Kysymys

Erittäin huono palvelu elisalta!

  • 14 marraskuu 2009
  • 3 kommenttia
  • 3254 katselukerrat

Eli digiboksi on lakannut toimimasta, joten otin boksin Elisa Shopiin.  Odotin, että voin helposti vaihtaa boksi uusiksi, kun ei ole mitään kokeiltava.  Boksi ei vaan käynnistä enää.  Kuitenkin, he eivät voi testata boksi paikanpäällä, vaikka minulla oli kaikki johdot mukana.  Sitten he sanoivat, että minun täytyy soittaa maksulliseen palveluun kotona.  Sen takkia, että tuki voi neuvoa toimimasta.  Se on naurettava ja turhaa kun ei ole mitään toimiva!  Sen lisäksi näin takaa huoneesta satoja Elisa Viihde paketteja, jossa oli varman digiboksi.  Eli vaihto oli helppoa. 

Erittäin epäloogista ja huonoa palvelua Elisalta.

???

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Kiitos palautteesta ja kehitysehdotuksesta.

Viihteen tapauksessa vikaantuneiden laitteiden vaihdot pitää tehdä asiakastuen kautta, koska uudet laitteet pitää "linkittää" sopimukselle, jotta TV-palvelut ym. toimivat. Viihdettä ei siis voi verrata esim. normaaliin ADSL-liittymään, jossa voi käyttää mitä tahansa modeemia eikä taustajärjestelmien tarvitse tietää käytettävästä laitteesta mitään.

Emme tietenkään tee asioita tahallamme hankaliksi loppukäyttäjälle vaan pyrimme tekemään asiat niin kuin ne on Viihde-palvelun teknisen toteutuksen huomioonottaen järkevintä tehdä.
Osaatko sanoa miten linkitystä tehdä?  Odottaisin, että joku laittaa koodi boksista tietokoneeseen. On kyllä näin, että kaikki linkitys asiat vain tekee asaiakaan elämä hankalaksi ja ei vähentää piratismia.

Osaatko sanoa miten linkitystä tehdä?  Odottaisin, että joku laittaa koodi boksista tietokoneeseen. On kyllä näin, että kaikki linkitys asiat vain tekee asaiakaan elämä hankalaksi ja ei vähentää piratismia.


MAC-osoitetta ne tukipalvelussa kysyvät. Eli sitä mikä on laitteen pohjassa / laatikossa. Sen mukaan se laite varmasti linkitetään palveluun. Tässä Elisa Viihde digiboksissa kyse ei ole vain laitteesta, vaan kokonaisuudesta. Esim. Internet yhteydessä tai ADSL modeemissa voi olla ongelma. Siksi ymmärrän, että puhelinpalvelun kautta täytyy testata kaikenlaista ennenkuin boksi vaihdetaan.

Mutta sellaista voisi kyllä tarjota, että kun kaikki testaukset on tehty, oikeasti viallisen boksin voisi vaihtaa Elisan liikkeessä. Itselläni on Elisan liike lähempänä kuin postitoimisto. Lisäksi postitusta joutuu (jouduin) odottamaan 5 arkipäivää. Todellisuudessa huomasin vian lauantai-aamuna, boksi lähetettiin minulle maanantaina ja nyt 9 päivää vian havaitsemisen jälkeen minulla on uusi boksi asennettuna. Tosin sekään ei toimi halutulla tavalla (maksukanavat ei näy). Nyt pahimmassa tapauksessa pitää odottaa mahdollisesti seuraavaa boksia ainakin ensi viikonlopun yli. Elisan liike on parin sadan metrin päässä..  😛

Osallistu keskusteluun