Kysymys

Elisalta kova tulos

  • 21 lokakuu 2011
  • 2 kommenttia
  • 2809 katselukerrat

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
  • Tiedonjyvä
  • 875 kommenttia
Elisa paljasti komean tuloksen, otsikoi tekniikka&talous -lehden verkkosivu: http://goo.gl/GMBov . Elisa jakaa 0,4 :n lisäosingon...

Viihde -liittymiä on yli 100 000. Koskahan konserni panostaa siihen, että asiakkaille (noille 100 000:lle) toimitetaan liittymän mukana sellaiset laitteet, jotka toimivat paketista otettaessa... Siis ihan kuten kaiken tuhon hyvään tulokseen osansa maksaneella asiakkaalla oikeus odottaakin. Tähän päälle kun vielä saisi edes välttävästi toimivaa asiakaspalvelua, joka ihan aikuisten oikeasti pystyy auttamaan ongelmatilanteissa, niin sitähän voisi jo alkaa olemaan tyytyväinen...

2 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Eikös kansan syvien rivien inhoama ja halveksima Nalle Wahlroos ole joskus sanonut ettei pörssiyrityksillä kuulu olla muuta moraalia kuin tuottaa osakkeenomistajilleen voittoa.

Se kertoo aika paljon pörssifirmojen suhtautumisesta asiakkaisiinsa sekä henkilökuntaansa. Juuri ne asiakkaat, eli siis me, sekä henkilökunta, esim. vaikkapa groner ja sakari, ovat niitä joiden ansiosta osakkeenomistajat saavat sitä tuottoa. Eli omistajien kuuluisi siis kiittää meitä asiakkaita, sekä Elisan henkilökuntaa, että saavat sitä voittoa. Tosin ei sitä kiitosta kuulu eikä tule kuulumaan. Ei edes toimarilta.
Käyttäjätaso 1

Eikös kansan syvien rivien inhoama ja halveksima Nalle Wahlroos ole joskus sanonut ettei pörssiyrityksillä kuulu olla muuta moraalia kuin tuottaa osakkeenomistajilleen voittoa.

Se kertoo aika paljon pörssifirmojen suhtautumisesta asiakkaisiinsa sekä henkilökuntaansa. Juuri ne asiakkaat, eli siis me, sekä henkilökunta, esim. vaikkapa groner ja sakari, ovat niitä joiden ansiosta osakkeenomistajat saavat sitä tuottoa. Eli omistajien kuuluisi siis kiittää meitä asiakkaita, sekä Elisan henkilökuntaa, että saavat sitä voittoa. Tosin ei sitä kiitosta kuulu eikä tule kuulumaan. Ei edes toimarilta.


Veit sanat suustani. Groner ja Sakari pitäisi saada kunnon bonukset, koska he vasta tekevätkin rahaa firmalle ja pitää asiakkaat tyytyväisenä.

Osallistu keskusteluun