Kysymys

Huonoa asiakaspalvelua

  • 1 syyskuu 2014
  • 4 kommenttia
  • 1043 katselukerrat

Nyt meni kyllä kuppi nurin asiakaspalvelun kanssa.

21.8. soitin asiakaspalveluun ja kerroin modeemin menneen rikki. Uusi modeemi luvattiin lähettää ja samalla alettiin kyselemään, josko haluaisin uusia viihteen määräaikaisuuden. Kerroin, etten oikein ole ollut tyytyväinen palveluun, koska boksi (valkoinen malli) jumittaa jatkuvasti ja joka toinen päivä tekee mieli heittää koko laite seinään.

Asiakaspalvelija kertoi, että nyt viihteeseen oli saatavilla uusi parempi boksi, jonka voisi toki laittaa tulemaan, mikäli uusisin sopimuksen TAI sitten voisin valita maksukanavia joksikin aikaa ilmaiseksi tai jotain muuta en muista mitä. Tässä vaiheessa hiljaa itsekseni mietin, kuinka mahtava etu onkaan, että uusimalla sopimuksen voisi jopa saada toimivan palvelun. Hip hei. No koska aina joka toinen päivä, kun boksi ei ole jumittanut, olen palveluun ollut tyytyväinen, päätin uusia sopimuksen ja valitsin tietenkin uuden digiboksin.

Asiakaspalvelija lupasi, että laitteet tulisivat nopeasti, mutta eivät välttämättä samassa toimituksessa. No, digiboksi tuli viikonlopun jälkeen ja ajattelin jo, että no nytpä homma toimii hyvin, mutta... Modeemi ei ole tullut vieläkään. Soitin tänään asiakaspalveluun ja kun useamman minuutin jälkeen sain palvelua, ei minua osattu siinä suoraan auttaa, vaan yhdistettiin eteen päin. Tämän jälkeen roikuin langalla niin kauan, että puhelun kesto näytti 35 minuuttia. Tässä vaiheessa löin luurin kiinni ja ajattelin, että pitäkää tunkkinne.

Mistään en löytänyt vaihtoehtoa, että voisi sähköisesti ottaa yhteyttä, paitsi tämä palsta, johon piti ensin rekisteröityä. Olen tänään käyttänyt kohtuuttomasti aikaa ja rahaa asian hoitamiseen, jonka piti jo olla kunnossa. Että ihan pikkusen harmittaa.

Asiakaspalvelijat ovat kuitenkin olleet mukavia ja ainakin toistaiseksi kokemukset uudesta digiboksista ovat olleet positiivisia. Toki, mikäli en olisi uutta boksia tilannut, emme olisi viihdettä television kautta voineet hyödyntää, mutta onneksi tuossa on tuo wlan myöskin.

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Ihan mielenkiinnosta kysymys, sait uuden digiboksin ja otit sen käyttöön ja se toimii.

Mikä siinä vanhassa modeemissa on vialla ?

(uusi modeemi toivottavasti tulee sinulle pian, jos sellainen kerta on luvattu lähettää)
No siis ne LAN-koloset ei toimi, wlan kyllä.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mikä Elisalla on pian? Edelleen odottelen modeemia.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
  • Jos lähetät minulle asiakas tietosi yksityisviestillä, niin katsotaan laitetoimituksen tilanne. 🙂
  • Osallistu keskusteluun