Vastattu

HBO Nordic ja kirjautuminen

  • 11 kesäkuu 2017
  • 4 kommenttia
  • 2669 katselukerrat

Hei !
Kirjoitin joskus puoliltaöin tänne, mutta kysymykseni ilmeisesti jonnekin hukkaantui. Sellaisen error-viestin, jota sitäkään en nyt tähän löydä, sain.
Tässä asiani uudelleen: Eilen muusta asiasta aspaan soittaessani tilasin tarjotun HBO Nordicin, joka aukesi TV:ssä minun tarvitsematta mitään omia tietojani mihinkään näpytellä. iPadilla kuitenkin, kun latasin appstoresta HBO-sovelluksen, pyydetään käyttäjätunnusta ja salasanaa. Tuollaisia en tiedä itselläni olevan. Mistähän osaisin etsiskellä ?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates 11 kesäkuu 2017, 09:54

iPadilla kuitenkin, kun latasin appstoresta HBO-sovelluksen, pyydetään käyttäjätunnusta ja salasanaa. Tuollaisia en tiedä itselläni olevan. Mistähän osaisin etsiskellä ?

Ohjeiden mukaan Oma Elisassa niitä tunnuksia hallinnoidaan.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/sovellus/

https://verkkoasiointi.elisa.fi/
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
iPadilla kuitenkin, kun latasin appstoresta HBO-sovelluksen, pyydetään käyttäjätunnusta ja salasanaa. Tuollaisia en tiedä itselläni olevan. Mistähän osaisin etsiskellä ?

Ohjeiden mukaan Oma Elisassa niitä tunnuksia hallinnoidaan.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/sovellus/

https://verkkoasiointi.elisa.fi/
En ensimmäistä yöllä uni silmässä lähettämääni kysymystä aamulla löytänyt kun olinkin sen osoittanut yksityisviestinä Palstatiimille, jolta sain vastauksen, että Elisan kautta tilattua HBO:ta ei voi katsoa HBO:n omalla appilla, vaan se löytyy Elisa viihde-sovelluksen takaa kohdasta Ohjelmakirjastot. Mistä sen sitten helposti löysinkin. Eikä pyytänyt mitään käydäkseen näkymään.
Kiitos Palstatiimille ja Sokrateelle, jonka jälkimmäisen neuvoja en sitten ehtinyt koettaakaan, kun asia ratkesi noin helpolla tavalla

Tämä tuskin asianomaista tavottaa, mutta olisin halunnut tässä samalla lähettää kiitoksen teknisen tuen miehelle, jonka kanssa HBO:n tilaamisesta sovin, pitkälti siksi, että oli loppuun asti niin tosi ystävällinen. Neuvoi tarkkaan ja kärsivällisesti, mitä tehdä kun uusi Zyxelin modeemi (Kotiboksi VMG3925) ei mitenkään tahtonut löytää yhteyttä digiboksiin niin että Elisa viihde oltaisiin saatu näkymään.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Uskon, että löysin sähköpostisi perusteella tietosi ja sitä myötä sain välitettyä palautteesi asianomaiselle 🙂
Kiitos kovasti. Tosi ystävällistä oli tuokin. että näit vaivan ja etsit esiin oikean ihmisen

Hyvää kesää kaikille osallisille 🙂 Ja muille myös

Osallistu keskusteluun