Vastattu

HD-tallenteet pätkivää lumisadetta.

  • 4 huhtikuu 2014
  • 3 kommenttia
  • 1063 katselukerrat

3. tai 4. päivä huhtikuuta tallenteet (Ylen HD kanavilta, ainakin) ovat lopettaneet toimintansa. Muut tallenteet toimivat, mutta hd:t ovat pelkkää lumisadetta, joka välillä pätkii näyttämään hetkellisesti tallennettua ohjelmaa. Tätä koskee siis myös vanhoja tallenteita, jotka ovat aikaisemmin toiminut moitteettomasti. Onko joku yleisempi ongelma, vai onko meidän tallenteet korruptoituneet?

E: VLC:n kautta toimii hyvin, eli olisikohan nyt se vanha N7600 uransa suorittanut? 

t. S.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Spumante 7 huhtikuu 2014, 14:38

Hmm. Joku ihmeellinen yhteensopivuusongelma näytti tosiaan olevan. Kaapelin vaihto ei auttanut, mutta kotiteatterivahvistimen firmiksen päivittäiminen tuotti ainakin tällä hetkellä tulosta. Boksin olin tosiaan resetoinut jo heti ensimmäisenä keinona 🙂 No, katsotaan taas jos tilanne rauhoittuisi ja boksi suostuisi yhteistyöhön vielä jonkun aikaa. Alkaahan sillä olla jo 5 vuotta ikää ;)

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Eiköhän se oli boksi poks. Pitää soittaa aspaan. Mitkään HD-kanavat ei toimi, pelkkää lumisadetta aina kun vaihtaa HD-sisältöön.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Spumante kirjoitti:
Eiköhän se oli boksi poks. Pitää soittaa aspaan. Mitkään HD-kanavat ei toimi, pelkkää lumisadetta aina kun vaihtaa HD-sisältöön.
Minusta tuo kuulostaa siltä, että digiboksin ja television välisessä HDCP-tuessa nyt mättää joku. Tehdasasetusten palautuksen jo varmaan kokeilitkin digiboksille tehdä ? Onko mahdollisuus kokeilla toisella HDMI-kaapelilla ?
Hmm. Joku ihmeellinen yhteensopivuusongelma näytti tosiaan olevan. Kaapelin vaihto ei auttanut, mutta kotiteatterivahvistimen firmiksen päivittäiminen tuotti ainakin tällä hetkellä tulosta. Boksin olin tosiaan resetoinut jo heti ensimmäisenä keinona 🙂 No, katsotaan taas jos tilanne rauhoittuisi ja boksi suostuisi yhteistyöhön vielä jonkun aikaa. Alkaahan sillä olla jo 5 vuotta ikää 😉

Osallistu keskusteluun