Vastattu

Hbo Nordic tekstitykset


  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 3 kommenttia
Hei

Onkohan ongelma vaan mun päässä vai muillakin kun ei tunnu hbossa enään oikein tekstitykset synkkaavan.

Viimeisimmät fear the walking dead ollut pahimmat.
Pohdin että onko muilla sama vai onko boksini tosiaan hajoamassa?
Muutenkin hidastunut aivan törkeän paljon eikä oikeen tunnu kaukosäädintäkään tottelevan, omituisia yhteys pätkimisiä yms. Kokeillut tehdasasetuksia mutta eiå sekään auttanut.

Netgem 7700 käytössä siis.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 12 lokakuu 2017, 11:02

Heippa! Jaksojen tekstityksen pitäisi olla nyt kunnossa. Pahoittelut meidän puolestamme tästä. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

11 kommenttia

Ei ole. Nyt on kuva / ääni synk. Aivan päin seiniä fear the walking deadin kausi 3 jakso 15. Myös jakso 13 samalta kaudelta tekstin synkronointi ollut julkaisupäivästä lähtien möngässä eikä vikaa edelleenkään korjattu. Ystäväni ostaa palvelun suoraan HBO nordicilta ja kuva + ääni aina kohdallaan. Myöskään Netflix ei suostu käynnistymään viihteen kautta ja kaatuu joka kerta kun yritän avata jotakin jaksoa. Ja tästä pitäisi vielä maksaa?
Mistähän johtuu että multa puuttuu kokonaan tekstitys monen HBO Nordicin sarjan uusimmista kausista? Tällä hetkellä ainakin Game of Thrones, The Good Fight ja Vikings, Billions (kaks viimeistä kautta). Meinaa hermot mennä...
Käyttäjätaso 5
Hei

Onkohan ongelma vaan mun päässä vai muillakin kun ei tunnu hbossa enään oikein tekstitykset synkkaavan.

Viimeisimmät fear the walking dead ollut pahimmat.
Pohdin että onko muilla sama vai onko boksini tosiaan hajoamassa?
Muutenkin hidastunut aivan törkeän paljon eikä oikeen tunnu kaukosäädintäkään tottelevan, omituisia yhteys pätkimisiä yms. Kokeillut tehdasasetuksia mutta eiå sekään auttanut.

Netgem 7700 käytössä siis.


Kuulemma Viasatilla vikaa vai miten se meni:) Jokatapauksessa vika ei ole Elisan, joten sitä ei luultavasti kannata/osata korjata.

Mitenkäs kun kaukosäätimellä ei pysty valitseen asetus valikko, josta voisi tekstitykset mahdollisesti valita? Mobiililla toimii automaattisesti, mutta boksilta tv:stä katsottuna tekstitykset uupuu enkä saa asetuksia auki?
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Mistähän johtuu että multa puuttuu kokonaan tekstitys monen HBO Nordicin sarjan uusimmista kausista? Tällä hetkellä ainakin Game of Thrones, The Good Fight ja Vikings, Billions (kaks viimeistä kautta). Meinaa hermot mennä...
Huh, paha kyllä että noin suosittujen sarjojen uusimmista jaksoista puuttuu. Katsotko näitä digiboksin, nettisivujen vai sovelluksen kautta? Onko kaikissa alustoissa samaa ongelmaa? Ja onko ongelmaa ilman esim. chromecastia?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Hei

Onkohan ongelma vaan mun päässä vai muillakin kun ei tunnu hbossa enään oikein tekstitykset synkkaavan.

Viimeisimmät fear the walking dead ollut pahimmat.
Pohdin että onko muilla sama vai onko boksini tosiaan hajoamassa?
Muutenkin hidastunut aivan törkeän paljon eikä oikeen tunnu kaukosäädintäkään tottelevan, omituisia yhteys pätkimisiä yms. Kokeillut tehdasasetuksia mutta eiå sekään auttanut.

Netgem 7700 käytössä siis.


Tästä fear of the walking deadin jaksossa on tosiaan vikaa ja tästä on tehty vikailmoitus jakson toimittajalle.
Voidaan tännekin kuittailla, kun korjaus on tullut.
Hankin eilen Elisa viihteen kautta HBO Nordicin. Katson HBO Nordicia boxin kautta. Nyt tekstit tulet tuplana. Miten saan toisen suomenkielen tekstityksen pois? Muilla samoja ongelmia? Tämä esiintyy game of thrones kausi 7, 1 jaksossa jota nyt katson. Muut kaudet olen muuta kautta katsonut. Joten en tiedä onko ongelma muissa kausissa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moro @Neponen ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Tuolta rattaan takaa saa noita jaksokohtaisesti valittua ja Menu > Asetukset kautta saa yleisesti säädettyä preferenssejä valinnoille kielten suhteen 🙂
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Kiitos ilmoituksesta, kyseinen jakso korjattu.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Heippa! Jaksojen tekstityksen pitäisi olla nyt kunnossa. Pahoittelut meidän puolestamme tästä. 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Nyt pitäisi olla kunnossa, pahoittelut häiriöstä 😞 Tuo Netflix ongelma voi korjautua ihan sillä, jos alustat sisäisen muistin jonka jälkeen palauttelet digiboksille tehdasasetukset. Molemmat löytyy Menu > Asetukset > Asetukset > Lisäasetukset valikosta 🙂 Jos tuo ei auta, niin suosittelen soittamaan asiakaspalveluun 010190240 (mpm/pvm) tarkempaa tutkimista varten 🙂

Osallistu keskusteluun