Kysymys

Hienoa kun toimii!!!

  • 15 joulukuu 2009
  • 2 kommenttia
  • 1230 katselukerrat

Olen ollut laajakaista asiakkaana elisalla jo useamman vuoden, kaikki toiminut vaikkei halvin ole ollutkaan... Erehdyinpä ottamaan puhelimen kauniiseen käteen ja tilasin viihde-paketin.

Ehdoton edellytys oli ettei nettiliittymä katkea missään vaiheessa kun vaimoni kanssa teemme molemmat töitä kotona ja verkko on ehdoton edellytys.

Luvattiin että linja ei missään vaiheessa katkea, ja ei kun tilaus sisään.

Paketti tuli postissa aikalailla pian ja kaikki himmelit kytkettiin kiinni. Kaikki toimi, netti,leffan vuokraus ja tv, tilasinpa vielä kanavapaketti L, muksut kun tykkää katella piirrettyjä...

Tänään, kun viihde on virallisesti kytketty, ei toimi netti eikä maksukanavat. Tulee vaan tekstiviestiä että häiriöilmoitus otettu vastaan, hetken päästä ilmoittamanne häiriö korjattu --->10min päästä taas häiriöilmoitus otettu vastaan.

Rupeaa vituttamaan jo niin rankasti että saa elisan pojat hakea huomenna purkkinsa pois jos ei netti aamusta toimi...

anteeksi jo purkautumiseni, mutta kun hevittää
nim huomennako soneran asiakas...? ???

2 kommenttia

Samantyylinen tilanne oli minulla tullessani Elisan asiakkaaksi. Olisin ehdottomasti tarvinnut nettiä sillä tarvitsen sitä päivittäin. Elisalla luvattiin kytkentä tietyksi päiväksi joten uskaltauduin sanomaan entisen liittymäni irti. Kuinka ollakkaan kun kytkentä päivä tuli ei netistä tietoakaan. Soittelin, siis jonottelin, tuntikaupalla asiakaspalveluun kuullakseni että kytkentä onkin kuun alussa, eikä sitä voi millään nopeuttaa. Siinä sitten oltiin ilman nettiä reilu viikko...

Toinen asia...Kävin tekemässä viihde tilauksen Elisan myymälässä, kun epäiröin tilauksen tekemistä siksi ettei maksukanavia pysty tallentamaan, kertoi myyjä minulle että maksukanavien tallennuksista käydään neuvotteluja ja se on tulossa käyttöön hyvin pian. Jäkeenpäin tajusin että kyseessä taisi olla "mainoskikka"....

Nyt muutaman kk:n Elisa Viihteen käytön jälkeen, olen melko tyytyväinen palveluun. Lukuunottamatta sitä että joudun useimmiten tuulettamaan ensin digiboksin, sitten modeemin virtajohtoa ennenkuin digiboksini saa yhteyden verkkoon ja alkaa näyttämään maksukanavia tai tallenteita. Pätkimistä on turhan usein.  Palvelu on siis teoriassa hyvä jos vaan toimintavarmuutta saisi lisättyä ja noiden maksukanavien tallennus olisi mahdollista. Nyt minulla on normaali tallentava digiboksi Elisaboksin kaverina jotta voin tallentaa maksukanavia. Näin ollen maksan osan kanavista kahteen kertaan...yksi tärkeä ominaisuus olisi myös että tallenteen katselun voisi aloittaa kesken nauhoituksen...tässä nyt muutama esimerkki puutteista.

Paljon on siis kehitettävää ja parannettavaa...parempia aikoja odotellessa!
Otettiinpa taas tänään puhelin kauniiseen käteen ja puhelu tekniseen aspaan.
Tänään löytyikin yllättäen lukutaitoinen mieshenkilö, ja varsin mukavakin, vaikka pari voimasanaa suusta taas pääsi...
Eli vanha laajakaista suljettu 15 pv.  Viihteen kytkentä päivä 18 pv!! olikohan tämä eilen salaista tietoa?
toisin sanoen ehdoton edellytys ettei kaista katkea tarkoittaa Arvoisan Palveluntarjoajan näppäräsormisille koodareille 3 päivää ilman laajakaistaa...!?

Tänään puoli tuntia puhelun jälkeen tuli txt-viesti että viihde on kytketty ja heti käytössä. Ja Kas, toimii!

Varsin nopeaa toimintaa siis tänään. Valitettavasti eilisestä vaan jäi niin reilusti pskn maku suuhun että jollei sopimus olisi 24 kk, olisi tilauksessa varmaan sonera ja plustv....

Osallistu keskusteluun