Vastattu

Elisalta ei tunnu saavan apua

  • 28 huhtikuu 2013
  • 7 kommenttia
  • 4829 katselukerrat

Käyttäjätaso 2
  • Vakituinen vieras
  • 75 kommenttia
Kyse on Elisa tietoturvapalvelun koodien nollauksesta, jota ei ole tehty lupauksista huolimatta tai korjausilmoituksiin ei edes vastata.

  • Ensimmäinen korjauspyyntö 19.3.13.-> soitettu takaisin, kaupattu kaikkea muuta ja luvattu nollata koodit. (TN:111890374)
  • Lähetetty asiakaspalveluun kuvankaappaus (Elisa tietoturvapalvelu lapsilukolla 4/4 tilausta käytössä) ja uusi pyyntö 2.4.13. -> ei mitään vastausta.
  • 13.4.13. Tehty uusi korjauspyyntö (TN:111971723), vieläkään ei ole tullut korjausta tai yhteydenottoa.
Mistään muualta ei kyllä saa näin "hienoa" asiakaspalvelua.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi THDX 30 huhtikuu 2013, 16:42

Asia hoidettu, kiitokset Raiverille.

Katso alkuperäinen viesti

7 kommenttia

Käyttäjätaso 2
Asia hoidettu, kiitokset Raiverille.
Käyttäjätaso 5
THDX kirjoitti:

Kyse on Elisa tietoturvapalvelun koodien nollauksesta, jota ei ole tehty lupauksista huolimatta tai korjausilmoituksiin ei edes vastata.

  • Ensimmäinen korjauspyyntö 19.3.13.-> soitettu takaisin, kaupattu kaikkea muuta ja luvattu nollata koodit. (TN:111890374)
  • Lähetetty asiakaspalveluun kuvankaappaus (Elisa tietoturvapalvelu lapsilukolla 4/4 tilausta käytössä) ja uusi pyyntö 2.4.13. -> ei mitään vastausta.
  • 13.4.13. Tehty uusi korjauspyyntö (TN:111971723), vieläkään ei ole tullut korjausta tai yhteydenottoa.
Mistään muualta ei kyllä saa näin "hienoa" asiakaspalvelua.



Laitoin yksityisviestiä asiasta 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
THDX kirjoitti:
Kyse on Elisa tietoturvapalvelun koodien nollauksesta, jota ei ole tehty lupauksista huolimatta tai korjausilmoituksiin ei edes vastata.

  • Ensimmäinen korjauspyyntö 19.3.13.-> soitettu takaisin, kaupattu kaikkea muuta ja luvattu nollata koodit. (TN:111890374)
  • Lähetetty asiakaspalveluun kuvankaappaus (Elisa tietoturvapalvelu lapsilukolla 4/4 tilausta käytössä) ja uusi pyyntö 2.4.13. -> ei mitään vastausta.
  • 13.4.13. Tehty uusi korjauspyyntö (TN:111971723), vieläkään ei ole tullut korjausta tai yhteydenottoa.
Mistään muualta ei kyllä saa näin "hienoa" asiakaspalvelua.

Ei ole tainnut ihan putkeen ja Elisan ohjeiden mukaan mennä homma kyllä.

Mitä lie "maanantai"päivystäjiä sattunut paikalle tuolloin.

Mutta josko se tästä vähitellen, kun modet huomenna pirteinä Valpuria odotellen saapuvat paikalle.
Joo, muistanhan minä.

Juttu selvisi, räpläsivät Elisasta jotakin ja digiboksi piti sen jälkeen irroittaa virroista. Käynnistää uudelleen jne. Tämän jälkeen kanavat näkyivät kuten ennenkin. Huonosti mutta näkyivät kuitenkin.

Ja jottei asia olisi liian helppo niin tänään katosi KAIKKI KAAPELIKANAVAT. Siis kaikki. Vain antenni-kanavat näkyivät. Verkkoyhteys oli ok, netti toimi, kaikki ok. Kynnys soittaa Elisan asiakaspalveluun on kuitenkin niin KORKEA, että ajattelin antaa olla lopullisesti. Muutaman tunnin kuluttua kanavat alkoivat taas näkymään itsestään. 

Elisa viihteen kanssa on täysin normaalia, että digiboksin toiminta on yhtä arpomista. Vähän kuin Windows-laitteet. Käyttäjä oppii erilaisia kikkoja, joilla saa toiminnan siedettäväksi.

Ei voi muuta sanoa kuin, että voi ***** mitä skeidaa. Tsemppiä kaikille ja hyvää kesää!
Ei todellakaan. Elisan asiakaspalvelu on luultavasti maailman *****in.

Tälläkin hetkellä jonotan Elisan asiakaspalveluun jo kolmatta tuntia ... KOLMATTA TUNTIA!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
mikko623 kirjoitti:
Joo, muistanhan minä.

Juttu selvisi, räpläsivät Elisasta jotakin ja digiboksi piti sen jälkeen irroittaa virroista. Käynnistää uudelleen jne. Tämän jälkeen kanavat näkyivät kuten ennenkin. Huonosti mutta näkyivät kuitenkin.

Ja jottei asia olisi liian helppo niin tänään katosi KAIKKI KAAPELIKANAVAT. Siis kaikki. Vain antenni-kanavat näkyivät. Verkkoyhteys oli ok, netti toimi, kaikki ok. Kynnys soittaa Elisan asiakaspalveluun on kuitenkin niin KORKEA, että ajattelin antaa olla lopullisesti. Muutaman tunnin kuluttua kanavat alkoivat taas näkymään itsestään. 

Elisa viihteen kanssa on täysin normaalia, että digiboksin toiminta on yhtä arpomista. Vähän kuin Windows-laitteet. Käyttäjä oppii erilaisia kikkoja, joilla saa toiminnan siedettäväksi.

Ei voi muuta sanoa kuin, että voi ***** mitä skeidaa. Tsemppiä kaikille ja hyvää kesää!

Tarkoittanet, että IPTV-kanavat katosivat ja antennikanavat jäivät.

Jos olet kaapeli-tv-verkossa, niin sen kautta näkee nuo kaapelikanavat, muttei antennikanavia tietenkään.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
mikko623 kirjoitti:
Ei todellakaan. Elisan asiakaspalvelu on luultavasti maailman *****in.

Tälläkin hetkellä jonotan Elisan asiakaspalveluun jo kolmatta tuntia ... KOLMATTA TUNTIA!

Muistathan, että kyseessä on normaali puhelu, josta maksat normaalin puhelumaksun....

Osallistu keskusteluun