Kysymys

Hyvitystä?

  • 17 heinäkuu 2013
  • 6 kommenttia
  • 4198 katselukerrat

Hei,

Olemme muuton yhteydessä 5 päivää ilman Elisa Viihdettä kun asentajat eivät ehdi käymään paikalla aikaisemmin.

Saako tuosta viidestä päivästä hyvityksen laskussa?

6 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
Hei mixula67, tervetuloa Palstalle!

Laajakaistaliittymissä "normaali" muuttoaika on vähän tekniikoista riippuvainen, normaalisti asennusaika on noin 7-10 arkipäivää.
Mikäli liittymäsi siirrossa kestää tuota selkeästi pidemmän aikaa, kannattanee asiasta olla yhteydessä asiakaspalveluun soittamalla numeroon 050 950 500!
Hei,

Tuon ymmärsinkin, mutta ei ollut vastaus kysymykseeni.

Eli en pysty käyttämään tilaamaani palvelua itsestäni riippumattomista syistä. Mielestäni olen oikeutettu saamaan hyvitystä tuolta ajalta.
mixula67 kirjoitti:
Hei,

Tuon ymmärsinkin, mutta ei ollut vastaus kysymykseeni.

Eli en pysty käyttämään tilaamaani palvelua itsestäni riippumattomista syistä. Mielestäni olen oikeutettu saamaan hyvitystä tuolta ajalta.

Kyllähän tuo muutto on sinusta riippuva syy. Mutta, jos asennusaikataulu on lykkääntynyt sovitusta, niin se on Elisan vastuulla oleva tilanne.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Siis jos muuttopäivä on sovittu ja ilmoitettu n. kk-aiemmin niin yhteydeyn pitäisi olla kunnossa nopeasti, ei 7-10 päivässä.
Tänään piti tuo ElisaViihde kytkeä, mutta ei näy eikä kuulu. Mikä ihme siinä on ettei näitä asioita voida hoitaa kunnolla!

Entäs jo mäkin päätän maksaa laskuni milloin mua huvitta enkä välitä eräpäivistä tuon tulen taivaallista! Varmasti napsahtaa lisämaksua!
Käyttäjätaso 6
Toimitus on viivästynyt, jos palvelua ei ole toimitettu sovittuna ajankohtana, mikäli tämä ei johdu asiakkaasta tai hänen vastuullaan olevasta seikasta. Kannattaa tuosta mahdollisesta hyvitysasiasta olla yhteydessä asiakaspalveluumme osoitteen https://www.elisa.fi/yhteydenotto/ kautta tai puhelimitse. Liittymä näyttää olevan kytketty eilen toimintaan. Pahoittelen viivästystä.

 

Osallistu keskusteluun