Vastattu

Elisa Viihteen tallenteet katkeilee jatkuvasti

  • 27 lokakuu 2015
  • 1 kommentti
  • 876 katselukerrat

Käyttäjätaso 1
Hei!

Ongelmani on että minulla on langaton yhteys, jolla elisan musta boxi toistaa tallenteita, mutta se sanoo n. 5x kesken tallenteen (joskus paljon enemmän, joskus vähemmän) että nettiyhteys on katkennut ja ruutu pimenee. Tallenteiden katsominen on siis todella työlästä ja tuskallista. Käytän samaa wifiä kuitenkin myös tietokoneella ja kännykässä, eikä niissä katkeile nettiyhteys. Onko vika siis tässä mustassa boxissa (digiboxissa)? Pitäisikö se vaihtaa? Vai missä vika? :smileyhuh:

Tai sitten onko elisalla jotain palvelua, että joku voisi tulla asentamaan langallisen yhteyden wifistä mustaan boxiin, koska mulla on wifi eteisessä (sielä on ainut puhelinpistoke) ja musta boxi taas on olkkarissa, joten ei mulla ole mitään niin pitkää johtoa mitä voisi katon kautta tuoda olkkariin eikä työkaluja/ osaamista sitä tehdä.

Kiitos vastauksesta, I really need help in this! :smileycry:
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Bamsku 27 lokakuu 2015, 18:06

  • ? Tervetuloa Palstalle :)

    Jos ongelma on alkanut joitain viikkoja sitten, on kyse todennäköisesti uusimmasta päivityksestä, mikä tuli digiboksille. Voit laittaa minulle yksityisviestillä digiboksisi pohjasta mac-osoitteen, niin voidaan laittaa takaisin aiempi ohjelmistoversio laitteelle. Uusin ohjlemistoversio saattaa aiheuttaa ongelmia langatomaan yhteyteen, mutta se on parantanut esim. Netflixin käytössä olleet ongelmat.

    Jos vaihtoehtoisesti mielummin pidät uuden ohjelmistoversion, niin voimme lähettää sinulle pidemmän verrkokaapelin, jolla saat yhteyden toimimaan johdon kanssa. Sisäverkon muutostöitä ei asentajamme voi tehdä, mutta asennusapua saat Omagurun kotituesta. Johdon laitteiden välille tosin saat varmasti itse asennettua, voin laittaa sinulle tarkemmat ohjeet, jos haluat ottaa yhteyden johdon kanssa käyttöösi.

  • Katso alkuperäinen viesti

    1 kommentti

    Käyttäjätaso 5
  • ? Tervetuloa Palstalle :)

    Jos ongelma on alkanut joitain viikkoja sitten, on kyse todennäköisesti uusimmasta päivityksestä, mikä tuli digiboksille. Voit laittaa minulle yksityisviestillä digiboksisi pohjasta mac-osoitteen, niin voidaan laittaa takaisin aiempi ohjelmistoversio laitteelle. Uusin ohjlemistoversio saattaa aiheuttaa ongelmia langatomaan yhteyteen, mutta se on parantanut esim. Netflixin käytössä olleet ongelmat.

    Jos vaihtoehtoisesti mielummin pidät uuden ohjelmistoversion, niin voimme lähettää sinulle pidemmän verrkokaapelin, jolla saat yhteyden toimimaan johdon kanssa. Sisäverkon muutostöitä ei asentajamme voi tehdä, mutta asennusapua saat Omagurun kotituesta. Johdon laitteiden välille tosin saat varmasti itse asennettua, voin laittaa sinulle tarkemmat ohjeet, jos haluat ottaa yhteyden johdon kanssa käyttöösi.
  • Osallistu keskusteluun