyhmiä! Vähäks Elisakin on tyhmä. Itseasiassa kaikki on tyhmiä, kun ne ei tajua mitä mä oon just saanut aikaiseksi!"

Pelkästä tästä tekstistä jokainen uusi palstalainen, joka jatkossa puuttuvan pause-ominaisuuden takia kirjautuu Palstalle, löytäisi vertaistukea ja saisi tutustua aiempiin kokemuksiin vastaavasta tilanteesta. Eikä silloin tarvitsisi kahlata läpi kaikkia näitä ketjussa olevia haukkumisia ja huutomerkkejä, joita lukemalla saattaisi joku virheellisesti luulla, ettei ketjussa oikeasti mitään ideaa edes ollut. Sillä olihan tässä!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26
Tämä "kikka" voi toimia niissä tapauksissa kun asiakkaalla on ollut aiemmin tuo valkoinen Pace -digiboksina ja hänelle on myöhemmin toimitettu tuo uudempi N7700 esim. hajonneen Pacen tilalle. Varsinkin niissä tapauksissa kun tuo pause -toiminto televisiota katsellessa on ollut merkittävästi vaikuttamassa ostopäätökseen. Itselläni oli aiemmin Pace, nyt N7700 eikä minua haittaa lainkaan se, että tuo pause -toiminto puuttuu. Käytin sitä Pacella tasan kerran parin vuoden aikana, sekin vain kokeilumielessä.

Niissä tilanteissa kun uudelle asiakkaalle on toimitettu suoraan tuo N7700 -digiboksi, ei tätä ns. porsaanreikää ole olemassa.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
N7700 boksissa, joka on noin miljardi kertaa parempi kesken olevan tallenteen katselumahdollisuuden takia, pausen saa toimimaan siten, että painaa ensin tallenna-nappia ja sitten pause-nappia.

Mutta tämä on siis tällaisten hitaiden ihmisten ratkaisu...
Heh heh, vähänkö olit hienosti tiivistäny asian Piampi vaikka se kyllä ei ihan noin menny. Enhän mä nyt niin tyhmä ole että ottaisin sen valkoisen boxin takaisin käyttöön, se kun jumii ja käynnistää itseään ikuisuuden. Pointti on se tiivistettynä että en pitänyt ton uuden boxin ominaisuuksia hyvänä kun se pause toiminto puuttuu ja hinta/laatu suhde ei ole nykytekniikan kanssa tasoissa. Keksin vain keinon miten sain sen sopparin irtisanottua. Jokohan meni perille? Vai vieläkö asiaa vatvotaan.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Viihde kannattaa irtisanoa, kun laitteet eivät toimi. Valkoinen boksi on käytössä vielä ilman Viihdettä tuttavalla, kyllä tulee Viihde-ajat mieleen - kun television katselu alkaa tiimalasin katselulla. Uutta boksia tarjottiin sopimuksen jatkoksi, mutta jos ei nykyinen toimi, niin miksi uusikaan yhtään paremmin.

Hänellä oli määräaikainen sopimus Viihteestä, kun uusi Shopitissa 6 kk leffapalvelulla, palvelu ei toiminnaltaan vastannut odotuksia - sopimus purettiin helposti Shopitissa. "Koska palvelumuutos ei ollut merkittävä".

Kokeile! Kyllä irti pääsee.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Harvalla firmalla on intressiä pitää asiakkaita väkisin. Helpommalla pääsee kun päästää itkupotkuraivarit menemään.

Toisaalta suomalaiseen luonteenlaatuun kuuluu se, että jos jotain sovitaan, siitä pidetään kiinni. Ja näin toivoisin muiden itsestäni ajattelevan.